Inkscape 1.1 vene cun una nova schermata di benvenuta, miglioramenti di a finestra di dialogu, è ancu di più

Dopu un annu di sviluppu a liberazione di a nova versione hè stata annunziata da l'editore di grafichi vettoriali gratuiti Inkscape 1.1. In questa nova versione aghjuntu schermu di benvenuta per u lanciu di l'applicazione, Offre impostazioni di basa cum'è dimensione di u documentu, culore di a tela, tema di a pelle, set di tasti di scelta rapida, è modalità di culore, oltre à un elencu di file aperti di recente è mudelli per creà novi documenti.

U sistema di docking dialogu hè statu riscrittu, avà chì vi permette di piazzà e barre d'utensili micca solu à a diritta, ma ancu à a manca di u spaziu di travagliu, è ancu organizà più pannelli in un bloccu cù basculà cù tabulazioni è sbulicà pannelli flottanti. A dispusizione è a dimensione di u pannellu sò avà cunservate trà e sessione.

Una finestra di dialogu hè stata implementata per inserisce cumandamenti (palette di cumanda) chì apparisce quandu premete "?" è ellu permette à l'utilizatore di circà è chjamà varie funzioni senza accede à u menu è senza appughjà i tasti di scelta rapida. Quandu cercate, hè pussibule definisce cumandamenti micca solu da e chjave inglesi, ma ancu da elementi di descrizzione, tenendu in contu a localizazione. Utilizendu a paleta di cumanda, pudete fà azzioni relative à l'editurazione, rotazione, scartamentu di i cambiamenti, importazione di dati è apertura di file, tenendu contu di a storia di u travagliu cù i documenti.

U strumentu di Calligrafia hà avà a capacità di specificà unità di larghezza à una precisione di trè decimali (per esempiu, 0,005).

In u dialogu per esportà in u formatu PNG, a necessità di un clic in più nantu à u buttone 'Esporta' hè stata eliminata (basta à cliccà 'Salvà'). Quandu si esporta, hè pussibule salvà in formati raster JPG, TIFF, PNG (ottimizzati) è WebP direttamente scegliendu l'estensione di fugliale adatta quandu si salva.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:

  • Interfaccia aghjuntu per ricercà i paràmetri per pelle.
  • U modu di vista Contorn Overlay hè statu messu in opera, induve i contorni è u disegnu sò visualizati in listessu tempu.
  • L'opzione "Scala" hè stata aghjunta à l'utili Penna è Matita per definisce numericamente cun precisione a larghezza di una forma creata cù l'opzione "Forma".
  • Un novu modu di selezzione hè statu aghjuntu, chì permette di selezziunà tutti l'uggetti, u cunfini di i quali ùn hè micca solu drentu, ma interseca ancu l'area di selezzione specificata.
  • Hè aghjuntu un novu segmentu d'effettu LPE (Live Path Effect), chì vi permette di sparte un ughjettu in duie o più parti senza distrugge a vista originale. Pudete cambià u stile di ogni parte, postu chì ogni parte hè in realtà trattata cum'è un oggettu separatu.
  • Incollà oggetti da u clipboard à a tela avà esegue sopra l'oggettu attualmente selezionatu per difettu.
  • Hè aghjuntu un set persunalizatu di cursori di u mouse basatu annantu à l'usu di u formatu SVG è adattatu per i display HiDPI. Quandu importanu file SVG da CorelDraw, i livelli sò supportati.
    Un supportu sperimentale hè statu aghjuntu per Add-ons Manager, cù quale pudete installà estensioni supplementari è aghjurnà quelli esistenti.

Infine, sè site interessatu à sapè ne di più circa a nova versione di Inkscape 1.0.2 pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà Inkscape 1.1 in Ubuntu è derivati?

Infine, per quelli chì sò interessati à pudè installà sta nova versione in Ubuntu è altri sistemi derivati ​​da Ubuntu, devenu apre un terminal in u sistema, questu pò esse fattu cù a cumbinazione di tasti "Ctrl + Alt + T".

È in ella avemu da scrive u cumandimu seguitu cù quale aghjustemu u repositoriu di l'applicazione:

sudo add-apt-repository ppa:inkscape.dev/stable

sudo apt-get update

Fattu questu per installà inkscape, avemu solu à scrive u cumandimu:

sudo apt-get install inkscape

Un altru mètudu di stallazione hè cù l'aiutu di u pacchetti flatpak è u solu requisitu hè di avè u supportu aghjuntu à u sistema.

In un terminal avemu solu à scrive u cumandimu seguitu:

flatpak install flathub org.inkscape.Inkscape

Infine un altru di i metudi offerti direttamente da i sviluppatori Inkscape, hè aduprendu u schedariu AppImage chì pudete scaricà direttamente da u situ di l'app. In u casu di sta versione, pudete apre un terminal è in questu pudete scaricà l'appimage di sta ultima versione scrivendu u cumandimu seguente in questu:

wget https://inkscape.org/gallery/item/26933/Inkscape-c4e8f9e-x86_64.AppImage

Fattu u scaricamentu, avà basta à dà permessi à u fugliale cù u cumandimu seguitu:

sudo chmod +x Inkscape-c4e8f9e-x86_64.AppImage

È basta, pudete eseguisce l'imagine di l'applicazione di l'applicazione cliccendu doppiu nantu à ella o da u terminal cù u cumandamentu:

./Inkscape-c4e8f9e-x86_64.AppImage

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   leonidas83glx dijo

    L'aghjurnamentu à a versione 1.1 di Inkscape hè statu assai instabile per mè, si chjude quandu vogliu impurtà una maghjina bitmap. Corregge questu prestu o duveraghju cambià prugrammi di disegnu.