Scole Linux 4.4 liberatu

scole Linux

Escuelas Linux hè una distribuzione spagnola di stu sistema operativu focalizatu nantu à l'ambiente educativu di i zitelli è, specificamente, in urdinatori cù poche risorse. U 18, a versione 4.4 hè stata lanciata, chì include parechje novità è per a prima volta Hè un rimpiazzamentu seriu per u vechju sistema operativu Windows XP.

A più grande novità prodotta in questa edizione hè u cambiamentu di sistema di basa versu Bodhi Linux 3.2, una distribuzione basata annantu à Ubuntu 14.04 LTS (Trusty Tahr). Tuttavia, ci sò assai altri miglioramenti chì meritanu di esse messi in risaltu in questa revisione di u sistema è li dettineremu quì sottu.

Scole Linux ùn hè micca solu un sistema di sustituzione, cume ancu pò esse installatu à fiancu à l'altri sistemi operativi in ​​un doppiu modu cum'è Windows 8 / 8.1 è Windows 10. Grazie à u miglioramentu aghjuntu in l'edizione 4.4, l'UEFI permette sta funzionalità in più di permette una cunfigurazione tutalmente manuale.

Numerosi pacchetti novi preinstallati per difettu sò stati aghjuntu à u sistema. Si spiccanu da elli LibreOffice in a so edizione 5.1.2, Mozilla Firefox 25.0 è Geogebra 5.0.226. GParted preinstallatu hè statu ancu inclusu, per permette di mudificà e partizioni di l'urdinatore è di gestisce i sfarenti volumi.

Cum'è a vi diciamu pocu fà, Chrome in a so edizione 32-bit ùn hè più supportatu, qualcosa chì ùn affetta micca a versione rispettiva di Scole perchè include l'edizione Chromium gratuita in a so versione 49. A listessa versione hè inclusa per l'edizione 64-bit di Scole.

Cum'è u desktop predefinitu, truveremu l'ambiente Bodhi Linux in Scole, vale à dì, Moksha 0.2. l l'ambiente graficu hè statu riprogettatu è novi cumpunenti di questu sò stati aghjurnati per questa edizione.

Se vulete ottene sta nova versione di a distro pudete ottene attraversu u so situ web ufficiale in seguitu ligame. Cumu lingua predefinita vedrete chì u spagnolu hè stabilitu, ma pudete più tardi sceglie qualsiasi altru se vulete migliorà questu aspettu di a vostra amparera attraversu l'usu di u sistema stessu.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   leillo1975 dijo

    Avete strumenti di cuntrollu in aula? Travagliu in un centru educativu è aghju una aula cù Linux Lite cù Epoptes (trà altre applicazioni), è per avà tutti sò cuntenti.

  2.   Scole Linux dijo

    Ié, Escuelas Linux include iTALC, preconfiguratu è faciule da installà:

    https://sourceforge.net/p/escuelaslinux/blog/2014/09/how-to-italc-en-escuelas-linux/