KDE anticipa chì Gwenview ancu serve per puntuà, frà altre nutizie impurtanti

Gwenview di KDE chì annota una maghjina

qualchì tempu fà, KDE hà liberatu una versione di Spectacle chì ci hà permessu di "annotà" nantu à i screenshots. A verità hè chì sta opzione hè assai bona, ma hè luntanu da perfetta si pò esse usata solu dopu à fà una cattura. Secondu mè, Shutter hà tuttu: permette di piglià screenshots, annotate è ancu apre l'imaghjini chì ùn sò micca stati catturati da Shutter stessu è edità. L'ultime serà prestu pussibule in KDE, ma duie applicazioni seranu richieste.

Chì avanzamentu a notte scorsa Nate Graham da KDE hè questu Gwenview, u visore di l'imaghjini, puderà utilizà u listessu strumentu di annotazione cum'è Spectacle, cù quale pudemu annotà ogni imagine, è micca solu quelli chì sò stati catturati recentemente. Hè qualcosa chì mi vulia fà da u principiu cù Spectacle, ma à a fine ùn importa micca. In fatti, hè megliu aghjunghje à Gwenview, cum'è l'imaghjini aperti direttamente nantu à doppiu clic.

U numeru di bug di 15 minuti hè cascatu da 57 à 53. Di i quattru bug riparati, dui eranu digià riparati, è l'altri dui sò stati riparati à u puntu di formati è lingue.

Novità Funzioni Prestu in KDE

  • Gwenview hà da pudè annotà l'imaghjini cù u listessu strumentu cum'è Spectacle (Gwenview 22.08, Ilya Pominov).
  • I Preferenze di u Sistema "Formati" è e pagine "Lingue" sò stati fusionati, clarificà a relazione trà a lingua in tuttu u sistema è i so furmati predeterminati è riparà a maiò parte di i bug chì anu affettatu e duie pagine vechje (Plasma 5.26, Han Young).
  • U supportu per u standard org.freedesktop.secrets hè statu implementatu in KWallet, chì permette à l'applicazioni KDE di esse più cumpatibili cù i metudi di almacenamiento di credenziali di terzu. In quantu à l'impattu in u mondu reale, u lanciatore di Minecraft ùn deve più dumandà di login ogni volta chì l'apri. Ùn l'anu micca menzionatu, ma questu puderia riparà ancu a notificazione VS Code (Slava Aseev, Frameworks 5.97).
  • Supportu in u rapportu di bug di KDE per l'inviu di l'infurmazioni di bug à Sentry, un serviziu di seguimentu di bug da u servitore chì eventualmente puderà iniettà simboli di debug automaticamente (Harald Sitter, Plasma 5.26).

Migliuramenti in l'interfaccia di l'utente

  • Quandu l'upload di un cartulare lento hè annullatu in Dolphin, u missaghju di placeholder in u mità di a finestra ora dice "Upload cancelled" invece di "Folder is viotu" (Kai Uwe Broulik, Dolphin 22.08).
  • Cliccà nantu à una notificazione Konsole nantu à una sessione particulare vi porta avà à quella sessione in Konsole (Kasper Laudrup, Martin Tobias Holmedahl Sandsmark, è Luis Javier Merino, Konsole 22.08).
  • Trascinate un schedariu à una notificazione avà attivate è alza a finestra di l'app d'invio currispondente per chì u schedariu pò esse trascinatu in questu (Kai Uwe Broulik, Plasma 5.26).
  • A pagina di Preferenze di u Sistema, Display and Monitor, avà mostra un testu d'aiutu esplicativu per i dui metudi di scala specifichi di u sistema Wayland in un tooltip, invece di inline (Nate Graham, Plasma 5.26).
  • I cambiamenti di testu fatti in u campu "Nome" di i dialoghi aperti / salvati di u schedariu ponu avà esse annullati è rifatti (Ahmad Samir, Frameworks 5.97).
  • I dialoghi di messagi cù i buttoni "Sì" è "No" cambianu u so testu per esse più descrittivu in parechje pezzi di software KDE (Friedrich WH Kossebau, versioni prossime di assai cose).

Correzioni di bug è migliuramenti di prestazione

  • L'entrate di a barra laterale in Elisa ùn sò più ingombrate dopu avè cambiatu ciò chì hè incrustatu in a barra laterale (Yerrey Dev, Elisa 22.08).
  • A nova funzione "Colore d'accentu di u wallpaper" aghjurnà avà u culore di a barra di titulu cum'è previstu quandu u wallpaper cambia automaticamente (per esempiu, quandu una presentazione hè aduprata per u wallpaper) è ancu applicà currettamente i culori d'accentu scelti manualmente à e barre di titulu di a finestra quandu si usa un culore. schema chì ùn usa micca i culori di l'intestazione, cum'è Breeze Classic (Eugene Popov, Plasma 5.25.3).
  • L'effettu di scorrimentu ùn sfarfalla più fastidiosamente quandu si usa una configurazione multi-schermu (David Edmundson, Plasma 5.25.3).
  • L'effettu Cover Flip è l'effettu Flip Switch sò oghji più lisci cù menu gocce di frames quandu si usa l'opzione predeterminata "Mostra a finestra selezziunata" in a pagina di u cambiamentu di u travagliu di Preferenze di u Sistema (Ismael Asensio, Plasma 5.25.3 .XNUMX).
  • In a sessione di Plasma Wayland, utilizendu un hotkey globale per lancià una app cù l'animazione di lanciamentu disattivata avà inibisce l'animazione di lanciamentu cum'è previstu (Aleix Pol Gonzalez, Plasma 5.25.3).
  • Cliccate cù u dirittu nantu à un articulu in u pane drittu di u lanciatore di l'app Kickoff ùn face più sparisce u so effettu di punta mentre u menu di cuntestu hè apertu (Nate Graham, Plasma 5.25.3).
  • In Discover, u tooltip affissatu quandu passa sopra i novi buttuni grandi di a pagina di l'app ùn sparisce più à volte subitu dopu l'apparizione (Nate Graham, Plasma 5.25.3).
  • L'eliminazione di a schermu più a manca da un layout multischermu ùn provoca più volte chì e finestre nantu à i schermi rimanenti diventenu inamovibili (Vlad Zahorodnii, Plasma 5.26).

Quandu vene tuttu què in KDE?

Plasma 5.25.3 ghjunghjerà u marti 12 di lugliu, Frameworks 5.97 serà dispunibule u 13 d'aostu è KDE Gear 22.08 u 18 d'aostu. Plasma 5.26 serà dispunibule da l'11 d'ottobre.

Per gode di tuttu què u più prestu pussibule duvemu aghjunghje u repositoriu Backports da KDE o utilizate un sistema operatore cù repositori speciali cum'è KDE neon o qualsiasi distribuzione chì u mudellu di sviluppu hè Rolling Release.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.