Kubuntu hè sempre vivu è bè in l'Akademy KDE

Akademia di KDELighjendu per a blogosfera, eri aghju lettu un titulu annantu u bloggu Linux Grandma chì m'hà maravigliatu assai: «Kubuntu hè vivu è cresce bè in u Akademia di KDE«. Cumu hè vivu? Qualchissia l'hà datu per mortu? Beh, pare chì iè, parechji sò venuti à dì què Kubuntu Hè mortu, qualcosa chì Valorie Zimmerman hà incaricatu di nigà, assicurendu chì avà ci sò l'elezzioni per eleghje novi membri di u cunsigliu di Kubuntu.

Frà quelli chì anu parlatu à a riunione di l'Akademy di KDE, chì hè assai più cà una riunione per e squadre per vede si faccia à faccia, u tema di u Pulizia Trello. Ciò chì speranu hè di rende assai più faciule truvà un travagliu per travaglià quandu avemu qualchì tempu. Anu parlatu ancu di i prublemi chì eranu in esecuzione ogni tipu di compiti in Kubuntu per migliurà li.

KDE Akademy discute per cuntinuà à migliurà Kubuntu

L'Akademy KDE hè un avvenimentu di dui ghjorni induve e squadre discutenu di Kubuntu seguitatu da parechji ghjorni in più di BoF (Birds of Faether), chì hè un altru cortu meeting induve parlanu ancu di ciò ch'elli ponu migliurà.

Da a mo sperienza cù Kubuntu, o Plasma Per esse più esattu, quandu lettu chì Kubuntu era mortu, aghju ricordatu i prublemi è i messaghji d'errore chì aghju sempre ricevutu quandu adupru a versione ufficiale cù l'ambiente KDE di Ubuntu. Kubuntu hà una maghjina assai pulita è usa un ambiente assai configurabile, ma in u mo casu hè sempre statu più difficiule di travaglià cù l'assenza di errori, eccu perchè avà utilizu a versione standard di Ubuntu sopra un'altra di e mo versioni preferite, Ubuntu MATE. Videremu se Linux Grandma hà ragione è, megliu ancu, facenu chì Kubuntu funziona megliu in più urdinatori.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   DieGNU dijo

    Eccu, hè bè di sapè chì ci hè sempre una squadra cusì grande daretu à Kubuntu. Emu principiatu cù Ubuntu Unity, è dopu avè scupertu KDE, eru cumpletamente innamuratu. Ma hè vera chì dopu à u 15.04 è, sopratuttu, dopu avè pruvatu u 16.04 ... Aghju sinceramente rimarcatu una bassa qualità in usu generale.

    Ùn sò micca, hè quella strana sensazione chì ùn funziona micca cumu si deve travaglià, chì suppone chì avemu tutti avutu cun una certa distribuzione, è in u mo casu hè Kubuntu versus Fedora è OpenSuse (entrambi cù Plasma). Hè qualcosa chì, ancu s'elli dicenu chì u prugettu ùn hè micca mortu, pare ch'ellu sia statu lasciatu da cantu, cum'è u dettagliu di l'iniziu di a modalità Live è l'icona di stallazione minimizata in cima à manca invece di esse visibile.

    Suppongo chì vene da tanti disaccordi trà Canonical è l'anziana dirigenza di u prugettu KDE, è spergu avà chì pare chì Canonical, è Ubuntu naturalmente, si sparghinu di più (cum'è e nutizie da Facebook), migliora ancu l'utente sperienza cù u restu di distros surelle.

    Fratelli di pace 🙂