Installa LEMP in Ubuntu Trusty Tahr

Installa LEMP in Ubuntu Trusty Tahr

Unu di i visi più populari di Ubuntu hè u so sviluppu è a so dedicazione à u mondu di i servitori è u mondu cummerciale. Dentru questu, oltre à avè una versione dedicata esclusivamente à u mondu di i servitori, Ubuntu integra è aggiorna assai prugrammi chì sò aduprati per u mondu cummerciale è per u prufessiunale di rete è chì hà ripercussioni in un modu o in l'altru nantu à l'utenti chì volenu sviluppà un situ web o attivà un servitore di casa. L'opzione più aduprata per questi ultimi utilizatori hè l'installazione di un servitore LAMP in u nostru Ubuntu. L'installazione di un servitore LAMP hè assai cumuna in l'ultime versioni di Ubuntu, forse perchè se a so installazione hè difficiule, ùn seria micca aduprata in servitori prufessiunali. Ma Cumu installate un servitore LEMP? Cosa hè un servitore LEMP? Possu avè un servitore LAMP è LEMP nantu à a listessa macchina? Leghjite è scoprirete risposte à queste dumande

Cosa hè un servitore LEMP?

Per quelli di voi chì cunnoscenu i servitori LAMP, sapete chì sò abbreviazioni di u software chì u servitore porta, in u casu di LAMP es Linux, Apache, Mysql è Php o Python. Questu hè, un sistema operatore (Linux), un software di gestione di servitori (Apache), una basa di dati (Mysql) è una lingua di servitore (Php o Python). LEMP Saria dunque una variazione di u pacchettu software chì LAMP porta, cusì, LEMP seria Linux, EngineX (Nginx), Maríadb o Mysql è Php o Python. L'unica variazione in quantu à LAMP hè chì LEMP usa Nginx è micca Apache cum'è u software incaricatu di gestisce u servitore, chì per i principianti, cummentanu chì hè un grande cambiamentu. À questu puntu, puderia avè LAMP è LEMP nantu à u listessu servitore? Per putenza si puderebbe avè, tuttavia in poche sessioni s'ellu ùn hè micca in a prima, u servitore crollerebbe postu chì ci sò dui gestori di servitori. Cusì, hè megliu à optà per unu o l'altru.

In l'ultimi mesi, Nginx pare esse l'opzione più desiderata in u campu cummerciale, dunque a soluzione LEMP pare chì serà l'avvene, ma Cumu installate?

Installazione di un servitore LEMP

U metudu più còmode per installà un servitore LAMP o LEMP hè per tastiera è terminal, allora apremu u terminal è scrivemu:

sudo apt-get install nginx

Nginx hè dighjà in i repositori ufficiali, allora ùn ci hè prublema. Ora smettemu, accendemu è ripartimu u servitore Nginx in modo chì Ubuntu cominci à ricunnosce lu è l'introducelu à u so principiu, allora scrivemu:

serviziu sudo nginx stop

sudo service nginx start

sudo service nginx restart

sudo update-rc.d predefiniti nginx

E se questu funziona, duvete vede un missaghju simile à questu:

I ligami d'iniziu / stop di u sistema per /etc/init.d/nginx esistenu dighjà.

Avà duvemu installà u restu di l'utili di u servitore LEMP. Continueremu cù Php, ancu s'ellu ci hè l'opzione di installà Python, per u sviluppu web tendenu à optà per php ancu se entrambi sò altrettantu boni.

sudo apt-get install php5 php5-cgi spawn-fcgi

sudo service nginx restart

È infine stallemu a basa di dati, pudemu sceglie trà MariaDB è Mysql, sò praticamente listessi, cù a differenza chì hè aduprata da a cumunità mentre u Mysql hè di una sucietà. In questu casu installemu Mysql per ùn avè micca complicazioni dopu, ma una di e duie opzioni pò esse valida

sudo apt-get install mysql-server mysql-client php5-mysql phpmyadmin

sudo service nginx restart

Questu ultimu pacchettu hè incaricatu di gestisce a nostra basa di dati attraversu u navigatore. Avà u nostru urdinatore è u nostru Ubuntu 14.04 sò pronti à funziunà cum'è servitore. Arricurdatevi chì per verificà chì funziona duvemu scrive in u navigatore localhost è videremu un schermu induve e lettere Funziona! Inoltre, per vede i siti web chì creemu, duvemu salvallu in u cartulare / var / www di u nostru sistema. Avà per gode di Ubuntu Trusty è LEMP!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   omar rossu dijo

    assai boni primi congratulazioni per a cuntribuzione, nginx pò fà un host virtuale? , Stu servitore LEMP hè cunsigliatu per un sviluppu chì richiede più tempu per fà lu? Capiscu chì dipende da a tecnulugia chì aduprate è da e risorse chì unu hà, vogliu dì chì sarebbe più cunsigliatu di aduprà NGINX invece di APACHE? presenta più cuntribuzioni cà Apache o hè solu un'altra opzione?
    grazie per a vostra attenzione
    postscript
    Vi dumandu sta dumanda perchè aghju intesu quì chì in certi lochi un ambiente di sviluppu ùn hè micca stallatu cù xampp, mamp o lampp chì era un altru ambiente più prufessiunale secondu elli è chì era più avanzatu, aghju travagliatu tuttu u mo a vita cù xampp è ùn avia micca trovu parechji difetti ma per un ambiente di sviluppu più grande ùn aghju micca pruvatu cumu si comporta xampp, ma suppongo chì nginx vogliu dì chì LEMP hè un pocu più "avanzatu" si puderia dì

    grazi
    riguarda
    Omar rojas
    (y)