KDE ùn riposa micca in Natale è cuntene sempre e nutizie nantu à quale travaglia

Elisa 19.12.1 da KDE

Questa settimana, Nate Graham da Cumunità KDE, hà pigliatu un pocu di più per publicà u vostru articulu nantu à e nutizie chì travagliate. Tenendu contu di e date induve simu, ùn hè micca stranu è aviamu ancu pensatu ch'elli piglianu una pausa, ma ùn hè micca statu cusì. Articulu avà dispunibule è parla di più nutizie chì venenu à Plasma 5.18, Applicazioni è Frameworks di KDE in u futuru mediu termine.

Cum'è ogni 7 ghjorni, Graham ci parla di parechje novità chì saranu introdutte in u software KDE, trà e quali ci sò di solitu parechje funzioni novi. Oghje ci hà parlatu di trè, ma nimu d'elli abbastanza impurtante per impiccà u tag supranu. U restu di i cambiamenti sò miglioramenti chì renderanu u travagliu cù u software KDE più piacevule è pruduttivu.

Novu Caratteristiche Plasma è Frameworks di KDE

  • A pagina Stile Plasma di e Preferenze di Sistema hà avà un campu di ricerca è una scatula cumbinata di filtri chì ponu esse aduprati per restringe a vista principale, cume a pagina Colori (Plasma 5.18.0).
  • A pagina Notificazioni in Preferenze di Sistema hà avà una voce per "Altre Applicazioni" in modu chì pudete sceglie u cumpurtamentu di notificazione di applicazioni pocu integrate chì ùn sò micca identificate currettamente (Plasma 5.18.0).
  • U dialogu di e pruprietà di u cartulare offre avà una opzione per cercà u cartulare in Filelight se hè installatu (Frameworks 5.66). L'imaghjina seguente hè un video esternu à stu situ web. Se i cuntrolli ùn cumpariscenu micca, pudemu mostrarli (in Firefox) da l'opzioni chì apparisce cù u cliccellu right.

Correzioni di bug è migliurazioni di prestazione è d'interfaccia

  • A finestra di cunfigurazione d'Elisa ùn hè più implementata cum'è KCM (una pagina di Preferenze di Sistema), dunque ùn apparisce più in modu impropriu in e ricerche globali (Elisa 19.12.1).
  • Dolphin SVN Integrazione Plugin avà capisce è vi permette di impegnà novi fugliali aghjunti (Dolphin 20.04.0).
  • I temi di cursore installati cù Discover ponu avà esse cacciati da a pagina di i Cursori di e Preferenze di Sistema (Plasma 5.18.0).
  • In Wayland u widget explorer pò esse adupratu (Frameworks 5.66)
  • Gwenview include avà un buttone di toolbar in modu di schermu pienu per pudè facilmente fà vede o piattà a barra laterale (Gwenview 20.04.0).
  • A finestra di i paràmetri di u Spettaculu hà avà un buttone "Predefinitu" chì permette di resettà tuttu à i paràmetri predefiniti (Spettaculu 20.04.0).
  • U pannellu di playlist di Elisa pò avà esse mustratu è piattu da un buttone nantu à a barra principale, è hè automaticamente piattu quandu a finestra diventa troppu stretta. Questu face l'applicazione abbastanza reattiva. L'imaghjina seguente hè un altru video (Elisa 20.04.0).
  • Etichette spiegative aghjunte per l'impostazioni di un clic / doppiu cliccà chì aiutanu à amparà à selezziunà elementi (Plasma 5.18.0).

Quandu vene tuttu què in u mondu KDE?

Cum'è ogni settimana, Nate Graham hà publicatu à a fine di ogni cambiamentu quandu serà dispunibule, o più specificamente cù chì versione di u software:

Plasma 5.18.0, ambiente graficu chì Graham dadi chì serà "incredibile", ghjunghjerà l'11 di ferraghju. Nanzu à quessa, a Comunità KDE libererà un altru aghjurnamentu di mantenimentu, un Plasma 5.17.5 chì ghjunghjerà u 7 di ghjennaghju. KDE appuntamenti 19.12.1 Arriverà u 9 di ghjennaghju, ma u ghjornu esattu in u quale lanciaranu u 20.04 ferma scunnisciutu. Si sà chì ghjunghjenu à a mità d'aprile ghjustu nanzu à Kubuntu 20.04 Focal Fossa. Ùn ghjunghjeranu micca à tempu per esse inclusi per difettu. Innota chì u 19.12.1/XNUMX/XNUMX hè improbabile chì ghjunghje à Scuprite finu à almenu un mesi dopu (ferraghju), ancu s'è avemu aduprà u repositoriu Backports KDE. U neon KDE li averà dispunibili più prestu. Scrivendu di KDE 5.66 Arriverà l'11 di ghjennaghju, ma duveremu forse aspettà uni pochi di ghjorni per ch'ellu apparisca cum'è un aghjurnamentu di Discover.

Hè impurtante di ricurdà chì per installà tutte queste novità appena sò dispunibili duvemu aghjunghje u Repositoriu di Backports da KDE o utilizate un sistema operatore cù repositori speciali cum'è neon KDE.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.