Kdenlive 19.12 ghjunghje cù parechje novità chì vale a pena di fighjà

Kdenlive 19.12

In uttrovi, a Comunità KDE, a squadra daretu à un bellu prugramma Linux (è micca solu Linux) ci hà fattu una prumessa: Kdenlive 19.12 seria un bellu aghjurnamentu per u famosu editore video. Oghje, circa dui mesi dopu, pudemu dighjà vede da per noi se ci dicenu a verità o semplicemente esagerati. Ma da ciò chì vedemu in u nota di liberazioneSembra chì ci sò parechje novità chì vale a pena pruvà.

Kdenlive 19.12 face parte di l'applicazioni KDE 19.12, un gruppu di applicazioni chì hè statu liberatu l'ultimu Dicembre 12Ghjustu una settimana fà oghje. L'editore video hè di solitu u primu prugramma à esse dispunibule, ancu se, cum'è tutte l'altre applicazioni KDE, ùn pò micca ghjunghje à u repositoriu Backports finu à chì almenu una versione di mantenimentu sia liberata. Cumu aghjustemu più tardi, hè dighjà dispunibule in altri modi.

Novità in Kdenlive 19.12

  • A risposta di a cronologia hè stata migliurata.
  • E correzioni di cunsumazione di memoria di cronulugia sò state aghjunte (bè!).
  • Clip cache è migliurazioni di gestione.
  • Aghjustamenti fini per rende i paràmetri di filu per una prestazione più rapida.
  • Risoltu u lag quandu aghjunghjenu i comps.
  • Mixer audio cù funzioni mute, solo è di registrazione.
  • Effetti maestri, chì ci permetteranu di aghjunghje effetti audio o video à tutte e tracce.
  • I miglioramenti di l'onda audio apparenu ancu in u visore di u prugettu.
  • A capacità di cambià trà i tippi di cumpusizione scrollendu a rota di u mouse (o cù un gestu touchpad) hè stata riimplementata.
  • Avà ci permette di inserisce valori in l'effettu Lift / Gamma / Gain.
  • Migliurata l'interfaccia utente di e rotule di culore è e curve bezier.
  • L'effetti persunalizati travaglianu torna.
  • Avà mostra sempre a barra di ricerca.
  • Parechji effetti buggy sò stati puliti è riparati.
  • Correzioni per i comps preferiti rotti.
  • Eliminatu u cartulare di cunfusioni favuriti da a lista di effetti.
  • Risoltu u paragone di l'effetti spartiti.
  • Ora pudete navigà in a miniatura audio di u monitor di clip.
  • Monitor overlay: buttone per passà à l'angulu oppostu.
  • Fixatu titulu di clip creatu cù una durata sbagliata.
  • A visualizazione di u schermu pienu hè stata fissa in paràmetri di doppiu monitor
  • Fixed rilevazione di schermu secondariu per u monitoru di schermu pienu
  • Migliori culori di clip audio in a timeline.
  • Migliurà a visibilità di l'icone audio-video solu di trascinamentu in u clip monitor.
  • Avà sempre sovrappone a forma d'onda audio in u monitor per i clip audio.
  • Arregistru screengrab crash.

Avà dispunibule per Windows è Linux

Prima di furnisce i ligami di scaricamentu, vogliu dì chì u ligame à u principiu di l'articulu, quellu in a nota di liberazione, vale a pena di visità, ancu solu per vede i screenshots è l'imaghjini animati. Pudemu avè una idea di parechje nutizie grazie à i GIF chì ci avete furnitu Cumunità KDE.

Spiegatu questu, Kdenlive 19.12 hè avà dispunibule per Linux è Windows. A versione Windows hè dispunibule da sta lea, Mentre chì l'utenti di Linux anu duie opzioni: a versione in AppImage, dispunibule in sta lea, è a versione Flatpak, chì a pagina in Flathub pudemu accede da quì. Se decidemu nantu à a versione Flatpak, ùn duvemu micca scurdà chì in parechje distribuzioni Linux, cum'è Ubuntu, duvemu aghjunghje supportu, qualcosa chì hè spiegatu in u nostru articulu Cume installà Flatpak in Ubuntu è apriteci à un mondu di pussibilità.

