KDE hà migliuratu Wayland assai in l'ultime settimane è puderia dighjà esse adupratu ogni ghjornu

Finestra di preferenze audio in KDE Plasma 5.23

Dopu qualchì tempu flirtendu cù l'idea, Ubuntu hà iniziatu à aduprà Wayland per difettu in aprile, coincidendu cù a liberazione di Ippopotamo di Hirsute. Dì chì hè u presente ùn seria micca veru, postu chì, per esempiu, SimpleScreenRecorder ùn la sustene micca è VokoscreenNG a face per qualchi ghjornu. Kooha funziona, ma solu in GNOME è a qualità ùn hè micca a megliu. Dunque, diceraghju chì hè l'avvene, è chì l'avvene hè più vicinu per l'utilizatori di KDE.

Cusì hà publicatu Nate Graham sta mattina in una nota induve assai di e nutizie ch'ellu cita hè per migliurà Wayland. È si hè migliuratu tantu chì assicura chì l'avete dighjà adupratu in u vostru ghjornu à ghjornu, lagnendusi solu di ciò chì avemu dettu, chì attualmente pò esse assai avanzatu, ma l'applicazioni di terze parti ùn funzionanu micca bè cumu si deve. Quì sottu avete a lista di i cambiamenti chì sò stati publicati oghje.

Novità Funzioni Prestu in KDE

  • Quandu u buttone Applica hè pressatu nantu à a pagina di Preferenze di u Sistema di a Configurazione di a Pantalla, hè offertu avà per rinvià qualsiasi parametri cambiati chì ponu causà un crash, è face questu automaticamente in 30 secondi per trattà u casu induve e nuove impostazioni sò cusì disordinate chì nunda si pò vede (Chris Rizzitello è Zixing Liu, Plasma 5.23).
  • In Wayland, hè oghji pussibule d'aghjustà i paràmetri RGB di u cunduttore GPU Intel (Xaver Hugl, Plasma 5.23).

Correzioni di bug è migliuramenti di prestazione

  • Delfinu ùn si blocca più sè pruvemu à fà qualcosa di pazzu cum'è fà chì l'entrata Trash in u pannellu Places indichi à / dev / null (Jan Paul Batrina, Delfinu 21.12).
  • U Delfinu ùn si blocca più qualchì volta quandu apre l'applicazione di u terminale quandu si usa a so azzione "Apri in Terminal" (Nate Graham, 21.12/XNUMX, ancu se puderia vene più prestu).
  • L'icone per rimuovere i cartulari in Delfinu anu sempre sempre l'icona curretta (Car Méven, Delfinu 21.12).
  • Dispositivi rimovibili, dischi è carte SD riappariscenu cum'è previsto in l'applet Dischi è Dispositivi dopu esse disconnessi è riconnettuti (Fabio Bas, Plasma 5.23).
  • In a sessione Plasma Wayland
    • Pudete avà trascinà e lasciate e cose trà l'applicazioni Wayland nativa è XWayland (David Redondo, Plasma 5.23).
    • Avà hè pussibule cambià a risuluzione di u screnu quandu si corre in una macchina virtuale (Méven Car, Plasma 5.23).
    • L'urdinatori virtuale sò avà ricurdati da l'attività (David Redondo, Plasma 5.23).
    • Arregulati parechji prublemi chì afectavanu l'utilizatori GPU NVIDIA in una sessione Plasma Wayland, cum'è Windows chì ùn aghjurnava micca u so cuntenutu dopu à ridimensionà è KRunner ùn mostrava mai risultati di ricerca (David Redondo, Frameworks 5.86).
    • In a sessione di Plasma Wayland, l'imaghjini copiati da Spectacle appariscenu avà currettamente (Jan Blackquill, Qt 6.2 o Qt 5.15.3 cù a raccolta di patch KDE).
  • In u Monitor di u Sistema è applet Plasma di u stessu nome, u sensore "Usu GPU" ùn hè più rendu erroneamente cum'è sempre 100% pienu, u "Spaziu Totale di u Discu" ùn hè più calculatu in modu incorrettu quandu ci sò dischi crittografati, è u "Uptime" u sensore ùn smarisce più dopu u riavviamentu di u Plasma (David Redondo, Plasma 5.23).
  • E notifiche inviate da l'applicazioni Flatpak'd sò avà currettamente identificate cù l'applicazione di invio (Kai Uwe Broulik, Plasma 5.23).
  • U selezziunatore di carta da parati di u Plasma ùn mostra più un tag di placeholder tagliatu quandu ùn ci hè micca sfondi in alcunu di i lochi di ricerca cunfigurati (Nate Graham, Plasma 5.23).
  • In a pagina Utenti di Preferenze di Sistema, l'elementu di a lista di u nostru utilizatore ùn sembra più stranu se ùn avemu micca riempitu un veru nome (Nate Graham, Plasma 5.23).
  • U Monitor di Sistema è l'applets Plasma di u listessu nome scoprenu avà più dati da u sensore GPU di AMD (David Redondo, Plasma 5.23).
  • A cunversione di valuta in KRunner è Kickoff funziona avà (Andreas Cord-Landwehr, Frameworks 5.86).
  • L'applets Systray cun elementi di lista espandibili sò oramai cumpletamente interattivi quandu si utilizza un stylus è ùn mostranu più à volte stranamente cuntenutu sovrapposti quandu ci hè abbastanza roba in u popup per renderlo scorribile (Nate Graham, Frameworks 5.86).
  • L'applicazioni lanciate da un accurtatoghju glubale cumpariscenu avà cum'è previstu nantu à a pagina "Applicazioni" di u Monitor di Sistema (David Redondo è Nikos Chantziaras, Frameworks 5.86).
  • L'applicazioni chì utilizanu Kirigami cumincianu avà assai più veloce (Arjen Hiemstra, Frameworks 5.86).
  • Avà ci hè un accurtatoghju di tastiera predefinitu per apre a finestra "Configurà l'accurtatoghji di tastiera": Ctrl + Alt + Comma (Qualchissia cù u pseudonimu "empeyreal one", Frameworks 5.86).

