U Plasma KDE 5.15.2 avà dispunibule cù novi bug fixes

Plasma di KDE 5.15

Plasma di KDE 5.15

Una settimana fà ci era u Versione v5.15.1 di l'ambiente graficu Plasma. Ieri, KDE hà annunziatu u Versione KDE Plasma 5.15.2, una nova versione chì, cum'è a precedente, ghjunghje cù l'etichetta di Bugfix. Ciò significa chì si hè focalizatu nantu à a riparazione di bug chì sviluppatori è utilizatori anu scontru in l'ultima settimana. Cum'è a v5.15.1, ci hè dettu chì sta versione aghjusta ancu traduzzioni da i cuntributori di KDE. U lanciu hè «picculu ma impurtante".

In tuttu, a nova versione di Plasma include 23 novità divisi in 8 sezzioni: Scuprite, cunfigurazione GTK di KDE, Addons Plasma, Centru d'Infurmazione, KWin, Desktop Plasma, Workspace Plasma è xdg-desktop-portal-kde. Mettenu in risaltu u buttone «Modulu d'aiutu» chì hè attivatu quandu hè dispunibule, «[circa-distro]»Chì permette à i distributori di sceglie trà VERSION_ID o VERSIONE è una riparazione quandu selezziunate parechji fugliali in xdg-desktop-portal-kde.

U Plasma KDE 5.15.2 include 23 novità

L'imaghjini sò avà dispunibuli per u scaricamentu è l'installazione di Plasma Desktop v5.15.2. In l'articulu d'infurmazione di a liberazione menzionanu qualcosa chì qualsiasi utilizatore di Linux deve sapè: «u modu più faciule per pruvà li hè cù una maghjina in diretta avviata da un USB. L'imagine Docker furnisce ancu un modu rapidu è faciule per testà u Plasma".

In quantu à quandu i pacchetti necessarii per installà sta versione saranu dispunibili da Software Update, se nunda ùn accade duverebbe cumparisce in i prossimi ghjorni. L'aghjurnamentu serà fattu automaticamente di listessa manera chì aghjurnemu qualsiasi altru software da i servitori predefiniti di qualsiasi distro chì utilizza l'ultime versioni di Plasma.

Ogni volta chì devu scrive nantu à KDE mi ricordu di ciò chì mi piaceva e volte chì l'aghju pruvatu. I crash chì aghju vissutu in u mo PC in u passatu puderianu esse stati riparati in l'ultimi dui anni, allora hè prubabile chì installu Kubuntu 19.04 Disco Dingo in aprile.

Avete a lista cumpleta di novità in AQUÍ.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Andreale Dicam dijo

    "... allora probabilmente installeraghju Kubuntu 19.04 Disco Dingo in aprile.", Hmm ... mala decisione. U puntu forte di Kubuntu hè a so versione LTS Point Release per l'affari o l'urdinatori di scrivania cù l'aghjurnamenti di sicurità senza aghjunte di novità è senza installà i Backports Kubuntu. E versioni chì ùn sò micca LTS ùn sò micca raccomandate da aduprà, vene cun repositori sperimentali.

    Per pruvà Plasma in a so versione più recente nantu à una basa tutale stabile è pruvata, hè megliu installà a versione ufficiale di a Squadra KDE: KDE Neon.

    1.    pablinux dijo

      Salute Andreale. Lasciami spiegà: avete a raghjò. Ciò chì accade hè chì aghju un altru urdinatore induve aghju tutti i mo dati impurtanti. Formattaghju u mo laptop almenu duie volte à l'annu (aprile è dicembre) è ùn sò micca assai preoccupatu per i picculi falli perchè, se qualcosa va male, partu da 0. In più, aghju ancu una partizione cù tuttu ciò impurtante (induve aghju tene ancu e cartelle di i paràmetri) per ùn principià micca tuttu da 0.

      In ogni casu, aghju pruvatu un paiu di ghjorni fà. Mi piace, ma ùn mi lasciava micca leghje u mo discu di salvezza à u mumentu è vultava à Ubuntu. A prossima volta chì provu l'installeraghju cum'è nativu in un USB.

      A salutazione.