Inseme cù tutta a famiglia di sapori Ubuntu, in l'ultime ore hà fattu a so presentazione Lubuntu 15.04 Vivid Vervet, una variante chì hè a seconda à durà chì hè diventata parte di a gamma (hè stata ufficialmente presentata di maghju 2011) è chì si rivolge à squadre menu putenti dapoi hè basatu annantu à u gestore di a finestra Openbox, u scrittore LXDE è e bibliuteche GTK per offre un ambiente agile, liggeru cù boni opzioni di persunalizazione.
Videmu allora cumu installà Lubuntu 15.04, un prucessu chì in sè stessu hè abbastanza simile à ciò chì hè digià statu vistu in i posti precedenti di sta serie ma chì vale a pena di ripete quì, soprattuttu perchè ci hè qualchì limitazione chì pò complicà u prucessu, è chì hè PAE (estensione di indirizzu fisicu ), chì permette à i sistemi 32-bit di utilizà finu à 64 bit di memoria fisica. In generale, a maiò parte di i processori dispunibuli nantu à u mercatu l'offrenu, ma vale a pena di mintuvalla per esse presu in contu à l'iniziu di l'installazione.
Cum'è l'avemu fattu parlendu Ubuntu 15.04, in questu casu sceglemu ancu di eseguisce u scaricà via BitTorrent per evità di congestionà i servitori, è dopu arregistremu l'ISO in un pendrive per pudè inizià u nostru sistema cun ellu. A femu, è a prima cosa chì videremu nantu à u schermu serà qualcosa cum'è u seguitu, induve ci hè dumandatu di sceglie a lingua di l'installazione.
Facemu, è dopu vedemu una schermu più simplice chì in u casu di Xubuntu, induve avemu l'opzioni di 'Pruvate Lubuntu senza installà', 'Installa Lubuntu', 'Verificate u discu per difetti', 'Verificate a memoria' y 'Boot da u primu discu duru'.
Avemu sceltu per u secondu, è cumincemu l'installazione, induve ci hè mostratu a raccomandazione minima in termini di spaziu di memoria dispunibule (4,1 GB) è di cunnessione internet.
L'accettemu è andemu à a schermata successiva induve duvemu selezziunà u tippu di installazione, secondu se avemu da cancellà tuttu u discu duru per aduprà cù Ubuntu 15.04, o procedi à fà un partizionamentu manuale per conservà i dati di una installazione precedente, ecc.
Una volta decisu cliccemu nantu 'Cuntinuà' è andemu à a schermata di selezzione di a nostra situazione, induve duvemu marcà u fuso orariu o zona in a quale simu.
Novu cliccà nantu 'Cuntinuà' è avà duvemu inserisce i dati persunali (nome, nome di a squadra è nome d'utilizatore) è dinò una password chì duvemu sceglie assai attentamente è chì, naturalmente, duvemu assicurà di ricurdà. Quì pudemu ancu, cum'è vedemu in l'immagine sottu, selezziunà l'opzione di 'Criptate u mo cartulare persunale', chì hè assai utile per migliurà a sicurità in casu di furto o perdita di i nostri equipaggiamenti.
Cliccate nantu à 'Cuntinuà' è l'installazione stessa principia, quella di tutti i pacchetti chì saranu parte di u nostru sistema. Tuttu questu richiede pocu tempu in realtà, dapoi u prucessu tutale ùn piglia più di 8 o 10 minuti, è cumu avemu vistu finu, ci sò uni pochi clicchi per fà lu.
Dopu, per usu cutidianu, avemu u Lubuntu Centru Software è u sempre utile Linia di cummandu per esse capace d'installà quelli pacchetti chì ritenemu necessarii, è ancu di fà listessu cù i repositarii chì simplificanu u più a nostra vita. Aghju sceltu per u scaricamentu (via P2P, cum'è aghju dettu sopra) di l'installazione 64-bit 'desktop', ma sia in questu sia in 32-bit avemu a pussibilità di optà per u desktop o installazione alternativa, cusì megliu andate à u Pagina di scaricamentu di Lubuntu è sceglite.
