Installazione di pacchetti DEB rapidamente è faciule

Installatore di Software, installendu pacchetti .deb in Ubuntu

In Ubuntu l'installazione attraversu l'interfaccia grafica di Pacchetti DEB scaricatu da l'utilizatore hè un compitu abbastanza simplice è simplice, ancu s'ellu ùn hè micca esattamente veloce, postu chì hè una azzione chì hè realizata per mezu di un installatore speciale chì pò piglià assai tempu per apre si u nostru urdinatore hà un hardware limitatu.

Ubuntu Software va bè per quelli chì volenu un software rapidu è faciule, ma micca per l'utilizatori sperimentati chì preferanu qualcosa di più flexible. U magazinu ufficiale Ubuntu dà priorità à i pacchetti snap, è da quì ricumandemu d'utilizà u Centru di Software GNOME sempre chì pudemu, postu chì, frà altre cose, sustene i pacchetti flatpak.

Diverse opzioni per installà i pacchetti .deb

u nativu

Comu avemu spiegatu, ci hè una opzione nativa cù quale pudemu installà i pacchetti .deb direttamente. U prublema hè chì hè un pocu cunfusu, è qualchì volta ci vole assai tempu per apre. Una volta avemu telecaricatu u pacchettu .deb, a stallazione cù u installatore ufficiale hè simplice quant'è cliccate doppiu, aspittà chì l'infurmazioni per carica è dopu cliccate "Installa" (screenshot header).

S'è no vemu chì si pigghia troppu tempu, si pò dinù esse fattu cliccate cù u dirittu nantu à u .deb è sceglite l'opzione "Open with Install Software". S'ellu ci vole tantu tempu, hè per via di cumu i pacchetti snap sò cuncepiti, chì a prima volta chì sò eseguiti dopu un reboot recullanu l'infurmazioni necessarii per a so esecuzione.

Software GNOME

Se ùn ci piace micca cumu funziona l'opzione ufficiale, vale a pena seguità a nostra raccomandazione per installà Software GNOME è scurdate di u Software Ubuntu per sempre.

Per installà i pacchetti .deb cù u Software GNOME prima avemu a stallà u magazinu, qualcosa chì avemu da ottene aprendu un terminal è scrivendu:

sudo apt install gnome-software

Una volta installatu, ciò chì avemu da fà hè cliccate secundariu nantu à u schedariu .deb, dopu "Open With..." è dopu ciò chì à l'ora di sta scrittura appare cum'è "Installazione di software". U testu s'assumiglia assai à l'installatore ufficiale, ma si apre prima (ùn hè micca un pacchettu snap) è l'avemu da fà cù a tenda chì ricumandemu d'utilizà per tuttu, salvu chì Canonical torna in daretu è cambia assai u so Software Ubuntu.

Software GNOME

Quandu scegliemu quella opzione, videremu qualcosa cum'è a screenshot precedente, è Tuttu ciò chì duvete fà hè di cliccà nantu à "Installa".. Cum'è infurmazione extra, se vulemu installà futuri pacchetti .deb cù u Software GNOME clicchendu duie volte, duvemu attivà u cambiamentu chì appare sottu à a finestra "Apertura cù ..." chì dice "Sempre aduprà per stu tipu di schedariu".

Cù GDebi

Gdebi

Altra opzione hè GDebi, una piccula strumentu chì in u passatu hà trattatu a stallazione di pacchetti DEB in a distribuzione Canonical, ma sfurtunatamenti hè stata rimpiazzata da u Software Ubuntu (antica Ubuntu Software Center) in versioni più attuali di u sistema operatore. A bona nutizia hè chì hè sempre in i repositori è a so installazione hè simplice quant'è apre una cunsola è scrivite:

sudo apt install gdebi

Una volta GDebi hè stallatu in u nostru sistema, cum'è cù u Software GNOME, duvemu cliccà secundariu nantu à i pacchetti DEB chì vulemu installà è selezziunate u prugramma in modu chì sò stallati per ellu è micca per u installatore ufficiale di Ubuntu. Salveremu a carica assai più lenta di l'installatore, è a prucedura di installazione resta cusì simplice quant'è prima di u cambiamentu.

Ciò chì ùn falla mai: cù u terminal

È ùn pudemu micca falla di include in un articulu cusì l'opzione di Linia di cummandu. Hè chjaru chì ùn hè micca cusì cunfortu cum'è fà cù un doppiu clic, ma hè qualcosa chì sempre travaglià, ùn importa quanti cambiamenti sò fatti à l'interfaccia o l'applicazioni.

