Krita hè a famosa app di a cumunità KDE cuncepita da caricaturisti per caricaturisti. In maghju anu publicatu e versioni Alpha è Beta di Krita 4.2.0, a so versione finale hè prevista per l'ultima settimana di questu mese è u nota di nutizie è ancu un video chì ne parla. Ci hè di tuttu ... eccettu u lugiziale. Ùn si trova indocu à u mumentu di a scrittura di questu articulu.
In più di a nota nutizia, a nota infurmativa nantu à u so lanciu hè statu ancu "publicata" in virgulette. U prublema hè chì, se accede à u ligame ch'elli ci anu furnitu, ciò chì vedemu hè u famosu errore 404 chì indica chì a pagina ùn hè micca stata trovata. D'altra parte, se accede à u pagina di scaricamentu da Krita, ciò chì pare hè a versione v4.1.7, ùn pare mancu a v4.1.8 chì hè dispunibule nantu à Flathub.
Krita 4.2.0 vene oghje
In a nota informativa di u so lanciamentu u video chì avete sopra queste linee hè inclusu. Hè un video di quasi 20 minuti in u quale ci parlanu di e nutizie chì Krita 4.2.0 include, essendu a prima cosa da menziunà chì i bug sò stati riparati è anu resu u prugramma più affidabile, chì migliurà assai l'esperienza di l'utilizatore. Includite ancu:
- Maschere Range.
- A splash screen mostra avà l'ultime nutizie nantu à Krita. Disattivatu per difettu è solu in Linux per avà.
- Assistenti di culore.
- Capacità di attivà strumenti di trasformazione quandu si incolla.
- Miglioratu u strumentu di muvimentu.
- Interfaccia d'utilizatore più fluida.
Dunque, sì site caricaturisti o solu utilizatori di questa app, a sapete dighjà: Krita 4.2.0 vene. Prima di finisce st'articulu aghju cercatu torna è tuttu hè uguale: a nova versione ùn hè ancu dispunibile è a nota d'infurmazione di liberazione hà sempre l'errore 404, ma u lanciu hè previstu per sta settimana. Iè pare en sta lea, ma personalmente ùn mi piace micca raccomandà qualcosa chì ùn sia micca sicuru. Hè SUPPOSU chì a versione di Krita 4.2.0 chì pare quì hè a finale è stabile, ma ...
L'avete da scaricà avà o avete da aspittà ch'ellu apparisca in a pagina principale o in i repositori ufficiali?
Sianu the first to comment