KDE accumincia a nuvembre cun un colpu: prepara un stacker di finestra. Novu sta settimana

KDE Window Stacker

KDE hà intesu e mo preghiere. Probabilmente. Sò qualchissia chì guarda assai à u rendiment di i desktop per sceglie unu o l'altru. Mi piace u disignu / layout di GNOME, ma preferite a ligerezza di Plasma è l'opzioni chì l'app offre. KDE. Aviu aduprà i3 per un pezzu, ma hè cascatu parechje volte è aghju vultatu à un desktop "normale". Avà u prughjettu K hè in cucina, è mentre dice chì ùn hà micca cumpete cù i gestori di finestra, ci sò dubbii.

Pensu chì era in Pop! _OS 21.04 quandu u sistema operatore di System76 hà introduttu u so tipu di gestore di finestra. Quandu hè attivatu, ciò chì hè davanti à noi ùn hè micca assai sfarente di ciò chì vedemu quandu si usa l'i3 o Sway. In Windows 11, qualcosa chì hè chjamatu Snap hè statu introduttu, chì hè un modu di organizà e finestre dividendu u screnu. Di e trè opzioni, vale à dì i gestori di finestra, a cosa Pop!_OS, è a cosa di Windows 11, KDE hè travagliatu nantu à qualcosa, è hè impussibile di sapè ciò chì finisce. Hè u puntu culminante di u nutizie chì anu prisentatu oghje.

Novità Funzioni Venendu à KDE

Siccomu ùn vogliu micca entusiasmatu troppu per stu tipu di stacker o gestore non-finestra, aghju da limità à ciò chì Nate Graham hà publicatu, chì dice:

KWin hà ricivutu una nova funzione assai fresca sta settimana (immagine di intestazione): un sistema avanzatu di tile integratu chì permette di stabilisce layout di tile persunalizati è ridimensionà parechje finestre adiacenti à una volta trascinendu i spazii trà elli. Questa funzione hè sempre in a so infanzia è ùn hè micca pensata per riplicà cumplettamente u flussu di travagliu di un gestore di finestra di piastrelle. Ma l'aspittemu chì cresce è avanzà cù u tempu, è ancu e novi API aghjunte per questu duveranu prufittà i script di tiling di terzu chì volenu trasfurmà KWin in un gestore di finestra di tiling (Marco Martin, Plasma 5.27).

  • I dispositi Apple iOS ponu avà esse navigati aduprendu u so protokollu afc:// nativu in Dolphin, dialoghi di file è altri strumenti di gestione di file (Kai Uwe Broulik, kio-extras 23.04):

kio-afc

  • Konsole usa avà u KHamburguerMenu (Andrey Butirsky, Konsole 23.04):

Konsole cù KHamburgerMenu

  • Per automaticamente, a barra di tabulazione di Konsole hè avà versu a cima di a finestra cum'è in a maiò parte di l'applicazioni, invece di u fondu (Nate Graham, Konsole 23.04).
  • Pudete avà arrastà una maghjina in u widget Color Picker per avè calculatu u culore mediu di quella maghjina è salvà in a lista di i culori almacenati (Fushan Wen, Plasma 5.27):

Selettore di culore in a bandeja di u sistema

  • Quandu una ricerca KRunner ùn trova nunda, avà vi darà l'uppurtunità di fà una ricerca web per u termu di ricerca (Alexander Lohnau, Plasma 5.27).
  • U supportu per u portale Global Shortcuts hè statu ottenutu, chì permette à Flatpak è altre applicazioni stand-alone chì utilizanu u sistema di portale per offre una interfaccia d'utilizatore standardizata per stabilisce è edità shortcuts globale (Aleix Pol González, Plasma 5.27).

Migliuramenti in l'interfaccia di l'utente

  • Quandu u cartulare attuale hè sguassatu in Dolphin, avà naviga automaticamente à u cartulare parent (Vova Kulik è Méven Car, Dolphin 23.04).
  • Parlendu di u menù di cuntestu chì cuntene quella azzione, a prima volta chì fate un clic destro in una app in Kickoff per vede, u menù avà appare immediatamente invece di ritardà uni pochi seconde (David Redondo, Plasma 5.27).
  • U modu di piazzamentu di a finestra "in cascata" hè statu eliminatu da KWin, cum'è tutti l'altri modi di piazzamentu di finestra induve hè sensu avà includenu u cumpurtamentu in cascata stessu (Natalie Clarius, Plasma 5.27):

