Un pocu menu di dui mesi per KDESC 4.10 hè publicatu, i vari avanzamenti chì e so applicazioni di basa stanu sperimentendu continuanu à vene à a luce. Nanzu avemu parlatu miglioramenti fatti in Delfinu è sta volta faremu listessu cù quelli di Gwenview 2.10, u visualizatore di ritratti da KDE.
Miniature migliorate
Gwenview averà in KDE SC 4.10 a novu modu per generà miniature imaghjini, affissendu avà in un raportu 3: 2. Questu ùn solu micca fà vede e miniature assai più uniformi è compacti ma riesce ancu chì menu spaziu sia sprecatu, cumu si pò vede in u paragone seguente:
In più di questu, Gwenview 2.10 genera e miniature di l'imagine prima di quelle di i cartulari, cumportendu assai più efficiente quandu si scrive nantu à u discu.
Profili di culore
Un'altra caratteristica interessante di Gwenview 2.10 hè u novu supportu per i profili di culore chì per ora hè capace di leghje i profili di culore incrustati in i file PNG è JPG, aduprendu li in cunjunzione cù u prufilu di culore di u monitor in modu chì u culore prisentatu à l'utilizatore sia currettu.
Attività
Gwenview 2.10 supporta infine l'attività di KDE, raportendu è ligendu documenti à questi.
Importatore ricorsivu
In Gwenview 2.10 quandu un dispositivu hè cunnessu tutte l'imaghjini sò elencate ùn importa in quale cartulare sò; in ogni modu, l'utilizatori ponu stabilisce u cartulare chì volenu u listinu di u prugramma per impedisce ch'ellu affissi, per esempiu, l'icone di l'applicazioni installate nantu à un telefuninu. Benintesa, ùn ci hè micca bisognu di impostà e sottocartelle cum'è u novu impurtatore travaglia recursivamente. È ùn duverete micca sceglie u cartulare ripetutamente perchè Gwenview ricorderà dispositivi cunnessi prima è i cartulari specifichi induve e fotò sò almacenate.
Più infurmazione - KDE 4.10: Migliuramenti in Delfinu 2.2
Surghjente - Gateau
Un cummentariu, lasciate u vostru
Speru chì migliurinu a resa di caratteri chì hè veramente orribile. Gnome vince assai in stu campu.