Android Studio, 2 modi facili per installallu in Ubuntu 22.04

circa Android Studio nantu à Ubuntu 22.04

In u prossimu articulu daremu un ochju 2 modi facili per installà Android Studio nantu à Ubuntu 22.04 LTS. Pudemu aduprà u pacchettu Snap, o aduprà l'opzione di installazione manuale cù quale andemu à scaricà u prugramma da u situ web di u prugettu.

Parechji app Android oghje sò sviluppati cù Android Studio. In questu software l'utilizatori ponu truvà parechje funziunalità chì furnisce a ambiente di sviluppu veloce è stabile. Inoltre, hà un quadru di teste robustu, chì sustene u supportu multi-schermu, emulatori è assai di più.

Installa Android Studio in Ubuntu 22.04

Cundizione

Prima di prucede à a stallazione, hè necessariu di piglià in contu u requisiti minimi necessarii per stu prugramma per travaglià bè. Per installà Android Studio nantu à u vostru sistema Ubuntu duvemu avè almenu 2 GB di RAM (ancu se 8 GB hè cunsigliatu). Più di 4 GB di spaziu di discu liberu è una risoluzione di 1920 x 1080 pixel sò ancu cunsigliati per risultati ottimali di visualizazione.

Avete bisognu di u kit di sviluppu Java è l'ambiente di runtime Java (JRE). L'accelerazione hardware di l'emulatore Android richiede un processore Intel (ancu s'ellu hè opcional) chì supporta Intel VT-x, Intel EM64T è e tecnulugia di funzionalità Execute Disable (XD) Bit. Senza un tali prucessori, l'applicazioni Android ponu eseguisce nantu à l'emulatore, ma l'esekzione serà assai più lenta.

Aghjurnate Ubuntu 22.04 LTS

U primu passu chì avemu bisognu di fà per a stallazione hè aghjurnà i repositori Ubuntu è aghjurnà i pacchetti installati. Per questu, in un terminal (Ctrl+Alt+T) serà solu bisognu di scrive:

sudo apt update; sudo apt upgrade

Installa Android Studio

Ci hè dui modi simplici cù quale pudemu installà Android Studio in Ubuntu 22.04 LTS. U primu hà da esse aduprà u gestore di pacchetti SNAP, è l'altru hà da esse scaricatu manualmente u pacchettu Android Studio. Eccu chì ognunu usa quellu chì pare più apprupriatu.

Utilizà SNAP

Questu hè senza dubbitu u metudu più faciule per installà sta piattaforma di sviluppu. L'ultima versione di stu prugramma pò esse truvata dispunibule in Snapcraft. Inoltre pudemu eseguisce in un terminal (Ctrl + Alt + T) i seguenti cumanda d'installazione:

installate Android Studio cum'è snap da u terminal

sudo snap install android-studio --classic

In casu ùn vulete micca aduprà a linea di cummanda, pudete ancu apre u Ubuntu Software Center è installate Android Studio.

installate da u centru di software

Utilizà u pacchettu telecaricatu manualmente

Se ùn vulete micca aduprà SNAP, pudete ancu Scaricate manualmente i so fugliali per utilizà stu prugramma in Ubuntu 22.04.

Siccomu Android Studio richiede JDK per travaglià bè, avemu da principià installate l'ultima versione di Open JDK cù APT cum'è seguitu:

installà jdk predeterminatu

sudo apt install default-jdk

Una volta chì l'installazione hè finita, avemu solu verificate a versione installata scrivendu in terminal:

verificate a versione java

java --version
Scaricate u pacchettu Android Studio

Pagina web per scaricà Android Studio

Comu dissi sopra, hè pussibule uttene stu software destinatu à esse installatu in Gnu/Linux direttamente da u vostru situ ufficiali.

accettà i termini è e cundizioni per scaricà Android Studio

Prima di scaricà, avemu da esse accettà i termini è e cundizioni clicchendu nant'à u cuntrollu situatu à u fondu di a finestra.

Scumpressate u fugliale

Una volta u schedariu .tar.gz per Gnu/Linux hè statu scaricatu, hè ora di scumpressà. Per fà questu, avete bisognu andate à u cartulare in quale avemu salvatu u pacchettu:

cd Descargas

U prossimu passu serà unzip u schedariu à u cartulare / usr / lucale cù u cumandimu:

unzip u pacchettu Android Studio

sudo tar -xvf android-studio-*.*-linux.tar.gz -C /usr/local/
Eseguite u script di stallazione di Android Studio

Dopu avè estratto u pacchettu è spustatu in u cartulare locale, Eseguimu u script per installà è cunfigurà Android cù u cumandimu:

sceglite una stallazione precedente

sudo sh /usr/local/android-studio/bin/studio.sh

In casu chì avete digià una cunfigurazione precedente o un cartulare di stallazione, pudemu selezziunate, altrimenti pudemu lascià l'opzione predeterminata.

A prossima finestra ci permetterà selezziunà a manera chì vulemu cunfigurà l'ambiente di sviluppu per Android Studio in Ubuntu 22.04. Per installà solu i cumpunenti chì ci interessanu, selezziunate l'opzione «Custom«. Altrimenti, lasciate l'opzione "Standard".

persunalizazione IDE

Ancu se pudemu ancu cunfigurà più tardi, pudemu sceglite un tema scuru o chjaru per travaglià.

sceglite u tema scuru

U prossimu passu serà cunfirmà tuttu ciò chì Android Studio hà da installà in a nostra squadra.

verificate i paràmetri Android Studio

Crea una scorciatoia di desktop Android Studio è un input di linea di cumanda

Una volta a stallazione hè fatta, avemu da vede chì Android Studio hà da creà un novu prughjettu è permettenu di dà un nome. Allora ci truvemu nantu à u screnu principale di sta piattaforma di sviluppu di l'applicazioni.

Crea lanciatori per Android Studio

Si clicchemu nant'à «Tools» è selezziunate l'opzione «Creà Entrata Desktop«, serà creatu un shortcut cù quale accede facilmente à Android Studio da u lanciatore di l'applicazioni di u sistema.

launcher custruitu per Android Studio

Per eseguisce stu prugramma da a linea di cummanda, pudemu selezziunà «Crea un lanciatore di linea di cummanda«. Una volta chì questu hè fattu, pudemu inizià a piattaforma simpricimenti scrivendu in u terminal (Ctrl + Alt + T):

studio

Pò esse uttenutu più infurmazione nantu à Android Studio, in a guida d'utilizatore chì offrenu in u situ di stu prugettu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.