Sò chì l'entrata pare assai tipica è abbastanza ripetitiva, ma hè sempre utile. L'installazione di Ubuntu hè stata fatta nantu à una macchina virtuale cù VirtualBox ma pò esse fattu perfettamente nantu à un equipamentu fisicu, migliurendu in parechji casi a velocità di l'installazione.
Se guardate attentamente, u prugramma di installazione hà esigenze chì superanu quelle publicate da a cumpagnia CanonicalTuttavia, u spaziu necessariu hè sempre picculu è menu di e capacità attuali di l'urdinatori.
Stallazione di e versioni prima di Rara ringtail sò esattamente listessi, cù u listessu prucessu ma forse un pocu più lente in l'installazione. L'ultima hè stata a ragione principale per aduprà l'ultima versione di Ubuntu è micca un altru chì ùn pudia micca include i cambiamenti di l'ultime versioni.
Requisiti di installazione di Ubuntu 13.04:
I requisiti di l'informatica per installà sta versione sò i seguenti:
- Processatore 32-bit o 64-bit cun una velocità superiore à 1 ghz.
- Almenu 384 Mb di ram, preferibbilmente 1 Gb di RAM
- 5,3 GB di HDD.
- Cunnessione Internet
- Graficu T. Vesa 800 × 600 o Superiore cù almenu 128 mb di Ram.
Queste sò e richieste necessarie o almenu quelle chì cunsideremu necessarie per fà una installazione adeguata è moderatamente corta in u tempu. Se ciò chì hà da esse installatu hè a versione servore, la risoluzione gràfica pò esse menu quant'è u discu duru è u spaziu di memoria ram. Quest'ultimu essendu un pocu menu sì avemu da installà un desktop diversu è menu pesante chè unitati.
U sustegnu da fà a stallazione hè stata l'usb postu chì hè un mezu riciclabile ma pò ancu esse fattu brusgiando un discu o un DVD è mudificendu a sequenza di avvio di l'urdinatore in modu chì si mette in opera u discu di installazione Ubuntu.
Impurtante !!
Si ùn site micca sicuru chì funziona cù u vostru software, vi ricumandemu vivamente di aduprà l'opzione di "Pruvate Ubuntu»Prima di stallà. Cusì pudete vede in prima manu se u vostru urdinatore funziona o micca. Prufittate di u video.
Più infurmazione - Installazione di VirtualBox 4.2.10 in Ubuntu 12.10 , Unetbootin, installazione è utilizazione video,
Immagine - Flickr da cmoralesweb
Video - Canale Ubunlog
9 cumenti, lasciate i toi
Peccatu, u mo vechju cp ùn pò micca installallu 🙁
Continuate à verificà u blog è truverete una soluzione per u vostru prublema.
Eccu un elencu di cose da cunfigurà è installà dopu l'installazione di Ubuntu 13.04. Speru chì ti piace.
http://opensas.wordpress.com/2013/04/28/taming-the-raring-ringtail/
Se state à sente stu blog truverete una soluzione megliu in l'installazione post, ma hè una sorpresa. Saluti.
Sò cuntentu chì sia statu utile!
Per piacè, verificate chì u vulume sia assai bassu ...
Juancho
Cunnisciamu Juancho, avemu pruvatu à arregulalla ma finu à avà a sola soluzione hè di fà cresce u vulume di u vostru urdinatore. Ci dispiace.
Ubuntu 13.04 hè bellu chì u SO funziona cum'è un incantu avà se l'aghju più chjaru cà l'acqua fresca, a prossima versione quandu u scaricu (l'ISO) doneraghju ciò chì possu perchè sti tippi a meritanu, mi pare ancu chì in u 14.04 cambiaranu u Xorg per un altru mutore graficu videremu cumu esce l'esperimentu xP
riguarda
L'intenzione di Canonical di rimuovere u Xorg hè assai vechja, più vechja di Unity ma ùn riescenu mai, a vecu sempre fretta, ma s'elli meritanu donazioni per u travagliu chì facenu. Grazie per avè lettu