KCalc liberarà una nova storia è KDE cuntinua u so ritimu intensu per migliurà e sessione di Wayland

KCalc nantu à KDE Gear 21.12

KDE hà avutu assai travagliu in l'ultime settimane. Plasma 5.23 ghjunghjerà prestu, un ambiente graficu chì pò digià esse pruvatu in forma beta, dunque un ghjornu ci dicenu chì travaglianu per preparà stu lanciu è a prossima, o a settimana dopu, chì sò sempre in i so sforzi per migliurà e sessioni di Wayland. Ancu Wayland ùn hè micca novuPiuttostu, era unu di i scopi ch'elli si sò stabiliti dopu à compie l'iniziativa di Usabilità è Produttività di KDE, qualcosa chì hè andatu cusì bè chì l'anu cuntinuata sottu u nome "Sta Settimana in KDE".

Oghje, Nate Graham hà publicatu una nota di cambiamentu menzionendu dinò chì state aduprendu Wayland in u vostru ghjornu à ghjornu, allora pare chì ùn ci sia più tantu da fà u saltu à u so usu predefinitu. Ma pocu fà, u sviluppatore si hè lagnatu chì mentre u software KDE funziona bè, ci sò prugrammi di terze parti chì ùn la facenu micca, dunque ùn vale a pena di precipità.

Novità Funzioni Prestu in KDE

  • KCalc hà avà una vista di storia induve pudete vede tutti i calculi eseguiti di recente (Antonio Prcela, KCalc 21.12).
  • U menu standard "Share" truvatu in varie applicazioni KDE offre avà a capacità di generà un codice QR quandu un URL hè spartutu (Kai Uwe Broulik, Frameworks 5.87).

Correzioni di bug è migliuramenti di prestazione

  • In Gwenview, pudete cambià di novu trà i modi di zoom cù accurtatoghji di tastiera dopu chì questu hè statu rottu di pocu (Eugene Popov, Gwenview 21.08.2).
  • I buttoni Precedenti è Successivi di a barra di cuntrollu di u lettore Elisa ùn sò più disattivati ​​in modo inappropriatu quandu a traccia attuale hè in pausa (Nate Graham, Elisa 21.08.2).
  • Okular ùn permette più un tentativu di salvà annantu à un schedariu di sola lettura, è dumanda invece chì u schedariu sia salvatu in altrò (Albert Astals Cid, Okular 21.08.2).
  • E preferenze di u sistema ùn appendenu più qualchì volta quandu si eliminanu certi temi da u cursore (David Edmundson, Plasma 5.23).
  • E Preferenze di Sistema sò oramai assai più veloci per apre categurie di primu livellu chì anu parechje sottupagine (Bharadwaj Raju, Plasma 5.23).
  • In e sessioni Wayland:
    • A copia di testu di l'applicazioni XWayland avà funziona mentre aduprendu u paràmetru "Impedisce a selezzione viota" di Klipper (David Edmundson, Plasma 5.23).
    • I menu di applicazione longa è i sottomenu di menu Kicker ùn sò più cuparti da i pannelli Plasma (Andrey Butirsky, Plasma 5.23).
    • L'applicazioni web Chrome à schermu pienu devenu esse visualizate currettamente (Vlad Zahorodnii, Plasma 5.23).
    • E visualizazioni in una configurazione multischernu ricordanu avà i so pannelli, sfondi, è widgets assai più affidabilmente in i riavvi (Aleix Pol Gonzalez, Plasma 5.23).
    • I pannelli novi creati sò creati nantu à u schermu induve u Plasma hè statu interagitu cù per aghjunghje un novu pannellu, invece di sempre appare nantu à u schermu cù u pixel in alto à sinistra (Aleix Pol Gonzalez, Plasma 5.23).
    • E finestre chì si aprenu più grande di l'area ch'elli saranu maximizati in sò avà ridimensionate per adattassi à quella zona (Aleix Pol Gonzalez, Plasma 5.23).
    • I temi trasparenti di plasma mostranu avà a trasparenza currettamente quandu si usa u driver proprietariu di NVIDIA (Severin van Wnuck, Plasma 5.23).
    • KWin ùn si blocca più quandu una tableta di disegnu Bluetooth hè disconnessa (Aleix Pol González, Plasma 5.23).
  • I Vault di Plasma ùn mancanu più di muntà si u puntu di muntagna hà un fugliale .directory nascostu perchè quella situazione hè stata navigata aduprendu i paràmetri di visualizazione di u repertoriu mentre a volta era smuntata (Tom Zander, Plasma 5.23).
  • I temi di cursore di dimensione unica causanu avà solu a casella combinata di dimensioni in a pagina Cursori di e Preferenze di Sistema per esse disattivata, invece di tutti i cuntrolli in a so fila (Bharadwaj Raju, Plasma 5.23).
  • I culori Link è Live Text sò oghji leghjibili in tutti i quattru schemi di culori Breeze, risolvendu prublemi di testu sfacciati per l'applicazioni chì utilizanu stu rolu di culore. Tenite à mente chì duveremu riapplicà manualmente u schema di culori per piglià i cambiamenti per via di stu prublema (Nate Graham, Plasma 5.23).
  • U cuntenutu minimu di a finestra di e Preferenze di Sistema hè statu spustatu in u so menu hamburger per fà l'accessu più direttu (Ismael Asensio, Plasma 5.24).
  • U dialogu di e pruprietà mostra dinò u nome di i fugliali di sola lettura (Ahmad Samir, Frameworks 5.87).
  • I fugliali ACL impostati attraversu u dialogu di e pruprietà sò avà applicati currettamente se u dialogu di e pruprietà hè riapertu subitu dopu à cambialli (Ahmad Samir, Frameworks 5.87).
  • L'elementi in a lista espandibile in u sistema riservanu torna abbastanza spaziu in l'effettu di evidenziazione per visualizà tutti i buttoni in ellu (Nate Graham, Frameworks 5.87).
  • Alcuni testi testuali di l'applicazioni basate in Kirigami chì duverianu esse piatte sò nascoste di novu (Devin Lin, Frameworks 5.87).
  • Disposizioni di stile mobile è di forma stretta in l'applicazioni Kirigami anu avà a spaziatura curretta trà l'elementi in i gruppi (Ismael Asensio, Frameworks 5.87).

