Kubuntu 20.04 LTS hè digià statu liberatu, sapete ciò chì hè novu

Dopu a parte di e liberazioni di i sfarenti sapori di a nova versione di Ubuntu 20.04 LTS Focal Fossa, in questu articulu hè ora di parlà di Kubuntu 20.04 LTS chì hè unu di i sapori ufficiali di Ubuntu è in quale una seria di cambiamenti sò inclusi.

Cum'è parechji di voi a saperete Kubuntu hè unu di i sapori ufficiali di Ubuntu chì à u cuntrariu di a versione principale chì face usu di l'ambiente desktop Gnome, Kubuntu usa l'ambiente di scrittore KDE.

Cosa hè novu in Kubuntu 20.04 LTS Focal Fossa?

Frà e nuvità chì spiccanu di sta nova versione di Kubuntu 20.04 LTS currispondenu per u più à Ubuntu 20.04 LTS cum'è sò:

  • L'inclusione di a versione 5.4 di u Kernel Linux cù tutte e novità è e caratteristiche di sta versione.
  • L'usu di l'algoritmu LZ4 per cumpressà u kernel è l'imitramf iniziale di l'iniziu iniziu, riducendu u tempu d'iniziu per via di una decompressione più rapida di dati.
  • A capacità di aduprà ZFS per installà nantu à a partizione radice.
  • Chì a distribuzione averà 5 anni di sustegnu, ciò chì significa chì hè cumpatibile finu à u 2025, mentre chì per e cumpagnie, Ubuntu 20.04 LTS serà cumpatibile per 10 anni cum'è "versione di mantenimentu estesa" (ESM).
  • Ùn ci hè micca una versione 32-bit, solu u supportu hè mantenutu per i pacchetti chì restanu solu in forma 32-bit o richiedenu biblioteche 32-bit, più a compilazione è a consegna di un set separatu di pacchetti 32-bit cù biblioteche hè furnita.
  • Frà altre cose.

Di e caratteristiche chì differenu Ubuntu 20.04 LTS in primu pianu es l'ambiente desktop, chì in Kubuntu pudemu truvà a nova versione di Plasma di KDE 5.18 LTS chì significa chì sta versione di l'ambiente desktop serà aghjurnatua è mantenea da i cuntributori di KDE per i prossimi dui anni.

In quantu à e nutizie di sta versione mette in risaltu u riprogettazione cumpleta di u sistema di notificazione, integrazione cù i navigatori, riprogettazione di i paràmetri di u sistema, sustegnu migliuratu per l'applicazioni GTK (aduprendu schemi di culori, supportendu menu glubali, ecc.), una gestione migliurata di parechje cunfigurazioni di monitor, Supportu per i "portali" Flatpak per l'integrazione cù u desktop è l'accessu à i paràmetri, u modu di illuminazione di notte è l'utili per gestisce i dispositivi cù un'interfaccia Thunderbolt.

Si distingue ancu u selettore emoji chì hè lanciata premendu u tastu Meta (Windows) è u tastu periodu (.) è apparirà. Da a parte di u pacchettu pudemu truvà quellu Applicazioni KDE incluse 19.12.3 è u Qt quadru 5.12.5.

Un altru cambiamentu impurtante chì si distingue da sta nova versione di Kubuntu 20.04 hè quellu avà PPer difettu, si usa u lettore musicale Elisa 19.12.3, chì hà rimpiazzatu Cantata.

Latte-dock era aghjurnata à a versione 0.9.10, A nova versione di KDEConnect 1.4.0 hè inclusa, Krita hè stata aghjurnata à a versione 4.2.9, Kdevelop 5.5.0. D'altra parte, si cita chì u supportu per l'applicazioni KDE4 è Qt4 hè statu discontinuatu.

È chì altru hè stata pruposta una sessione sperimentale basata annantu à Wayland (Dopu l'installazione di u pacchettu plasma-workspace-wayland, l'elementu opzionale "Plasma (Wayland)" apparisce in u schermu di login).

Infine sì site interessatu à sapè ne di più À propositu di sta nova versione di Kubuntu 20.04 LTS, pudete scaricà l'immagine di u sistema da u so situ ufficiale è installalla nantu à u vostru urdinatore o in una macchina virtuale per cunnosce tuttu ciò chì sta nova versione LTS di u sistema offre in prufundità.

Scaricate è installate Kubuntu 20.04 LTS

Per quelli interessati à pudè scaricà sta nova versione di Kubuntu 20.04 LTS, pudaranu fà da i repositorii Ubuntu, u ligame hè questu. Postu chì i ligami per scaricà a nova versione ùn sò ancu stati aghjurnati nantu à a pagina ufficiale di Kubuntu, hè megliu à apre un tirminale è à scrive u cummandu «sudo do-release-upgrade». Se a nova versione ùn pare micca, pò esse aghjurnata installendu "update-manager" è aduprendu u cumandimu "update-manager -c -d".

Hè impurtante menziunà chì se sperimentate una bassa velocità in u scaricamentu di l'immagine di u sistema, pudete sceglie di scaricallu via torrent, postu chì hè assai più veloce.

Per salvà l'immagine di u sistema pudete fà usu di Etcher.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Sys dijo

    Grazie!

  2.   epito dijo

    Aghju pruvatu kubuntu 20 cum'è 19.10 finitu di supportu à pocu tempu. Sò un usu longu di kubuntu è hè u mo sistema operativu predefinitu è ​​l'aghju praticamente 100%. A mo sorpresa spiacevule hè chì quandu l'installu vedu chì ùn cunnette micca a carta di rete. Investigendu verificu chì u prublema sia in u kernel 5.4 perchè a stessa cosa accade à tutte e distribuzioni basate annantu à questu.
    Aviu avutu per "retrocede" è installà kubuntu 18.04.

    1.    Baphomet dijo

      Grazie per sparte a vostra sperienza. In ogni casu, aspettu sempre a versione .1 per passà da LTS.