Ferramenta di l'attrezzatura, uttene informazioni dettagliate da u terminal

nantu à u hardware di l'equipaggiu terminale

In u prossimu articulu avemu da fighjà cumu fà uttene infurmazione di hardware di u sistema da a linea di cummanda. Stu prucessu ùn hè micca un prublema per u GUI Utenti di Gnu / Linux è Windows, ma l'utenti di CLI ponu truvà mancanza di risorse per uttene stu tipu di dettagli da e so macchine.

Ci hè parechje utilità dispunibuli in Gnu / Linux per uttene infurmazione nantu à u hardware di u sistema. In questu articulu avemu da pruvà à vede diversi modi di uttene questi dettagli da u terminal. Ancu cum'è sempre, site sicuru chì ùn sò micca i soli è ognunu duverà sceglie u megliu metudu per ogni casu.

Uttenite l'infurmazioni hardware di u sistema da u terminal

Alcuni esempi chì videremu dopu duveremu eseguì cù sudo.

Metudu-1. Cumandamentu Dmidecode.

Dmidecode Hè una strumentu chì leghje u DMI di un urdinatore (Interfaccia di Gestione Desktop) è mostra infurmazioni di hardware di u sistema in un formatu leggibile da l'omu.

Questa tavula cuntene una descrizzione di i cumpunenti hardware di u sistema. Ci mostrerà ancu più infurmazioni utili cume u numeru di serie, l'infurmazioni di u fabbricante, a data di uscita è a revisione di u BIOS, ecc. Un esempiu di aduprà questu cumandamentu serà u seguente:

cumanda dmidecode

sudo dmidecode -t system

Metudu-2. Cumandu Inxi.

Questu cumandamentu duveremu installallu. Per questu pudete cunsultà u articulu chì in u so ghjornu avemu publicatu in stu blog.

Inxi hè un strumentu intelligente per verificà l'infurmazioni hardware in Gnu / Linux è offre una larga gamma di opzioni chì ci permetterà di ottene tutte l'infurmazioni hardware chì avemu bisognu.

Inxi hè un script chì mostra rapidamente hardware cume CPU, driver, Xorg, Kernel, versioni GCC, processi, utilizzu di RAM, è una larga varietà di informazioni utili. Un esempiu di usu seria u seguente:

cumandu inxi

inxi -M

Mètudu-3. Cumandamentu Lshw.

U cumandamentu lshw (Ferramenta Lister) hè un picculu strumentu chì genera rapporti dettagliati nantu à i vari cumpunenti di u hardware di a macchina. Ci mostrerà informazioni nantu à a cunfigurazione di memoria, versione di firmware, configurazione di a scheda madre, versione è velocità di CPU, configurazione di cache, USB, carta di rete, carte grafiche, multimediali, stampanti, velocità di bus, ecc.

L'infurmazioni nantu à u hardware seranu generate da leghje u / Proc files è tabella DMI.

lshw deve esse gestitu cum'è superusuariu per rilevà a quantità massima di informazioni o eseguirà solu un raportu hardware parziale.

lshw cumanda

sudo lshw -C system

Metudu-4. Aduprendu u sistema di file / sys.

U kernel espone informazioni DMI in u sistema di file virtuale / sys. Cusì pudemu uttene facilmente u tipu di macchina eseguendu u cumandamentu grep in u formatu seguente:

sudo grep "" /sys/class/dmi/id/[pbs]*

In più seremu ancu capaci stampà solu dettagli specifici aduprendu u cumandu di cat. Eccu alcuni esempii:

gattu board_vendor

cat /sys/class/dmi/id/board_vendor

cat nome_produttu

cat /sys/class/dmi/id/product_name

cat product_serial

sudo cat /sys/class/dmi/id/product_serial

cat bios_versione

cat /sys/class/dmi/id/bios_version

Mètudu-5. Cumanda Dmesg.

U cumandamentu dmesg adupratu in i messaghji di u kernel (missaghji di tempu d'iniziu) in Gnu / Linux prima di avviare syslogd o klogd. Uttenite i vostri dati leggendu u buffer di l'anellu di u kernel. Dmesg pò esse assai utile per a risoluzione di i prublemi o solu per pruvà à uttene informazioni nantu à u hardware adupratu da un sistema.

cumanda dmesg

dmesg | grep -i DMI

Metudu-6. Cumandamentu Hwinfo.

Hwinfo utilizza a libreria libhd libhd.so per raccoglie informazioni hardware. Questu strumentu apposta cuncepitu per u sistema openSUSE, da qualchì tempu, altre distribuzioni l'includenu in i so repositori ufficiali.

hwinfo duveremu installallu, è per questu duveremu solu scrive in un terminal (Ctrl + Alt + T):

sudo apt install hwinfo

U nome hwinfo significa strumentu d'infurmazione hardware. Hè una altra grande utilità chì utilizate per truvà u hardware presente in u sistema è mostra infurmazioni detallati circa i sfarenti cumpunenti hardware in furmatu leghjibile da l'omu.

Rapporti nantu à CPU, RAM, tastiera, mouse, carta grafica, sonu, archiviazione, interfaccia di rete, discu, partizioni, BIOS, ecc. Stu strumentu serà in gradu di mustrà più infurmazione cà l'altri cumandamenti dedicati à u listessu scopu.

hwinfo

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   juanma dijo

    grazie infurmazione eccellente ... assai chjaru è cù diverse opzioni per inserisce l'infurmazioni hardware. assai utile. I sò assai grati per elli. Juanma.