10 cumenti, lasciate i toi
Attualmente, adupru Ubuntu 14.04, ma u mo PC diventa lentu quandu lanciu parechje applicazioni, allora cercu qualcosa di più liggeru è più versatile, sò interessatu à questu, ma ùn sò micca quantu differenza ci hè cù l'Ubuntu chì aghju utilizatu attualmente è mi ne vanu.per truvà l'applicazioni chì aghju utilizatu à u mumentu cum'è gimp, uffiziu gratuitu, vinu è emulatori i più resalabili.
chì dite voi ragazzi
Hello Felipe:
Hè cum'è Rubent dice, l'applicazioni sò guasi listesse ancu se si noterà l'interfaccia diversa postu chì Lubuntu è Xubuntu sò basati nantu à GTK è da u mo puntu di vista ci hè poca o nisuna differenza in termini di prestazione, forse cunsuma un pocu menu memoria Lubuntu (in particulare appena principiatu u sistema) ma in a velocità di usu sò guasi listessi.
Un altru scrittore assai veloce è più cumpletu hè MATE, chì aghju utilizatu attualmente in u mo Debian.
In tutti i "sapori" di Ubuntu averete u Centru Software è da quì a pussibilità di installà tuttu ciò chì aduprate oghje.
Grazie!
Ùn pensu micca chì avete prublemi cù l'applicazioni. Essendu da a famiglia Ubuntu, Lubuntu (è Xubuntu) anu e stesse applicazioni, repositori, è ancu di più. Cambià a distro dipende un pocu di ciò chì avete bisognu. Vi diceraghju chì sì avete trà 2 è 4 GB di Ram aduprate Xubuntu è menu di 2 GB Lubuntu. Ancu se hè a surella chjuca (di a distro Ubuntu), hè cusì bona cum'è u restu. un salutu
A creazione di u filesystem ext 4 hà fiascatu Aghju stu fiascu è ùn possu micca stallà
A listessa cosa mi accade è ùn sò micca cumu cuntinuà, qualchissia chì ci pò aiutà per piacè
Bonghjornu amicu. Aghju stallatu stu sistema dapoi un mese, funziona assai bè per mè in u mo picculu Notebook, ma aghju avutu un prublema cù un cambiamentu di Router è ùn si cunnette micca bè à Internet cun Wi-Fi o cavu, a verità hè chì si hè sempre cunnessu per generazione spontanea è à u ripartimentu sò di novu senza signale. Aghju pruvatu parechje suluzioni chì aghju vistu in rete, tutti i prublemi rilativi di cunnessione Wi-Fi, u mo prublema hè più prufondu, postu chì mancu cù u cavu. Sò dispiratu è discute se prupone una sessione di balcone à u dispositivu o dà una altra chance.
L'installu, spergu chì funziona per mè, so chì hè un bon sistema operativu
Aiutu L'installu ma ùn passa micca l'installazione
Salute cumu sò e cose? Aghju installatu Lubuntu 15.04 ma aghju avutu un coppiu di prublemi cù a riproduzione audio è video, postu chì li ghjoca più veloce di u normale è l'audio esce sovrapponendu è agitatu. Pensu chì u prublema hà iniziatu quandu aghju installatu amarok. Aghju pruvatu à disinstallallu, installà clementina (è ancu disinstallà), ma u prublema persiste. Qualchissia hà una idea di cumu si risolve ??? Grazie tante
Aghju un prublema:
Installa lubuntu da una partizione di discu duru (da nutà chì sta partizione hè stata lasciata intatta)
Dendulu di prucede cù l'installazione, hà indicatu chì ci era un prublema cù u cdrom, l'aghju datu una prova.
Arrivate à a parte finale di l'installazione è ci vole più di 2 ore è ùn finisce micca l'installazione.