In una materia di 3 anni Firefox hà persu quasi 50 milioni d'utilizatori

Logo di Firefox

Senza dubbitu Firefox hè statu Durante l'ultimi anni l'opzione predefinita per parechji utilizatoriTuttavia, u navigatore perde avà u terrenu in quantu à u numeru di utilizatori. In fattu, sicondu alcune fonti, Firefox averia persu quasi 50 milioni d'utilizatori in 3 anni.

È hè chì secondu e statistiche di Mozilla, Firefox cunnosce avà una diminuzione tamanta è avà i circa 46 milioni in a basa di utilizatori anu lasciatu u navigatore, mentre chì u numeru di utilizatori attivi (mensili) era di circa 244 milioni à a fine di 2018. Stu numeru pare esse calatu significativamente à 198 milioni à a fine di u secondu trimestre di questu annu.

A calata di Firefox hè inchietante, ma puderia truvà una spiegazione, dapoi U 2021 hè l'annu chì i strumenti centrati in a privacy anu vistu un enormu aumentu di a so basa di utilizatori, L'utilizatori di Firefox puderianu truvà questu un mutivu di a calata di u navigatore di Mozilla.

Inoltre, per alcuni analisti, cum'è Google Chrome hè u navigatore web predefinitu in Android è Microsoft Edge hè u navigatore web predefinitu per Windows, Google (u più grande mutore di ricerca) è Microsoft cunsiglianu à l'utilizatori di aduprà i so navigatori (questu hè potenzialmente un comportamentu anti cumpetitivu) è certi servizii web sò unichi per i navigatori basati in Chrome.

Sicondu una analisi di Cal Paterson in settembre 2020, aduprendu Firefox in quella data calatu 85%, pruvucendu à Mozilla à calà di un quartu in u mondu sanu. In fattu, l'11 d'aostu, per mezu di u so CEO Mitchell Baker, Mozilla hà annunziatu a so intenzione di licenziare circa 250 impiegati.

«Mozilla esiste per chì Internet possi aiutà u mondu à risponde cullettivamente à a sfida di sfide chì un tempu cum'è questu presenta. Firefox hè unu di elli. Ma sapemu chì duvemu ancu andà al di là di u navigatore per offre à a ghjente novi prudutti è tecnulugie chì suscitanu u so entusiasmu mentre raprisentanu i so interessi. In i tempi recenti, hè diventatu chjaru chì Mozilla ùn hè micca strutturatu currettamente per creà queste cose nuove è custruisce u megliu Internet chì meritemu tutti.

"Oghje annunzemu una ristrutturazione significativa di Mozilla Corporation. Questu rinforzerà a nostra capacità di creà è d'investisce in prudutti è servizii chì daranu à e persone alternative à a Big Tech cunvinziunale. Sfortunatamente, i cambiamenti includenu ancu una riduzione significativa di a nostra forza lavoro di circa 250 persone. Sò individui di calibru prufessiunale eccezziunale è staff chì anu fattu una cuntribuzione eccezziunale à quale simu oghje. À ognuna di elle, esprimu u mo sinceru ringraziamentu è u più rigrettu rigrettu per avè arrivatu à questu puntu. Hè una ricunniscenza umiliante di e realità chì avemu da fà affruntà è di ciò chì ci vole per superà li ".

Articulu ligatu:
Mozilla hà donatu u mutore web Servo à a Fundazione Linux

In uttrovi di u stessu annu, Mozilla hà sbarrazzatu di tutti l'ingegneri chì travaglianu nantu à u rende Servo. In a so lettera d'addiu à Mozilla, un ingenieru ci dice un pocu di u so viaghju è nota chì tutta a squadra incaricata di u sviluppu Servu hè stata licenziata.

In più di quellu in 2018, quandu Microsoft hà annunziatu u so passu à Chromium per u sviluppu Microsoft Edge, Mozilla hà manifestatu insatisfaczione per sta decisione. PPer Chris Beard, direttore generale di Mozilla Corporation à l'epica, aduttendu Chromium, Microsoft rinuncia ufficialmente à una piattaforma indipendente per Internet è dà à Google più cuntrollu di vita in ligna. Crede chì i mutori di navigatore, cum'è Chromium di Google è Gecko Quantum di Mozilla, sò cumpunenti software chì determinanu largamente ciò chì ognunu di noi pò fà in ligna.

Articulu ligatu:
E cose sò sempre male per Mozilla chì anu licenziati tutti l'ingegneri chì travaglianu nantu à u rende Servo

È avà, questi risultati parenu dimustrà chì Chris Beard avia ragione, chì avianu manifestatu a paura ch'elli vedessinu cunsequenze negative in i navigatori chì ùn utilizanu micca Chromium è chì a decisione di Microsoft renderà difficiule per Firefox di prosperà. Per ellu, questu ferà Google più putente, chì si prova risicatu in parechji fronti. Ma soprattuttu, dipenderà da cume a decisione di Microsoft affetta u comportamentu di i sviluppatori web è di e cumpagnie chì creanu siti web è servizii.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.