Migliuramenti in l'interfaccia di l'utente

  • A barra di strumenti predefinita di Konsole hè stata drasticamente migliorata è simplificata mettendu tuttu u layout è l'elementi relativi à a divisione in un buttone di menu in discesa (Nathan Sprangers, Konsole 21.12).
  • Gwenview ùn cambia più in modu inappropriatu in modu di navigazione quandu u tastu Escape hè pressatu per chjude u popup di livellu di zoom (Gleb Popov, Gwenview 21.12).
  • A pagina di statutu SMART di u Centru d'Infurmazione permette avà di vede infurmazioni più dettagliate (Harald Sitter, Plasma 5.23).
  • A barra laterale di e Preferenze di Sistema hè oramai cumpletamente navigabile cù a tastiera, solu cù i tasti di freccia (Arjen Hiemstra, Plasma 5.23).
  • U stilu di applicazione Breeze hà guadagnatu a capacità di visualizà vedute in applicazioni QtWidgets anziane basate in un stile più "senza cornice", in modu chì e vedute adiacenti sò separate da l'altru da una sola linea di separazione invece di cornici incrustati, cum'è in i più moderni Applicazioni QtQuick. L'applicazioni duveranu optà per stu cambiamentu, è cumincieranu à fà lu in un annu o dopu (Jan Blackquill, Plasma 5.24).
  • Avà hè pussibule navigà trà l'elementi di a barra laterale in l'applicazioni basate in Kirigami aduprendu e frecce è i tasti enter / return (Arjen Hiemstra, Frameworks 5.87).
  • U cambiamentu recente per aduprà un filatore di stile di ingranaggi in Plasma per u caricamentu di l'applicazione è altri indicatori di prugressu di filatura hè statu invertitu. Dicenu chì pareva bè in certi cuntesti, ma micca altri, allora cercanu qualcosa di megliu (Nate Graham, Frameworks 5.87).
  • U tema di l'icona Breeze include avà icone per tutti i sfarenti tippi di fugliali in u mutore Godot (Michael Alexsander, Frameworks 5.87).

Quandu vene tuttu què in KDE?

Plasma 5.23 vene u 12 d'ottobre. KDE Gear 21.08.2 serà liberatu u 7 d'ottobre, è ancu se ùn ci hè ancu una data specifica per KDE Gear 21.12, si sà chì u pudemu aduprà in Dicembre. KDE Frameworks 5.87 serà liberatu u 9 d'ottobre. Plasma 5.24, chì e prime novità sò state mintuvate oghje, ùn hà una data prevista.

Per gode di tuttu què u più prestu pussibule duvemu aghjunghje u repositoriu Backports di KDE o aduprà un sistema operativu cù repositori speciali cum'è KDE neon o qualsiasi distribuzione chì u mudellu di sviluppu hè Rolling Release, ancu se l'ultime piglianu di solitu un pocu di più cà u sistema KDE.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.