Avà, trà e quattru opzioni dispunibili in Linux (APT / Backports, AppImage, Snap è Flatpak), a nova versione hè dispunibule solu in dui. Ancu cusì, eiu chì l'aghju pruvati tutti, Mi resterebbe cù a versione APT O, sì aghju pressu, u Flatpak. Ùn sò micca un grande fan di AppImage è a versione Snap m'hà fallitu assai quandu l'aghju pruvata

Avete digià stallatu Kdenlive 19.12? Chì ne pensi?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Rafa dijo

    Scusate d'avè pruvatu Olive, tornendu à kdenlive (stu ghjocu) u vecu cum'è un passu in daretu. Pensu chì a squadra piglia u sviluppu cum'è un ghjocu è micca cum'è qualcosa di seriu. Una di e mo grandi frustrazioni era di participà à u sviluppu, di segnalà bug, di pruvà novi versioni è di pruvà à cuntribuisce idee, postu chì ùn sapendu micca prugrammà, possu solu raccomandà. Ma aghju scontru in l'orgogliu di una squadra chì piglia assai male e critiche, ancu s'ella hè custruttiva. Ci hè troppu cose chì ùn capiscu micca, cambiamenti insensati à e cose chì andavanu bè in versioni precedenti. Dopu, i danni à l'utili chì in e versioni passate anu funzionatu perfettamente è ciò chì li costa custateli è l'usura di quelli chì riportemu errori o pruvemu à cuntribuisce idee in modu chì ti prestinu attenzione. Puderaghju riassumelu semplicemente dicendu chì cù i sviluppatori se ùn ne ridite micca di elli è li trattate cum'è esseri supremi è micca parte di a basa chì u so kdenlive hè u megliu editore in l'universu, allora finisce in un gattiva umore.
    Benchì mi rallegra di vede, micca solu in questa lista, ma in l'articuli precedenti, parechje correzioni ch'e sò statu l'architettu di notificalli, malgradu què, ùn aghju micca u curaghju di cullaburà cun elli di novu. È onestamente à a mità di 2019 un mixer audio senza a pussibilità di automazione o sincronizazione cù l'effetti hè cum'è una burla, cum'è se eramu in 1999.
    In ogni casu, cum'è aghju dettu à u principiu, aghju pruvatu Olive, aghju participatu à u so sviluppu, quì ùn aghju micca trovu l'orgogliu di a squadra di kdenlive, piuttostu cun umiltà è rispettu. Da quì aghju fattu a traduzzione in spagnolu di l'app, grazia à u fattu chì si preoccupavanu di spiegà mi cumu l'utili QT5 chì duverebbe aduprà funzionanu per questu, si ne stanu fora per aiutà quelli di noi chì ùn sò micca programmatori ma vogliu aiutà. Dopu m'anu amparatu ancu à travaglià in Markdown per fà u manuale in spagnolu nantu à a pagina di github. (Sò chì per quelli di voi chì sò scienziati in l'informatica questu deve sembrà una merda, ma sò un tecnicu audiovisivu è vanu assai bè cù l'urdinatori è Linux, ma ùn hè micca veramente u mo campu). U manuale hè fermatu à a so dumanda, postu chì preferiscenu dedicà u mo tempu à questu compitu quandu a versione finale hè liberata cù tuttu l'ambiente di u node.
    In riassuntu, mi sò sentitu assai accoltu cù a squadra di l'Olive è sò persone assai grate chì ùn sfruttenu micca di dedicà u tempu à quelli chì vulemu collaborà. Cù a squadra di kdenlive mi sentu disprezzatu. Hè per quessa chì kdenlive ùn hè più a mo opzione. In più di u fattu chì Olive hè veramente un editore chì pò esse cunsideratu un prufessiunale, kdenlive hè un ghjocu domesticu chì per fà presentazioni, almenu in a versione 18.12 era perfettu, avà ùn la so mancu è vede ciò chì aghju vistu, ùn mi sorprenderebbe micca s'ella ùn funziona più cume tocca. (Ti lasciu dighjà andà)