Inoltre, hè un cumandamentu cortu faciule per amparà. Se vulemu installà pacchetti .deb da u terminal, avemu da scrive u seguente:

sudo dpkg -i nombre-del-paquete

A mo ricunniscenza per fà u prucessu ancu più faciule hè di scrive a prima parte, finu à u -i, è trascinate u pacchettu à a finestra di a terminale, cusì averemu esattamente u listessu è ùn faremu micca sbagli. Se decidemu di fà manualmente, tenete in mente chì qualchì volta avete da mette u nome di u schedariu in quotes.

In altri sistemi operativi basati in Debian/Ubuntu

Sè vo aduprate un altru sistema upirativu o altri ambienti grafichi altru da GNOME, ma u vostru sistema hà Basatu in Debian o UbuntuAllora, prima di tuttu, vi ricumanderaghju di cliccà doppiu nantu à u schedariu .deb è vede ciò chì succede. Se un installatore si apre, hè più prubabile chì in u prossimu passu sarà abbastanza à cliccà nantu à un buttone cù u testu "Install". Se ùn vedemu nunda, a prossima cosa da pruvà hè di cliccà drittu è cercate un centru di software o un software installatore, è installate cù quellu prugramma. Per risparmià tempu nantu à a prossima installazione, pudete cliccà dritta nantu à u pacchettu .deb, dopu pruprietà è dite à sempre apre u tipu di schedariu cù quellu installatore chì hà travagliatu per noi.

È s'ellu ùn hè micca travagliatu per noi, ciò chì sempre hà da travaglià per noi hè di tirà u terminal.

Più infurmazione - Cunvertisce i fugliali RPM in DEB è viceversa cù Package Converter


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

6 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Jamin fernandez dijo

    Megliu ch'è u centru di software quandu si disinstalla qualcosa o si risolve e dipendenze rotte

  2.   Estiben Ortega dijo

    Scusate, ma ti vulia dumandà ciò chì accade quandu pruvate à scaricà gdebi. ma dice chì u pacchettu ùn si pò truvà.

    # sudo apt-get install gdebi
    Lettura di a lista di pacchetti ... Fattu
    Crià l'arburu di dependenza
    Leghjendu l'infurmazioni di statutu ... Fattu
    E: U pacchettu gdebi ùn pò micca esse situatu

    è in apt-get update per scaricà i fugliali cù una velocità di 1.289 b / s »1 kb per secondu» è a mo velocità di rete Wi-Fi hè 9 MB / s à volte di 30 MB in Windows a velocità se ne hà ma in ubuntu innò, qualchissia chì puderebbe per piacè aiutami?

  3.   René Mendoza dijo

    veramente assai bè, solu aduprendu sta applicazione aghju riesciutu à installà u navigatore OPERA cù ubuntu 20.04

  4.   Patrick dijo

    Apprezzu e vostre indicazioni, fate e 5 linee eccettu u lampu ma quandu provu
    installà u navigatore OPERA cuntinueghja à ricusà l'installazione, accusendu un prublema di "dipendenza": libgtk-3-0 (simbulu minore = 3.21.5).
    Sospettu chì u mo sistema hè dannighjatu ancu se tuttu funziona bè.
    Ch'ella abbia una suluzione o micca, felicitemu è sottulineanu i vostri preziosi cuntributi à l'amatori (eiu) è à i prufessiunali.Dubbu chì sia un virus
    A mo piattaforma hè Linux Mint-KDE 64
    Saluti è bona furtuna per superà a battaglia cù u covirus

  5.   Acuna Mendez Victor dijo

    In l'universu pudete cuntrullà guasi ogni pezzu di software open source è software dispunibule sottu una varietà di licenze menu aperte è crea in modu attivu una varietà di fonti publiche è a catena di strumenti di basa è a biblioteca zystem da zero sò sempre aduprate per custruisce stu software è hè normalmente tenutu in scena cun elli, perchè duverebbe installallu è funziona bè, ma vene senza garanzie di assicuranze, riparazioni è apollo, a cumpunente di l'universu include Migliaia di pezzi di software attraversu l'utilizatori di l'universu, è sò capaci a diversità è a flessibilità offerta da u grande mondu apertu di u sorgente aperta.

  6.   JOAN BALBASTRE GOMIS dijo

    Cumu pò esse installatu sè ùn site micca amministratore?