KDE 4.10 pare di più in più prumettente. À u novu plasmoide di notificazione scrittu in QML, di quale avemu parlatu uni pochi di ghjorni fà, avà u novu interfaccia utilizatore per cunfigurate visualizazioni è monitori.
È u fattu hè chì ancu se u strumentu attuale adempie a so missione, a verità hè chì avia dighjà bisognu di una revisione approfondita, allora i sviluppatori di KDE anu pigliatu à travaglià. Di chì site u più eccitatu? Chì KDE infine si ricorderà di i monitori cunnessi primacusì l'utilizatori ùn duveranu micca cunfigurà u listessu monitor ripetutamente.
In questu modu, se l'utilizatore si cunnette, per esempiu, un monitor esternu à u so laptop, KDE li piazzerà automaticamente à a manca di u schermu di u notebook; o se per esempiu l'utilizatore cullega un projettore, allora KDE clonerà automaticamente u schermu. È di sicuru tuttu pò esse cunfiguratu da l'utilizatore secondu e so necessità.
Nova interfaccia gràfica
U modulu di cunfigurazione di visualizazione, scrittu in QML, hà ricevutu un codice è un lavatu di u visu.
L'utilizatori ùn averanu più da cunfigurà i so monitori aduprendu elenchi a discesa è elementi di selezzione, avà seranu capace di fà lu interattivamente direttamente nantu à u screnu da cunfigurà, selezziunendu a so pusizione trascinendu u screnu in u locu currettu, è dinò a so orientazione è stabilendu quale schermu hè u principale. Altre opzioni, cum'è a dimensione è l'aghjurnamentu di u screnu, cumpariscenu sempre separatamente, ancu se u scopu di i sviluppatori hè di avè tutte e impostazioni dispunibili direttamente nantu à u schermu chì hè in cunfigurazione.
Ancu se tuttu pare assai più attrattivu, l'ubbiettivu hè chì i schermi ponu esse facilmente cunfigurati dopu simpliciamente cunnessu i monitor - offre sempre opzioni avanzate per l'utilizatori chì ne anu bisognu.
Migliuramenti è più migliuramenti
Un altru numeru chì hè statu pagatu una attenzione particulare hè nantu à chì schermu si aprenu e nuove finestre, qualcosa chì ùn funziona micca sempre bè oghje. I sviluppatori anu nutatu chì cù questa aghjurnamentu finestre è dialoghi seranu infine mustrati induve si suppone.
Anu prughjettatu ancu di scrive un picculu effettu per KWin chì piatta i scintillamenti di Plasma quandu cambianu i paràmetri di un schermu. Questu per avè un transizione più fluida di fronte à l'utilizatore.
U novu modulu di gestione di visualizazioni deve ghjunghje in KDE SC 4.10, ancu s'ellu ùn hè ancu sicuru.
Più infurmazione - KDE SC 4.10: Notificazioni novi, KDE SC 4.10 vene u 23 di ghjennaghju di u 2013
Surghjente - Prugdanu
Un cummentariu, lasciate u vostru
assai interessante