Installa Deepin Terminal Emulator in Ubuntu

Captura de pantalla_2015-12-02_20-25-09

Installa a novu tirminali tirminali Hè qualcosa chì avemu digià trattatu in altre occasioni in Ubunlog. Ch'ella sia una discesa cum'è Tilda, una per l'utilizatori avanzati cum'è Terminator, o una per quelli nostalgici per l'anni 80 cum'è Cool Retro Term, ognuna di elle pò avè un postu in u vostru urdinatore in un puntu o un altru.

Avemu digià ricumandatu alcuni di quelli sopra sopra prima, ma sta volta parleremu di un altru emulatore chì appare ancu in Deepin, unu di i distros I mudelli visualmente più attraenti basati su Ubuntu chì avemu avutu a furtuna di pruvà. Cumu ùn puderebbe esse altrimente, parlemu Emulatore di Terminal Deepin.

Stu prugramma hè statu sviluppatu da a squadra Deepin cù l'intenzione di posizionà si cum'è tirminale di nova generazione, è pruvate à migliurà l'esperienza di l'utilizatore per l'interfaccia di testu. Hè un prugramma scrittu in Python chì hè statu inizialmente cuncipitu solu per Deepin, ma grazia à a squadra rispunsevule per Noobslab seremu in gradu di stallà nant'à Ubuntu è Linux Mint.

L'emulatore di terminal di Deepin hà funziunalità cum'è split verticale è orizzontale, cambiatore di spaziu di travagliu di u terminale, fondu trasparente cù a pussibilità di persunalizà lu, cunnessioni SSH, ridimensionamentu di caratteri, accurtatoghji di tastiera persunalizabili, accessu rapidu à l'opzioni più impurtanti cliccendu à cliccà nant'à u screnu, pussibilità d'avè u terminal in pienu schermu è assai di più. Pudete ancu persunalizà l'aspettu di u terminal cun scorci.

Stallazione di Deepin Terminal Emulator

Emulatore di Terminal Deepin installa per mezu di un PPA, chì significa chì duverete aghjunghje, resincronizà i repositori è infine installà u prugramma. Per fà questu, aprite un terminal è inserite i seguenti cumandamenti:

sudo add-apt-repository ppa:noobslab/deepin-sc
sudo apt-get update
sudo apt-get install deepin-terminal

Vale à dì chì un bonu numeru di dipendenze Deepin serà installatu, ma da l'esperienza chì avemu avutu mentre stavamu testendu, ùn ci hè statu nisun tipu di prublema durante a so esecuzione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Benjamin dijo

    Ripositoriu mortu