GtkStressTesting, esegue test di stress nantu à i componenti di l'attrezzatura

circa gtkstresstesting

In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à GtkStressTesting. Questa applicazione ci permetterà eseguite test di stress di CPU è altri cumpunenti di l'informatica. I risultati chì u prugramma ci offre ponu esse utili per adattà u nostru hardware in cerca di prestazioni ottimali, riduce u cunsumu d'energia è altri.

GST hè un utilità GTK disignatu da Roberto Leinardi per stressà è monitorà vari cumpunenti hardware cum'è CPU è RAM. Questu hè un software liberu, è pò esse ridistribuitu è ​​mudificatu in i termini di a Licenza Pùbblica Generale GNU, publicata da a Free Software Foundation.

GtkStressTesting Caratteristiche Generali

  • Stu prugramma hà a capacità di visualizà infurmazione dettagliata di hardware, senza eseguisce alcuna prova.
  • Hà un monitor di hardware integratu, chì noi mostrarà i valori di cunsumu di risorse in tempu reale.
  • Pudete cuntrollà u utilizzu di memoria da a nostra squadra.
  • Truvaremu a capacità di eseguite benchmarks CPU single-core o multi-core.
  • In l'interfaccia di u prugramma pudemu truvà una opzione per avvia automaticamente l'applicazione in ogni nova sessione.
  • Ammette parechji tippi di benchmarks è test di stress per u CPU.
  • Includes one opzione per recuperà l'infurmazioni hardware avanzate (accessu à a ràdica necessariu), è un altru per cambià l'intervalu di l'aghjurnamentu di surviglianza hardware.

Queste sò solu alcune di e caratteristiche di u prugramma. Puderanu cunsultate tutti in dettaglio da u repositoriu nantu à GitHub di u prugettu.

Installa GtkStressTesting in Ubuntu

Questu prugramma Pudemu installallu attraversu u so currispundente pacchettu flatpak. Se utilizate Ubuntu 20.04 è ùn avete micca sempre sta tecnulugia attivata in u vostru sistema, pudete cuntinuà A Guida chì un cullega hà scrittu annantu à stu blog un pezzu fà.

Quandu pudete installà sti tippi di pacchetti in u vostru urdinatore, basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u cumanda d'installazione:

stallà gtkstresstesting

flatpak install flathub com.leinardi.gst

Una volta chì l'installazione hè compia, pudemu principià u prugramma circhendu u vostru launcher, o scrivendu in u terminal (Ctrl + Alt + T) u cumandimu:

lanciatore di app

flatpak run com.leinardi.gst

Un sguardu rapidu à GtkStressTesting

Una volta cuminciatu, pudemu cuncede l'accessu di root à l'applicazione per uttene informazioni addiziunali quandu esegue testi nantu à u hardware di i nostri equipaggiamenti.

accessu à a ràdica

Per cuncede l'accessu di root à l'applicazione è uttene informazioni estese, avete bisognu cliccate nantu à u buttone 'Leghjite tutti', Chì pudemu truvà in l'angulu in alto à sinistra di a finestra principale.

missaghju di a barra di statu

Ci serà dumandatu di inserisce a nostra password di root. L'applicazione GtkStressTesting truverà avà infurmazioni addiziunali è aghjurnerà a finestra principale in cunsiquenza. Troppu mostrarà un missaghju in a barra di statutu.

Esecuzione di test di stress

Per fà e prove di stress, duveremu cliccate nantu à u primu menù di menu in a categuria 'Prove di stress'. Quì sceglieremu un metudu di prova di stress, secondu ciò chì cerchemu.

tippi di test

L'applicazione GtkStressTesting aduprà 'ddoi'o'stress-ng'di fà vari test di stress è di benchmark. Più infurmazione nantu à u funziunamentu di sti testi si pò truvà in u manuale di stress-ng.

Hè impurtante nutà chì sti testi ponu mette assai caricu nantu à u nostru sistema. Per questa ragione, si consiglia di chjude tutte l'altre applicazioni mentre si prova per evità di perde impieghi impurtanti.

Una volta chì un tippu di test hè statu sceltu, puderemu sceglite una durata per a prova da u menù a discesa sottu.

durata di e prove

Propiu vicinu, seremu capaci selezziunate u numeru di prucessi di travagliadori da generà mentre si prova. U modalità automaticu deve sceglie automaticamente i fili adatti, basatu annantu à u numeru di nuclei di processore presenti.

Una volta scelte tutte e regolazioni, serà solu necessariu cliccate nantu à u buttone 'Start' per inizià una prova di stress.

prova principiata

Quandu u test hè fattu, vedemu alcuni valori di risultati in i campi 'Bogo Ops' è 'BOPSUST' (bogo ops per seconda). Se situemu u puntatore di u mouse annantu à sti campi, pudemu ottene più infurmazioni nantu à elli.

risultati di test di stress

I valori operativi di Bogo ponu esse aduprati per ghjudicà e prestazioni è e capacità di CPU. Pudemu aduprà i risultati di i testi per paragunà li cù i risultati di operazioni simili di Bogo, chì pudemu truvà dispunibili in Internet..

Disinstalla

Se vulete caccià sta dumanda da u vostru sistema, in un terminal (Ctrl + Alt + T) duvete solu eseguisce u cumandimu:

disinstallà l'app

flatpak uninstall com.leinardi.gst

L'applicazione GtkStressTesting hè una applicazione utile chì mostra micca solu informazioni dettagliate nantu à a CPU è i dispositivi di memoria presenti in u nostru sistema Gnu / Linux, ma permette ancu di fà test di cumpunenti. Si pò uttene più infurmazioni nantu à stu prugramma da repository GitHub di u prugettu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.