Vivaldi 2.3, installazione in Ubuntu 18.10 è Ubuntu 18.04 da u repositoriu

à propositu di Vivaldi 2.3

In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à Vivaldi 2.3. Questu hè statu u primu aggiornamentu di questu annu liberatu per u navigatore. Se sapete dighjà u navigatore Vivaldi, sapete chì hè un navigatore web creatu da u fundatore di Opera è chì cerca di adattassi à l'utilizatore. Sicondu u so situ web, questu hè statu u scopu di u prugettu da u principiu.

Vivaldi ùn limita micca l'utilizatori à l'impostazioni predefinite è bloccate in nome di simplicità. In fattu, Vivaldi hè custruitu nantu à una basa solida è estensibile chì cerca di furnisce à l'utilizatore l'uppurtunità di adattà u navigatore à e so preferenze finu à u più minimu dettagliu. Questa flessibilità hè ciò chì rende popularu stu navigatore.

Hè una opzione per navigà in u web faciule da persunalizà È offre alcune opzioni interessanti, cume raggruppà schede o piglià note cù screenshot di pagina completa. Puderemu ancu pudè cambià l'aspettu di u navigatore cù temi persunalizati, attivà / disattivà i suggerimenti di ricerca è parechje altre opzioni.

Caratteristiche generali di Vivaldi 2.3

Opzioni generali di Vivaldi 2.3

  • Questu hè un aghjurnamentu relativamente minore. Vivaldi 2.3 hè u primu quist'annu è a caratteristica stella di questu aghjurnamentu hè u tabs chì stack automaticamente. Questa hè una funzione assai utile per quelli di noi chì trattanu assai schede in u stessu tempu.
  • A gestione di e schede hè stata ancu migliurata, dendu li una funziunalità più grande. L'opzioni di gestione di tabulazioni di Vivaldi ci danu più modi per accede è gestisce e schede in modu efficace.

Schede raggruppate in Vivaldi 2.3

  • Cum'è era u casu in a versione 2.2, pudemu salvà e schede selezziunate cum'è sessione. L'opzione di sessioni salvate permetterà à l'utilizatori di salvà un gruppu di schede chì vulemu riapre dopu. Ci permetterà ancu di rinominà ste sessione per aiutà à mantene ci urganizati mentre cuminciamu à travaglià cù parechje sessioni.
  • In u pannellu laterale truveremu un megliu accessu veloce à i segnalibri è i download. Inoltre truveremu ancu l'utillu per piglià appunti è aghjunghje u vostru propiu mudellu di nome di fugliale per i screenshots, chì sò fatti cù l'utillu integratu.
  • U novu Vivaldi ci offre ancu altri ciò chì hè novu in i suggerimenti di ricerca chì u navigatore ci mostrerà in u menù à discesa appena cuminciate à scrive un URL. Unu di elli hè chì ci permetterà di sceglie se vulemu aghjunghje i vostri preferiti è e pagine visitate di pocu in quellu menu.

Queste sò solu alcune di e caratteristiche di Vivaldi 2.3. Puderanu verificate tutte e caratteristiche più in dettu da u situ di u prugettu.

Installa Vivaldi 2.3 nantu à Ubuntu

Puderemu installà Vivaldi nantu à Ubuntu 18.10 Cosmic Cuttlefish, Ubuntu 18.04 Bionic Beaver, Linux Mint 19.x è altri sistemi derivati ​​da Ubuntu da u repositoriu in un modu simplice. Per fà cusì, duveremu aghjustate manualmente u repositoriu, scaricate è installate a chjave, aghjurnate l'indici di repositoriu, è installate u pacchettu vivaldi-stabile. Per questu esempiu apru un terminal (Ctrl + Alt + T) di Ubuntu 18.10 è scrivu e seguenti linee:

Aghjunghje repo per installà Vivaldi 2.3

sudo add-apt-repository "deb [arch=i386,amd64] http://repo.vivaldi.com/stable/deb stable main"

Se dopu avè aghjuntu u repositoriu vedemu nantu à u schermu a Errore GPG cum'è quellu chì pò esse vistu in a screenshot precedente, pudemu risolve scrivendu qualcosa cum'è seguente in u listessu terminal:

gpg keyserver vivaldi

gpg --keyserver keyserver.ubuntu.com --recv 8D04CE49EFB20B23

gpg --export --armour Vivaldi

gpg --export --armor 8D04CE49EFB20B23 | sudo apt-key add -

Dopu questu pudemu aghjurnà l'indici di software dispunibule:

aghjurnamentu Vivaldi 2.3

sudo apt-get update

Una volta chì l'aghjurnamentu hè finitu, ferma solu installà u navigatore scrivendu u cumandimu:

installate vivaldi 2.3 da u repositoriu

sudo apt-get install vivaldi-stable

Un'altra opzione per l'installazione di sta versione di Vivaldi hè di prucede cù a so scaricà da u situ web di u prugettu. Una volta quì, basta à scaricà u fugliale currispondente .DEB è installallu cum'è sempre in u nostru Ubuntu.

Uninstall Vivaldi

Per caccià Vivaldi da u nostru Ubuntu, basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive ci:

Désinstallez Vivaldi 2.3

sudo apt-get remove vivaldi*

Vivaldi hè unu di i migliori navigatori alternativi per l'utilizatori chì cercanu di ottene un pocu di più da l'applicazione chì usanu di u ghjornu à ghjornu per navigà. Sta nova versione senza cambiamenti maiò, cuntinueghja nantu à sta strada.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Jonathan ryzen dijo

    falsu, ùn stò micca in ubuntu 20.04

    1.    Damien Amoedo dijo

      False chì? U titulu di l'articulu dice: Vivaldi 2.3, installazione in Ubuntu 18.10 è Ubuntu 18.04 da u repositoriu. Pensu chì nunda ùn sia dettu di Ubuntu 20.04 in ogni mumentu. Salu2.