Uni pochi ghjorni fà, in u quadru di a presentazione di Ubuntu per tablette, pudemu esse testimoni di un HUD chì ùn avemu micca vistu prima.
Hè intornu HUD 2.0, una versione migliurata di l'attuale prisente in a versione desktop per a quale i so sviluppatori anu grandi piani. È, cumu si pò vede in a presentazione di Ubuntu per compresse, u novu HUD ùn hè micca solu capace di elencà elementi di u menu appiicazioni, ma mostranu direttamente alcuni di i azzioni più cumuni da u listessu.
"Usendu u HUD permettemu à l'applicazioni di espone a funzionalità [...] l'utenti ponu cercà l'azzioni esposte per truvà a funzionalità chì necessitanu", dice Theodore Gould in un post à propositu, aghjunghjendu: "U combinemu cù l'usu storicu è pocu hà utilizatu elementi per piglià in contu e funziunalità chì l'usu utilizeghja in l'applicazione ».
Gould nota ancu chì sò duru à u travagliu custruendu l'utili necessarii per chì i sviluppatori possinu aghjunghje facilmente funzionalità da e vostre applicazioni à u HUD.
Un grande travagliu hè ancu messu in a ricunniscenza cumandamenti di voce per Gould è a so squadra sò cunvinti chì u speech recognition face l'interazione cù u SO assai più fluida. Attualmente per a ricunniscenza vocale stanu aduprendu Julius è Sfinge di Tasca. In questu sughjettu unu di l'aspetti in i quali prestanu una attenzione particulare hè a pussibilità di eseguisce a stessa azzione cù cumandamenti diversi (cancellà a storia versus a storia chjara, per esempiu).
Più infurmazione - Hè cusì chì sembra l'interfaccia Ubuntu per i tablet
Surghjente - Blog di Theodore Gould, Amu Ubuntu
2 cumenti, lasciate i toi
u so cuncepimentu hè assai megliu cà u desktop, u sistema operatore di u desktop uttenerà quellu aspettu in a versione 13.04?
Pensu chì l'idea hè di purtà e funzionalità à u desktop, ùn sò micca se u cuncepimentu - cum'è tale - ancu.