Migliuramenti in l'interfaccia di l'utente

  • Un doppiu cliccà nantu à u divisore in a vista spartuta di Delfinu u rimette avà à u centru (Eugene Popov, Delfinu 21.12).
  • Konsole ùn face più cunfusione lascenduci pruvà à edità u prufilu di sola lettura integratu; invece l'elementu di menu da fà avà dice "Crea un prufilu novu" è vi porta à u locu induve pudete fà un novu prufilu (Ahmad Samir, Konsole 21.12).
  • Quandu si utilizanu aghjurnamenti offline (u stilu d'aghjurnamentu induve tuttu hè applicatu à u prossimu riavvio), Scopre ùn invita più aggressivamente à un riavviatu perchè pò piglià in modu sicuru u so tempu in questu (Nate Graham, Plasma 5.23). Un cambiamentu necessariu chì personalmente ùn vogliu micca aduprà sta funzione senza.
  • A pagina audio di e Preferenze di u Sistema integra avà tutte e poche funzioni di a pagina di cunfigurazione in l'elementi pertinenti di a vista principale ch'elli toccanu, rendenduli più faciuli d'accessu è eliminendu una sottupagina (Ismael Asensio, Plasma 5.23).
  • L'icone in a vista di cartulare nantu à u scrittore aghjunghjenu avà u so testu in i limiti di e parolle CamelCase, cum'è a vista di l'icona Delfinu (Ivan Tkachenko, Plasma 5.23).
  • L'effettu di sfocatura di fondu ùn hè più cum'è granulatu in Wayland (Tatsuyuki Ishi, Plasma 5.23).
  • I popup popup di System Tray cù elementi di lista espandibili anu migliuratu assai a so cunsistenza visuale, a reattività à u scrolling, a navigabilità da a tastiera è a stabilità generale (Nate Graham, Frameworks 5.86).
  • In parechji prugrammi basati in QtQuick, i buttoni chì mostranu à tempu un'icona è un testu ùn mostranu più un tooltip ridundante chì duplica u testu di u buttone; avà u mostranu solu quandu u testu di u buttone hè statu auto-piattu per via di limitazioni di spaziu (Kai Uwe Broulik, Frameworks 5.86).

Quandu vene tuttu què in KDE?

Plasma 5.23 vene u 12 d'ottobre. À u mumentu ùn ci hè micca una data specifica per KDE Gear 21.12, ma pudemu aduprà in Dicembre. KDE Frameworks 5.86 serà liberatu l'11 di settembre.

Per gode di tuttu què u più prestu pussibule duvemu aghjunghje u repositoriu Backports di KDE o aduprà un sistema operativu cù repositori speciali cum'è KDE neon o qualsiasi distribuzione chì u mudellu di sviluppu hè Rolling Release, ancu se l'ultime piglianu di solitu un pocu di più cà u sistema KDE.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.