A nova versione di thunar, la 1.5.1, hè statu publicatu pochi ghjorni fà. Questa aghjurnamentu di u capu di schedariu de XFCE include una longa lista di correzioni di bug è alcune novità, a più pupulare essendu l'inclusione di pinnenti, una caratteristica chì l'usu di l'applicazione avia dumandatu da un bellu pezzu è chì ghjunghje infine à i so sistemi malgradu a riluttanza iniziale di i sviluppatori.
Frà altre funziunalità sò ancu l'inclusione di una opzione per eliminà permanentemente i fugliali è i repertorii senza prima passà per a spazzatura, è ancu a pulizia di a barra di strumenti è parechji miglioramenti in una questione di vilucità quandu genera u miniature di fugliali in cartulari cù un gran numeru di elli.
Installazione in Xubuntu 12.10
L'utilizatori di Xubuntu 12.10 ponu pruvà a nova versione di Thunar aghjunghjendu u PPA ufficiale da i tippi di XFCE. Ci vole à tene à mente, iè, chì hè un versione di sviluppu dunque, ùn hè micca cunsigliatu per installà in ambienti di produzione.
Tenendu contu di quì sopra, a prima cosa hè di aghjunghje u PPA currispundente cù u cumandimu:
sudo add-apt-repository ppa:xubuntu-dev/xfce-4.12
Dopu aghjurnemu è aghjurnemu:
sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade
Una volta chì l'aghjurnamentu hè finitu averemu Thunder 1.5.1 installatu nantu à u nostru sistema è prontu per esse adupratu. Per eseguì lu pudemu entre u cumandamentu in un terminal
thunar -q
È per chjude stu post, una citazione da Nick schermer: "Certe volte Open Source stà à sente l'utenti senza accunsentì cù u cambiamentu."
Più infurmazione - Aduprate notificazioni XFCE in LXDE
Surghjente - Actualizazione Web 8
Sianu the first to comment