folie hè un editore d'imaghjini populari cuncipitu cum'è una suite di disegnu è illustrazione digitale, Krita hè un software liberu distribuitu sottu a licenza GNU GPL, hè basatu nantu à e bibliuteche di a piattaforma KDE è inclusu in a Calligra Suite.
L'interfaccia di l'applicazione hè abbastanza intuitiva è in più di chì per quelli chì cunnoscenu Photoshop questu serà abbastanza familiare. Krita ci permette di gestisce i fugliali PSD, hà ancu cumpatibilità cù OCIO è OpenEXR, pò manipulà a vista per esaminà l'imaghjini HDR in più di questu ci permette di gestisce a piena culore à traversu LCMS per ICC è OpenColor IO per EXR.
Ieri a nova versione di Kirta hè stata liberata ghjunghjendu à Kirta 4.0 cù quale uttenemu novi cambiamenti impurtanti è ancu parechje bug fixe in sta suite.
Hè estremamente impurtante di mette in risaltu quessa sta nova versione di Krita aghjusta un novu furmatu di vettore è testu cusì i sviluppatori cummentanu chì Ancu se Kirta 4.0 hà impurtatu currettamente questi vettori è testu da Kirta 3.0, ùn hè micca 100% cumpatibile. allora ci pò esse qualchì cambiamentu.
Hè per quessa chì cunsiglianu i seguenti:
Fate una copia di i ducumenti fatti in Krita 3 per testalli quandu li aprite in Krita 4 senza paura di perde l'uriginale.
In certi casi, a transizione hè simpliciamente impussibile, se vulete cuntinuà à travaglià nantu à un certu documentu fattu in Krita 3, pudete (in una copia di questu) trasfurmà i strati vettoriali in strati di disegnu è dopu aprelu in Krita 4.
In tutti i sistemi operativi pudete aduprà e duie versioni di Krita, 3 è 4 senza avè da disinstallà unu da l'altru. Per prevene i cunflitti (postu chì utilizanu i listessi repertorii, hè cunsigliatu chì utilizate: In Windows u schedariu zip, in Linux l'appimages è in OSX l '"imaghjini di discu", scaricatu in diversi repertorii chì l'applicazioni.
Dentru i cambiamenti più impurtanti chì avemu da truvà in sta nova versione, truvemu u Strumenti SVG è di testu è ancu driver Python.
Anu aghjuntu novi gruppi di spazzole In questa versione, stu novu ghjocu vene avà cum'è un fasciu.
D'altra parte, noi aghjunghje un strumentu di tippu maschera di culore è un stratu è ancu maschere di spazzole chì ci permettenu di duplicà i cunsiglii è i parametri di ogni spazzola cù i quali pudemu ottene risultati diversi è più interessanti.
Dentru l'altri cambiamenti chì avemu trovu:
- L'interfaccia hè stata migliurata
- Anu aghjuntu novi script
- Maschere di culore chì ottimisanu a pittura di disegni.
- U strumentu Spazzole hà avà un'anteprima di Spazzole, numaru aumentatu di pixel di vernice, è altri miglioramenti.
- Hè aghjunta a maglia di pixel, in cui, se zoomate abbastanza, pudete vede a dimensione di pixel di u disegnu.
- Maglia isometrica aghjunta, una nova prospettiva per e creazioni.
- Strumentu New Filters, chì rimpiazza u vechju è hè assai più veloce è più efficiente.
Se vulete cunnosce in più dettu i cambiamenti chì sò stati fatti in sta nova versione di Kirta 4.0, li pudete rivedere in sta lea.
Index
Cume installà Kirta 4.0 in Ubuntu è derivati?
Se vulete installà a nova versione di sta suite, duvemu aghjunghje un repositoriu à u nostru sistema, per questu avemu da dumandà l'usu di un terminal, l'eseguemu scrivendu ctrl + alt + t in u stessu tempu, solu avà duvemu aghjunghje e seguenti linee:
sudo add-apt-repository ppa:kritalime/ppa
Dopu procedemu à aggiornà a nostra lista di repositori:
sudo apt update
È infine procedemu à installà l'appellu nantu à u nostru computer:
sudo apt install krita
Se avete dighjà u repositoriu, l'unicu chì duvete fà hè un aghjurnamentu:
sudo apt upgrade
Cume installà Krita 4.0 in Ubuntu da appimage?
Se ùn vulete micca riempie u vostru sistema di repository, avemu ancu a opzione di installà l'applicazione da una appimage, tuttu ciò chì devemu fà hè scaricate u schedariu seguente è dà permessi d'esekuzione per installallu.
sudo chmod +x krita-4.0.0-x86_64.appimage ./krita-4.0.0-x86_64.appimage
E cun questu avemu Krita installatu in u nostru sistema.
3 cumenti, lasciate i toi
Salutu, sò chì u mo cummentariu ùn hè micca pertinente, ma a faraghju quantunque.
Ho bisognu di lancià un prugramma chjamatu Aigesub, finu à a versione U17.10 hà travagliatu bè, in U18.04 hà sempre travagliatu, mentre quandu si move in U18.10 ùn possu più aduprà.
Dunque l'aghju assai per fà sottotituli. è mi piace à aduprà di più in Ubuntu, postu chì in W10 ùn m'appella micca.
In quantu à Krita, vogliu cambià a lingua chì vene per difettu in spagnolu, aghju vistu parechji repositori, per i quali vengu sempre à verificà quì.
E grazie.
Link à Aegisub http://www.aegisub.org/
Cù u rispettu degnu, ùn la facciu micca, ùn sò micca ciò chì facciu male
Krita hè u megliu strumentu di disegnu è di cuncepimentu gratuitu chì cunnoscu finu à avà. Mi piace perchè permette di edità l'interfaccia di menu per un accessu rapidu à e funzioni chì aduprate più è hà assai risorse è manuali per amparà e tecniche novi.
Aghju una tableta di penna XP-Pen Deco LW ( https://www.xp-pen.es/product/1175.html ), mi pigliò un paru di ghjorni per piglià u colpu, assai bona sensibilità.