Per quelli chì ùn cunnoscenu micca TeamViewer, vi diceraghju chì questu hè un software multipiattaforma privatu chì ci permette di cunnette vi remotamente à altri urdinatori, tablette o mobile. Trà e so funzioni principali ci sò: spartimentu è cuntrollu à distanza di scrivania, riunioni in ligna, cunferenze video è trasferimentu di fugliali trà urdinatori.
Questu face una grande opzione per e cumpagnie, imprese, uffici, è ancu di più. Hà a so versione libera è pagata, In chì quellu gratuitu hè limitatu à l'usu persunale è quellu pagatu hè focalizatu nantu à e cumpagnie.
In a versione passata di Ubuntu, per esse specificu 17.10, l'usu di TeamViewer era limitatu da u servitore gràficu di questu, perchè cum'è ognunu saperà in Ubuntu 17.10 a decisione era stata presa per piazzà Wayland cum'è servitore primariu, ancu se Xorg hè statu ancu inclusu cum'è secondariu è dispunibule.
Hè statu un prublema imminente per aduprà TeamViewer postu chì l'usu di sessioni remoti in Wayland hè troppu limitatu cum'è solu u cuntrollu remoto in uscita è u trasferimentu di file entranti hè supportatu.
Allora se avete bisognu di un modu bidirezionale duvete travaglià nantu à Xorg, in più di u fattu chì à u mumentu ci hè solu sustegnu per Gnome in Wayland, questu hè un altru prublema postu chì TeamViewer hà avutu à creà è supportà una versione per ogni ambiente di scrivania .
Què cambia digià in Ubuntu 18.04 perchè avemu Xorg di novu Cum'è u servitore principale, in più di u fattu chì TeamViewer hè in costante rinnuvamentu à u mumentu hè in a so versione 13.1.3026.
Index
Novità in TeamViewer 13.1.3026.
Cum'è in ogni versione nova, u codice hè statu migliuratu basatu annantu à una versione precedente per risolve alcuni prublemi è incompatibilità.
Trà i punti culminanti di sta versione hè chì in a cunnessione di l'attrezzatura l'ospite notifica avà à l'utilizatore di e limitazioni di a cunnessione in casu di travaglià in Wayland.
dinù informa l'utilizatore quandu hà cuminciatu à esecutà in fondu è ùn ci hè micca icona di bandiera dispunibule.
In più di questu in questa versione infine una versione cumpleta di u cliente hè dispunibule, solu pochi mesi fà, l'integrazione nativa di u cliente cù e versioni 64-bit hè stata realizata.
Cuntrollu à distanza
A toolbar hà un aspettu novu, pudete avà cambià a risoluzione di u schermu luntanu è inizià un trasferimentu di file in una sessione di cuntrollu remoto in esecuzione.
Cume installà TeamViewer in Ubuntu 18.04 è derivati?
Per installà stu grande strumentu in u nostru sistema duvemu per andà in u so situ web ufficiale di u prugettu è in a sezione di download pudemu uttene u pacchettu deb per sistemi 32 è 64 bit.
Ancu se a filiale principale di Ubuntu abbandunò u supportu 32-bit, i so non derivati cum'è Kubuntu è Xubuntu anu sempre liberatu versioni 32 bit in sta nova versione 18.04 LTS.
Fattu u scaricamentu pudemu installà u pacchettu cù u nostru gestore di pacchetti preferitu o ancu da u terminal.
Per questu solu duvemu apre una cunsula, pusiteci nantu à u cartulare duve salvemu u pacchettu scaricatu è eseguite u cumandimu seguitu:
sudo dpkg -i teamviewer*.deb
Una volta chì l'installazione hè fatta, ci pò dumandà di cunfigurà alcune dipendenze per l'eseguzione curretta di TeamViewer in u nostru urdinatore, per questu eseguemu solu nantu à u terminal:
sudo apt-get install -f
E cun questu averemu l'applicazione installata in u nostru sistema.
Cume aduprà TeamViewer in Ubuntu?
S'ellu hè a prima volta chì aduprate sta applicazione, dopu avè fattu l'installazione duvete eseguisce u cliente TeamViewer nantu à u vostru sistema è in l'urdinatori chì si cunnettanu l'uni à l'altri.
Avà per cunnette vi à un altru urdinatore u cliente vi dà una sezione per piazzà l'ID di l'equipaggiu induve site per cunnette è vi dumandarà una password chì deve furnisce, di listessa manera vi dà un ID è una password chì aduprarete per cunnette vi remotamente à u vostru urdinatore.
Un cummentariu, lasciate u vostru
Eccellente spiegazione, bona cuntribuzione