KDE KWin Cascade

  • U dialogu di selettore di schermu per esse vistu per l'app Flatpak è Snap chì utilizanu u sistema di portale XDG include avà miniature di anteprima per ogni schermu o finestra sparte (Aleix Pol González, Plasma 5.27):

dialogu di selezzione di u screnu

  • I pannelli di plasma diventanu automaticamente più grossi quandu si passa à un tema di Plasma chì i so grafichi ùn funzionanu micca nantu à i pannelli sottili (Niccolò Venerandi, Plasma 5.27).
  • U Plasma ùn si ricorda più stranamente di diversi spessori per ogni pannellu in cunfigurazioni horizontale è verticale; avà ogni pannellu hà un grossu è u mantene quandu cambia da horizontale à verticale è vice versa (Fushan Wen, Plasma 5.27).
  • Quandu aghjunghje manualmente u vostru fusu orariu di casa à a lista di u fusu orariu di l'orologio digitale per pudè cambià in un altru quandu viaghjate è visualizà automaticamente u vostru fusu orariu di casa, avà sparisce automaticamente quandu site in u vostru fusu orariu di casa quandu mostra. seria redundante (Nate Graham, Plasma 5.27):

Aghjunghjite u fusu orariu à u clock

  • U widget Batteria è Luminosità cunsidereghja avà una batteria chì hè stata caricata à u so limitu di carica cunfigurata per esse cumplettamente carica (Nate Graham, Plasma 5.27).
  • L'utilità discutibile di a sezione "Ricerca" in u pannellu di i Lochi hè stata sguassata di manera predeterminata per evità di prisentà tantu disordine visuale per automaticamente. A funziunalità hè sempre dispunibule è pudete aghjunghje sti elementi torna se vulete è l'utilizanu di sicuru (Nate Graham, Frameworks 5.101):

Opzioni nascoste in Dolphin di KDE

Correzione di bug minori

  • Scrolling in u fogliu di lista di lingue nantu à a pagina Regione & Lingua di Preferenze di u Sistema ùn hè più guasi inusualmente choppy (Nate Graham, Plasma 5.26.5).
  • Quandu u tema di u schermu di serratura di u 5.27rd party hè rottu, ma u prucessu di fondu di kscreenlocker_greet ùn hè micca chjapputu, vi vede a schermu di serratura fallback di novu invece di a temuta schermu "a vostra schermu di serratura hè rotta" (David Round, Plasma XNUMX).
  • U widget Meteo ùn scappa più u so spaziu in a Tray di Sistema è si sovrappone à altre icone in diverse dimensioni di icone è pannelli (Ismael Asensio, Plasma 5.27).
  • Quandu u culore di notte hè attivu è u sistema o KWin hè riavviatu, avà torna nantu à l'aspettu (Vlad Zahorodnii, Plasma 5.27).
  • I notificazioni ponu avà esse letti cù un lettore di schermu (Fushan Wen, Plasma 5.27).
  • Una quantità di travaglii di prestazione sò stati fatti per accelerà u prucessu di disegnu di elementi UI in Plasma è applicazioni basate in QtQuick, chì duveranu risultatu in una veloce più veloce è un cunsumu di energia più bassu (Arjen Hiemstra, Frameworks 5.101).
  • In a sessione di Plasma Wayland, quandu una finestra chì cuntene elementi di UI basati in QtQuick hè trascinata nantu à un altru schermu chì usa un fattore di scala differente, a finestra aghjusta istantaneamente per visualizà currettamente basatu annantu à u fattore di scala di quella schermu, Nisuna sfocatura o pixelazione. Funziona ancu quandu una finestra hè parzialmente nantu à una schermu è parzialmente in un altru. (David Edmundson, Frameworks 5.101).

Questa lista hè un riassuntu di i bug fissi. A lista cumpleta di bug sò nantu à e pagine di bug di 15 minutibug di priorità assai alta è u lista generale. Sta settimana un totale di 166 bugs sò stati riparati.

Quandu vene tuttu què in KDE?

Plasma 5.26.5 ghjunghjerà u marti 3 di ghjennaghju è Frameworks 5.101 seranu dispunibili più tardi oghje. Plasma 5.27 ghjunghjerà u 14 di ferraghju, è l'applicazioni KDE 22.12 seranu dispunibili l'8 di dicembre; da u 23.04 hè cunnisciutu solu chì ghjunghjeranu in April 2023..

Per gode di tuttu què u più prestu pussibule duvemu aghjunghje u repositoriu Backports di KDE, utilizate un sistema operatore cù repositori speciali cum'è KDE neon o qualsiasi distribuzione chì u mudellu di sviluppu hè Rolling Release.

Imaghjini è cuntenutu: pointieststick.com.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.