In u prossimu articulu daremu un ochju 2 modi facili per installà Android Studio nantu à Ubuntu 22.04 LTS. Pudemu aduprà u pacchettu Snap, o aduprà l'opzione di installazione manuale cù quale andemu à scaricà u prugramma da u situ web di u prugettu.
Parechji app Android oghje sò sviluppati cù Android Studio. In questu software l'utilizatori ponu truvà parechje funziunalità chì furnisce a ambiente di sviluppu veloce è stabile. Inoltre, hà un quadru di teste robustu, chì sustene u supportu multi-schermu, emulatori è assai di più.
Index
Installa Android Studio in Ubuntu 22.04
Cundizione
Prima di prucede à a stallazione, hè necessariu di piglià in contu u requisiti minimi necessarii per stu prugramma per travaglià bè. Per installà Android Studio nantu à u vostru sistema Ubuntu duvemu avè almenu 2 GB di RAM (ancu se 8 GB hè cunsigliatu). Più di 4 GB di spaziu di discu liberu è una risoluzione di 1920 x 1080 pixel sò ancu cunsigliati per risultati ottimali di visualizazione.
Avete bisognu di u kit di sviluppu Java è l'ambiente di runtime Java (JRE). L'accelerazione hardware di l'emulatore Android richiede un processore Intel (ancu s'ellu hè opcional) chì supporta Intel VT-x, Intel EM64T è e tecnulugia di funzionalità Execute Disable (XD) Bit. Senza un tali prucessori, l'applicazioni Android ponu eseguisce nantu à l'emulatore, ma l'esekzione serà assai più lenta.
Aghjurnate Ubuntu 22.04 LTS
U primu passu chì avemu bisognu di fà per a stallazione hè aghjurnà i repositori Ubuntu è aghjurnà i pacchetti installati. Per questu, in un terminal (Ctrl+Alt+T) serà solu bisognu di scrive:
sudo apt update; sudo apt upgrade
Installa Android Studio
Ci hè dui modi simplici cù quale pudemu installà Android Studio in Ubuntu 22.04 LTS. U primu hà da esse aduprà u gestore di pacchetti SNAP, è l'altru hà da esse scaricatu manualmente u pacchettu Android Studio. Eccu chì ognunu usa quellu chì pare più apprupriatu.
Utilizà SNAP
Questu hè senza dubbitu u metudu più faciule per installà sta piattaforma di sviluppu. L'ultima versione di stu prugramma pò esse truvata dispunibule in Snapcraft. Inoltre pudemu eseguisce in un terminal (Ctrl + Alt + T) i seguenti cumanda d'installazione:
sudo snap install android-studio --classic
In casu ùn vulete micca aduprà a linea di cummanda, pudete ancu apre u Ubuntu Software Center è installate Android Studio.
Utilizà u pacchettu telecaricatu manualmente
Se ùn vulete micca aduprà SNAP, pudete ancu Scaricate manualmente i so fugliali per utilizà stu prugramma in Ubuntu 22.04.
Siccomu Android Studio richiede JDK per travaglià bè, avemu da principià installate l'ultima versione di Open JDK cù APT cum'è seguitu:
sudo apt install default-jdk
Una volta chì l'installazione hè finita, avemu solu verificate a versione installata scrivendu in terminal:
java --version
Scaricate u pacchettu Android Studio
Comu dissi sopra, hè pussibule uttene stu software destinatu à esse installatu in Gnu/Linux direttamente da u vostru situ ufficiali.
Prima di scaricà, avemu da esse accettà i termini è e cundizioni clicchendu nant'à u cuntrollu situatu à u fondu di a finestra.
Scumpressate u fugliale
Una volta u schedariu .tar.gz per Gnu/Linux hè statu scaricatu, hè ora di scumpressà. Per fà questu, avete bisognu andate à u cartulare in quale avemu salvatu u pacchettu:
cd Descargas
U prossimu passu serà unzip u schedariu à u cartulare / usr / lucale cù u cumandimu:
sudo tar -xvf android-studio-*.*-linux.tar.gz -C /usr/local/
Eseguite u script di stallazione di Android Studio
Dopu avè estratto u pacchettu è spustatu in u cartulare locale, Eseguimu u script per installà è cunfigurà Android cù u cumandimu:
sudo sh /usr/local/android-studio/bin/studio.sh
In casu chì avete digià una cunfigurazione precedente o un cartulare di stallazione, pudemu selezziunate, altrimenti pudemu lascià l'opzione predeterminata.
A prossima finestra ci permetterà selezziunà a manera chì vulemu cunfigurà l'ambiente di sviluppu per Android Studio in Ubuntu 22.04. Per installà solu i cumpunenti chì ci interessanu, selezziunate l'opzione «Custom«. Altrimenti, lasciate l'opzione "Standard".
Ancu se pudemu ancu cunfigurà più tardi, pudemu sceglite un tema scuru o chjaru per travaglià.
U prossimu passu serà cunfirmà tuttu ciò chì Android Studio hà da installà in a nostra squadra.
Crea una scorciatoia di desktop Android Studio è un input di linea di cumanda
Una volta a stallazione hè fatta, avemu da vede chì Android Studio hà da creà un novu prughjettu è permettenu di dà un nome. Allora ci truvemu nantu à u screnu principale di sta piattaforma di sviluppu di l'applicazioni.
Si clicchemu nant'à «Tools» è selezziunate l'opzione «Creà Entrata Desktop«, serà creatu un shortcut cù quale accede facilmente à Android Studio da u lanciatore di l'applicazioni di u sistema.
Per eseguisce stu prugramma da a linea di cummanda, pudemu selezziunà «Crea un lanciatore di linea di cummanda«. Una volta chì questu hè fattu, pudemu inizià a piattaforma simpricimenti scrivendu in u terminal (Ctrl + Alt + T):
studio
Pò esse uttenutu più infurmazione nantu à Android Studio, in a guida d'utilizatore chì offrenu in u situ di stu prugettu.
Sianu the first to comment