Ogni amante di musica li piace à sapè ciò ch'ellu stà à sente. È hè chì, qualchì volta, a melodia hè solu una parte di u travagliu, essendu una parte impurtante di ciò chì ci dicenu. Oghje ghjornu, parechji lettori per Linux anu a pussibilità di vede i testi, ma in l'applicazione stessa. Se vulemu qualcosa indipendente ci sò opzioni cum'è Lyrics, una spezia di widget chì ci mostrerà solu ciò chì vulemu vede.
Lyrics hè una piccula applicazione chì ci mustrarà e parolle di qualsiasi canzone stemu à sente se supporta MPRIS-2. Utilizendu u protocolu MPRIS, sta finestra flottante cerca è scarica i testi di e canzone per affissalli cumpletamente in sincronia. Ciò significa chì ciò chì videremu serà simile à un Karaoke: sopra à ciò chì avemu appena cantatu, hà marcatu ciò chì si dice è sottu à ciò chì vene. Semplice è efficace.
I testi si movenu cù a musica
In certi ambienti grafichi (micca in KDE) ci offre a pussibilità di aduprà u modalità di notte. D'altra parte, pò ancu travaglià se ascultemu canzoni di YouTube, ma per questu serà necessariu aduprà un navigatore basatu in Chrome è avè l'estensione installata navigatore-playerctl.
E funzioni principali di Lyrics sò:
- Interfaccia simplice è pulita.
- Opzione trasparente.
- Pulsanti di cuntrollu.
- Modu notti.
- Sincronizazione automatica è scrolling.
- Funziona in YouTube cù l'estensione adatta.
U codice Lyrics hè dispunibule nantu à GitHub è parlemu di un software fonti apertu. Ci offre trè sistemi di installazione: AppCenter da elementaryOS, pacchettu .deb per distribuzioni basate su Ubuntu o pacchettu flatpak per i sistemi chì l'anu cum'è una opzione. Cumu pudete vede in l'imaghjini nantu à GitHub, in u SO elementariu hè assai diversu da ciò chì hè in l'imaghjina chì dirige questu post. In Kubuntu l'opzioni chì apparenze in GNOME è Pantheon ùn cumpariscenu micca, allora per KDE ùn hè micca a megliu opzione.
Chì ne pensi di Lyrics?
Sianu the first to comment