Kubernetes 1.18 hè quì è questi sò i so miglioramenti è novità

A squadra di sviluppu di Kubernetes hà liberatu pocu fà attraversu un annunziu a liberazione di a nova versione "Kubernetes 1.18" in quale a squadra di sviluppu ammenta chì hè una versione "adattata è finita".

In questa nova versione un travagliu significativu hè statu fattu per migliurà a beta è a funziunalità stabile per garantisce a megliu sperienza d'utilizatore. Un sforzu uguale hè statu fattu per aghjunghje novi sviluppi è novità eccitanti chì prumettenu di migliorà ulteriormente l'esperienza di l'utente.

Per quelli chì ùn sanu micca Kubernetes, avè sapianu chì hè un sistema open source per automatizà l'implementazione, scala è gestione di appiicazioni containerizate.

Era uriginale cuncipitu da Google, ancu se u so sviluppu hè statu successivamente affidatu à l'Open Source Cloud Computing Foundation (CNCF), chì oghje hà permessu à a tecnulugia di orchestrazione di cuntenienti di maturà rapidamente, grazia à i cuntributi di giganti tecnulugichi.

Cosa hè novu in Kubernetes 1.18?

Sta nova versione si distingue per avè u capacità di aduprà gettoni di contu di serviziu cum'è metudu di autentificazione generale. Per esempiu, se vulete un pod per gestisce altre risorse di Kubernetes, cum'è una distribuzione o un serviziu, pò esse assuciatu cù un account di serviziu è creà i roli necessarii è i ligami di rolu.

I conti di serviziu Kubernetes (KSA) mandanu gettoni web JSON (JWT) à u servitore API per autentificà. Questu face u servitore API l'unica fonte di autentificazione per i conti di serviziu.

Kubernetes 1.18pfurnisce una funziunalità inner permette à u servitore API di furnisce un documentu di scuperta OpenID Connect A chì cuntene e chjave publiche di u gettone in più di altri metadati.

Un altru cambiamentu chì si distingue da Kubernetes 1.81 hè u capacità di cunfigurà HPA Velocity per pods specifici. Horoscontal Pod Autoscaler (HPA) hè statu adupratua per permettà à un cluster Kubernetes di risponde automaticamente à u trafficu altu / bassu. Cù HPA, l'utilizatore pò dumandà à u controller di creà più moduli in risposta à spike CPU, altre misurazioni, o misurazioni furnite da l'applicazione.

Kubernetes 1.18 hà una visione generale di i profili per eseguisce più configurazioni di pianificatore. Generalmente, ci sò dui tippi di carichi di travagliu in Kubernetes: servizii à longu andà (per esempiu, servitori web, API, ecc.) È attività chì vanu à compie (megliu cunnisciutu cum'è u nome Jobs).

A causa di e sferenze evidenti trà i tippi di carica di travagliu, alcuni utenti ricorrenu à a creazione di cluster pieni per diverse necessità. Per esempiu, un cluster per gestisce l'estrazione di dati è un altru per serve l'APIs di l'applicazione.

U mutivu hè chì anu bisognu di u prucessu di decisione per differisce. Per esempiu, a configurazione predefinita di scheduler prumove alta disponibilità.

D'altra parte, pudemu ancu truvà u capacità di definisce una regula di trasmissione di pod à u livellu di cluster, chì hà permessu di assicurà chì i baccelli saranu prugrammati in e Zone di Disponibilità (furnitu chì state aduprendu un cluster multi-zona) per assicurà a massima disponibilità è l'utilizazione di e risorse.

A funzionalità permette a specificazione topologySpreadConstraints, chì identifica e zone cercendu nodi cù a stessa tag topologyKey. Nodi cù u listessu tag TopologyKey appartenenu à a listessa area. A cunfigurazione era di distribuisce i baccelli uniformemente in e diverse zone. Tuttavia, u puntu negativu hè chì sta regolazione deve esse applicata à u livellu di u pod. I Pods chì ùn anu micca a cunfigurazione ùn seranu micca distribuiti uniformemente trà i duminii di difetti.

Ultimu Ma non menu impurtante, pudemu ancu truvà l'abilità di ignurà u cambiamentu in a pruprietà di u voluminu. Per automaticamente, quandu un vulume hè muntatu in un cuntaineru nantu à un cluster Kubernetes, tutti i fugliali è i repertorii in questu vulume anu cambiatu a so pruprietà à u valore furnitu da u fsGroup.

Tuttu què per permette à fsGroup di leghje è scrive u vulume. Tuttavia, questu comportamentu hè statu dimustratu chì ùn hè micca desiderabile in certi casi.

Sta nova versione di Kubernetes vene cun una serie di cambiamenti, è avemu solu menzionatu uni pochi di i più impurtanti. Se vulete cunnosce u listinu cumpletu pudete fà visitendu u seguente ligame.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.