Installa PlayOnLinux in Ubuntu 18.04 LTS

Logo PlayOnLinux

PlayOnLinux hè un front-end graficu gratuitu è ​​apertu per Wine chì permette à l'utilizatori di Linux d'installà un grande numeru di ghjochi è applicazioni basate in Windows cum'è Microsoft Office (2000 à 2010), Steam, Photoshop, è parechje altre applicazioni.

PlayOnLinux serà ancu vi permette di installà u vostru software basatu in Windows in diverse unità virtuale, chì significa chì ùn ci hè nisuna interazione trà e diverse applicazioni chì installate. Allora se qualcosa ùn funziona micca bè, sapete chì ùn influenzerà micca u restu di e vostre cose è ponu facilmente disinstallallu rimuovendu l'unità virtuale.

Installa ghjochi è app via Wine Pò esse un pocu difficiule per i principianti. Per questu, l'usu di PlayOnLinux hè cunsigliatu perchè risolve questu furnendu una interfaccia più simplice, chì cù pochi clicchi vi permetterà di installà facilmente l'applicazioni Windows è i ghjochi in Linux.

I mean, tutta a cumplessità di Wine hè piatta per difettu in PlayOnLinux è automatizza facilmente l'installazione di software è ghjochi cumpatibili.

PlayOnLinux hè in a so versione 4.2.12 chì esiste dapoi un bellu pezzu, perchè à u mumentu stanu custruendu sempre a versione 5.0 chì significa una migliore compatibilità cù a nova generazione di carte grafiche, ghjochi è altri.

Cume installà PlayOnLinux in Ubuntu 18.04 LTS?

Dapoi PlayOnLinux hè un front-end graficu per Wine, hè estremamente necessariu installà Wine è attivà l'architettura per 32 bit, per ottene una migliore prestazione di questu in u sistema, in un articulu precedente hà parlatu di cumu installà l'ultima versione stabile di Wine.

PlayOnLinux pò esse truvatu in i repositori di u software Ubuntu, cusì pudete ottene da Ubuntu Software Center o installallu cù u cumandimu seguitu:

sudo apt update

sudo apt install playonlinux

Hè ancu cunsigliatu di installà alcune dipendenze chì ponu esse necessarie:

sudo apt-get install winbind

sudo apt-get install unrar-free p7zip-full

Pudete ancu installallu scaricendu l'ultimu pacchettu deb, dispunibule da a so pagina principià quì.

I sviluppatori cunsiglianu di utilizà questu installatore perchè cuntene generalmente l'ultimi pacchetti dispunibuli paragunatu à ciò chì hè dispunibule in i repositori di software di parechje distribuzioni.

Cume aduprà PlayOnLinux?

Dopu avè fattu una installazione curretta, procedemu à apre l'applicazione, u circhemu in u nostru menù d'applicazioni è l'esecutemu. Dopu a liberazione, vi sarà dumandatu di accettà una licenza per installà alcune fonti da Microsoft.

Cù questu seremu in a finestra principale di u prugramma, quì basicamente ci sò dui modi per installà una applicazione.

U primu hè di installà una applicazione cumpatibile cù PlayOnLinux, vale à dì, avemu trovu questu in a lista offerta da l'applicazione, clicchendu nantu à u buttone "Installa" truvatu ghjustu sottu à u vostru menu.

Playonlinux

Cliccendu quì, una nova finestra si aprirà cù a lista chì stavu cummentendu, àQuì basta à aduprà u mutore di ricerca per verificà se l'applicazione chì vulemu installà si trova.

Se sì, basta à cliccà nantu à questu è duvemu solu seguità l'istruzzioni finu à chì ci dumanda di inserisce u CD / DVD cù l'applicazione o sceglite u percorsu induve hè salvatu nantu à u nostru discu duru.

A seconda opzione hè di installà una applicazione "micca cumpatibile"

Ancu se u termine "micca cumpatibile" ùn si applica micca à tuttu, ma piuttostu micca ancu testatu seria u termine currettu. Postu chì ci sò una infinità di applicazioni in a lista precedente, sò mostrate solu quelle richieste è popolari.

Eccu basicamente u metudu di installazione hè u seguitu:

  • Facemu cliccà nantu à u buttone "Installa"
  • A finestra di l'applicazioni si aprirà, ma avà cume pudemu vede ghjustu sottu à a lista ci hè un testu chì dice "Installà un prugramma micca inclusu"
  • Facemu cliccà nantu à quì è quì continueremu cù l'assistente di installazione
  • Ci hà da dumandà di assignà un spaziu à u prugramma installatu "Installà un prugramma in un novu discu virtuale" è dopu Avanti.
  • Inserite un nome per a vostra cunfigurazione.
  • Truvate u fugliale d'installazione è poi seguitate l'istruzzioni, chì dipenderanu da l'applicazione chì stallate.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Gabe danni dijo

    Grazie!!! L'aghju adupratu per RUN Office 2010 =)

    1.    W dijo

      Aghju installatu Ubuntu Mate 18.04 è sò statu da foru à foru per una settimana è ùn possu micca fà travaglià à POL. Installa senza prublemi ma dopu quandu si installa Office 2010 o qualsiasi altru prugramma si pende in a tappa finale quandu si crea l'unità virtuale è ci sò ore. Aghju pruvatu diverse versioni di POL, di Wine è ùn ci hè nisun casu. Ùn possu truvà questu errore in ogni locu per pudè risolve lu. Aghju utilizatu Office 2010 cù POL in parechje distros prima è questu ùn hè mai accadutu à mè. Ogni idee?

  2.   Edison dijo

    hè pussibule installà office 2016

  3.   lugliu dijo

    u deb di a pagina web (4.2.12) hè più vechju di quellu di u repositoriu internu (4.2.12-1) dunque hè sconsigliatu di aduprà quellu di a pagina