UbuntuEd, una nova distribuzione chì ci ramenta assai Edubuntu discontinuatu

Ubuntu Ed

Una volta di più, duvemu ramintà chì ci sò parechje distribuzioni basate annantu à Ubuntu chì cumpariscenu. U primu di a nova onda chì avemu parlatu era Ubuntu Cannella, dopu hè ghjuntu un altru prughjettu chjamatu UbuntuDDE (Deepin Desktop Edition) è ci hè ancu nutizie da Ubuntu Lumina. Più recentemente avemu parlatu ancu Ubuntu Unity, chì i so sviluppatori anu appena introduttu ciò ch'elli anu chjamatu Ubuntu Ed, una distribuzione chì ci ramenta un'altra chì à l'epica era un sapore ufficiale.

A presentazione hè stata fatta nantu à a rete suciale Twitter in un filu di 4 tweets in i quali Edubuntu hè citatu. In fatti, ùn sò micca per casu o micca, u cuntu ufficiale hè @ed_ubuntu, chì hà guasi u listessu nome di a versione educativa precedente di u sistema Canonical. I so sviluppatori dicenu chì hè un rimpiazzamentu per Edubuntu è a distribuzione hè pensata per a furmazione per i zitelli, e scole è l'università. U so puntu più forte, o ciò chì distingue UbuntuEd da altre distros, hè u software chì hà installatu per difettu.

UbuntuEd o Ubuntu Education: Edubuntu torna

À u mumentu di a scrittura di ste righe, ùn eru micca sicuru di chì nome avaria sta nova distribuzione. Si prumove cum'è Ubuntu Education, ma mettenu "UbuntuEd" in parentesi. Ma se prestemu attenzione à ciò ch'elli anu tweetatu, cù l'imaghjini incluse, a distribuzione serà chjamata UbuntuEd:

A prima versione stabile di UbuntuEd 20.04 hè avà dispunibuli. Questa hè una edizione educativa di Ubuntu per i zitelli, scole è università, è un rimpiazzamentu per u gustu avà discontinuatu di Edubuntu.

L'ambiente graficu predefinitu chì UbuntuEd utilizarà serà unitati, è ramintemu chì sò i listessi sviluppatori chì sò incaricati di u prugettu Ubuntu Unity. Ma serà ancu dispunibile in GNOME, u listessu desktop chì a versione principale usa. I dui ambienti sò installati per difettu è pudete sceglie unu o l'altru da u login.

Se site interessatu à pruvà UbuntuEd, pudete scaricà a vostra prima maghjina ISO da u vostru Google Drive da quale pudete accede sta lea.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.