U Kit di Personalizazione Ubuntu è u cd di vita

Kit di Personalizazione Ubuntu o cume creà u nostru live-cd

Parlemu sempre di i vantaghji di Ubuntu, di a so gestibilità è di a so opzionalità in termini d'opzioni di software per fà i nostri compiti più faciule, ma ci hè veramente una zona di Ubuntu chì hè ancu un pocu verde, verde paragunatu à l'altri spazii di travagliu di u distribuzione.

Facemu riferimentu à l'area di creazione di distribuzioni da Ubuntu cum'ella face WordPress di i vostri sugetti u OpenSuse di a so distribuzione.

Qualchì settimana fà ne parlavamu Ubuntu Builder, un prugramma chì automatizerebbe a creazione di a vostra distribuzione propria. Oghje ùn avemu micca da prupone una alternativa à quellu prugramma ma un software assai simile è ancu più vechju, Kit di Personalizazione Ubuntu.

Un software chì ci permette di creà una maghjina di discu di un Ubuntu persunalizatu a cd live chì ci pò serve cum'è un ottimu strumentu per riparà l'ordinatori.

Cumu installu u Kit di Personalizazione Ubuntu?

Kit di Personalizazione Ubuntu Hè un vechju software chì hè dighjà in i repositori di Ubuntu, dunque a so installazione hè di basa, cù fà in u terminal

sudo apt-get install uck

l'avemu da stallà. Pudemu ancu fà per mezu Ubuntu Software Center è circà Uck. Nantu à u situ di u prugettu pudemu truvà dinò un schedariu deb chì una volta scaricatu stallerà l'ultima versione di stu prugramma.

U prugramma hè un scrittura chì ci guida è automatizza l'edizione di i fugliali di una maghjina di basa di Ubuntu, cusì per creà un live-cd avemu bisognu di una maghjina di basa di Ubuntu. Frà unu di i benefici di questu script-prugramma hè chì ci permette di installà u software chì vulemu cum'è u desktop chì vulemu.

Ùn hè micca veramente un prugramma essenziale per u ghjornu à ghjornu ma hè un bellu prugramma se duvemu riparà un PC cun un sistema problematicu cum'è Windows o duvemu pulì un urdinatore da virus. Eccu alcune idee, ricordate ancu chì l'imaghjini di u discu ponu esse messi in un USB bootable. Saluti

Più infurmazione - Cumu creà u vostru Ubuntu cù Ubuntu Builder, Unetbootin installazione è utilizate video,

Surghjente - Ubuntu hè


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Cristianu Sacristanu dijo

    È dicu, per quessa, installate qualsiasi distro in un PenDrive (Ubuntu, Debian, ROCK o Mint ecc ...) è basta à parte da quì.
    Oltre à pudè aduprà un altru ambiente di scrittore più liggeru (OpenBox per esempiu) è dunque megliu per un LiveCD, vulete chì pudete avè u Sistema aghjurnatu è micca spende un CD (O reinstallate u .iso chì crea stu prugramma) ogni volta chì avete bisognu / vulete installà qualcosa.

    In una basa più persunale, aghju ciò chì descrivo sopra fattu cù un 1.5 tb WD MyPasport (partizione 30g per root è 4 per SWAP, u restu unità di archiviazione normale) cù a distro CrunchBang + KernelPae è funziona assai.