A dimensione di l'imagine Lubuntu hè adatta?

lubuntu

A tecnulugia avanza è cun ella i sistemi operativi è Lubuntu. I sviluppatori di u sistema anu vulsutu avè l'opinione di i so utenti postu chì, dopu parechji anni, l'applicazioni sò cresciute in dimensioni finu à u puntu chì ponu esse à pena cuntenuti in un discu CD-ROM.

Hè un passu cumplicatu, dapoi Lubuntu prova à priservà una filusufia minimalista, grazia à u so scrittore basatu in Lxde, chì vi permette di ottene prestazioni assai lisce ancu in urdinatori à poche prestazioni. A barriera pare esse stata ghjunta è hè ora di cunsiderà chì fà dopu è chì strategia prupone u futuru almacenamentu di sta distribuzione.

Sembra chì u discu compactu U CD-ROM hà i ghjorni numerati per a distribuzione Lubuntu, postu chì a so crescita graduale hà significatu chì si pò cuntene à pena in una. Prima di piglià una decisione drastica annantu à questu, i sviluppatori di Lubuntu anu vistu adattu per realizà un votu trà i vostri utenti per mischjà suluzioni pussibuli. Ancu se l'opzioni di u discu DVD è di i pendrive sò sempre dispunibili cum'è media fisica per realizà l'installazione di u sistema, a dimensione di u CD-ROM duverà esse esclusa prestu cum'è un mezu di distribuzione.

Un cambiamentu di mezu, cum'è u passu per Discu DVD, permetterebbe di includere un numeru più grande di applicazioni in u sistema à u costu di vechje macchine chì mancanu un lettore, ponu aduprà stu mezu Inoltre, u pen drive forse ùn li hà micca servuti à stu scopu.

Un'altra opzione offerta hè a installazione di software via rete, chì pone un altru prublema cum'è a necessità di cunnessione di l'attrezzatura per fà l'installazione di u sistema. Tuttu pare indicà chì seranu i voti di l'utilizatori chì decidenu l'avvene di Lubuntu à stu riguardu.

E varie inchieste fermeranu attivu finu à u 26 d'Agostu à 21:00 da Spagna. Cumu pudete vede in l'immagine seguente, a maiò parte di l'utenti ùn truvate micca prublema per finisce u CD-ROM cum'è mezzu di stallazione. Ancu cusì, in casu chì i sviluppatori di Lubuntu continuanu à sviluppà una qualsiasi di l'imaghjini in questu mediu, saranu u Versioni 32-bit i più richiesti da quelli. In quantu à u prufilu di queste immagini, si prevede chì in nisun casu supere a taglia di 1 GB per esse capace di esse scaricatu nantu à dispositivi pendrive è u u publicu di destinazione consisterebbe in ambienti trà 1 è 5 urdinatori.

votes-lubuntu

À u mumentu, a maghjina minima di u sistema hè di 55 MB, dunque ùn ci seria micca prublema s'ellu era sempre inclusu cum'è supportu CD-ROM.

Avete digià vutatu in u sundagiu Lubuntu?

Chì ne pensi di u sughjettu? Deve Lubuntu finisce u vostru raportu cù u CD-ROM o cuntinuà u prugettu in qualchì modu per sustene i vechji urdinatori?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Hernan Fiorentino dijo

    a fantasia di u cd

  2.   Josele13 dijo

    Pensu chì invece di tene u lugiziale cù un CD, duverianu esse dighjà andati à DVD, chì ùn hà micca un lettore DVD nant'à u so urdinatore? , Cusì puderianu migliurà a quantità di applicazioni chì puderete mette almenu in un Sistema Operativu perfettu, sta opinione hè ancu per tutta a famiglia Ubuntu ....