Kubuntu 19.10 avà dispunibule, sapete ciò chì hè novu

Kubuntu 19.10 Eoan

Oghje Canonical hà liberatu À u publicu generale a nova versione di a vostra distribuzione Linux, Ubuntu 19.10 Eoan Ermine (pudete cunnosce i so dettagli in u prossimu postu) accumpagnatu da chì e nuvelle versioni di i so altri sapori sò stati ancu liberati, di quale in questu articulu parleremu Kubuntu 19.10.

Cum'è parechji di voi a saperete Kubuntu hè unu di i sapori ufficiali di Ubuntu chì à u cuntrariu di a versione principale chì face usu di l'ambiente di scrittore Gnome, Kubuntu usa l'ambiente di scrittore KDE.

Principali nutizie in Kubuntu 19.10

Dentru e nutizie di Kubuntu 19.10 pudemu truvà quellu quelli chì arrivanu cù Ubuntu 19.10 spiccanu cum'è l'introduzione di Kernel 5.3 cum'è u core di u sistema, cù quale hè utilizatu l'algoritmu LZ4, chì riduce u tempu di avviu per via di una decompressione più rapida di dati.

Un'altra novità chì accumpagna Kubuntu 19.10, da Ubuntu, hè chì dapoi l'installazione di a nova maghjina di u sistema secondu NVIDIA, fasci cù driver NVIDIA proprietarii sò inclusi.

Cusì, per l'utilizatori di u sistema cù chips gràfici NVIDIA, i drivers proprietarii seranu offerti durante l'installazione, è ancu i driver Nouveau gratuiti chì continuanu à esse offerti per difettu.

I cunduttori pruprietarii sò dispunibili in opzione per una rapida installazione dopu l'installazione hè cumpleta.

Questa nova funzione vene dopu à u travagliu per esse aumentatu a stabilità di u lanciu aduprendu u driver proprietariu di NVIDIA è ottimizendu e prestazioni è rendendu a qualità nantu à i sistemi cù carte grafiche NVIDIA.

D'altra parte, a pudemu truvà dinò u repositoriu per sta nova versione hà cessatu di distribuisce pacchetti per l'architettura x86 32-bit.

Cusì, per eseguisce applicazioni 32-bit in un ambiente 64-bit, a compilazione è a consegna di un set separatu di pacchetti 32-bit seranu furniti, cumprese i cumpunenti necessarii per continuà à esecutà prugrammi obsoleti chì restanu solu in 32-form. Bits o richiede librerie a 32 bit.

In quantu à e nutizie esclusive di Kubuntu, a pudemu truvà sta nova versione furnisce a versione di l'ambiente di scrittore KDE Plasma 5,16, Cù chì tutte e novità di sta versione di l'ambiente sò integrate in Kubuntu 19.10.

Tali hè u casu di l'integrazione di l'applicazioni KDE 19.04.3 è u framework Qt 5.12.4. Versione in a quale pudemu mette in risaltu quessa u gestore di file Dolphin implementa e miniature per avè una preview di Microsoft Office, fugliali PCX (Modelli 3D) è e-libri in furmatu fb2 è epub.

L'articuli sò stati aghjuntu à u menu di cuntestu per aghjunghje è rimuovere tag. Per difettu, i cartulari "Downloads" è "Documents recenti" sò urdinati micca per nome di schedariu, ma per tempu di cambiamentu.

L'editore video Kdenlive hè statu rimanighjatu sustanzialmente, cù cambiamenti chì afectanu più di u 60% di u codice. L'implementazione di a cronologia hè cumpletamente riscritta in QML.

U visualizatore di documenti Okular hà una funzione per verificà i fugliali PDF firmati numericamente. I paràmetri di scala sò stati aghjuntu à u dialogu di stampa. Hè aghjuntu u modu di editazione di documenti LaTeX cù TexStudio.

Sò ancu evidenziate e versioni aggiornate di latte-dock 0.9.2, Elisa 0.4.2, Yakuake 08.19.1, Krita 4.2.7, Kdevelop 5.4.2 è Ktorrent.

Una altra novità di Kubuntu 19.10 hè quella in questa versione i testi sò stati abilitati per una sessione di Plasma in Wayland. Questu hè pussibile solu installendu u pacchettu plasma-workspace-wayland nantu à u sistema.

Questu aghjunghje una opzione di sessione Plasma (wayland) à u schermu di login (chì deve esse sceltu da quelli chì sò interessati à pruvà sta sessione). L'utilizatori chì necessitanu una sperienza di scrittore stabile devenu selezziunà l'opzione normale "Plasma" (senza Wayland) quandu si cunnettanu.

Scaricate è installate Kubuntu 19.10

Per quelli interessati à pudè scaricà sta nova versione di Kubuntu 19.10, pudaranu fà da i repositorii Ubuntu, u ligame hè questu.

Postu chì a pagina ufficiale di Kubuntu ùn hà ancu aghjurnatu i ligami per scaricà a nova versione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.