Martin Grasslin, prugrammatore incaricatu di u sviluppu di KWin, hà scrittu un post parlendu di a pussibilità di aduprà u gestore di a finestra di Spazi di travagliu Plasma di KDE in altri ambienti desktop.
Gräßlin assicura chì ancu se l'installazione di KWin era Plasma richiede installazione addizionale di alcuni Biblioteche è cumpunenti KDE, l'utilizatori devenu valutà a pussibilità di usalla cum'è gestore di finestra predefinitu tenendu in contu ciò chì offre prima di u spaziu chì occupa nantu à u discu duru o a quantità di memoria chì usa.
«Benintesa KWin hè u gestore di a finestra per i Spazi di travagliu Plasma di KDE è face parte di un modulu KDE chjamatu" kde-workspace "[...] Questu significa chì per installà KWin unu deve installà ciò chì parechji cunsideranu" KDE ", ma micca significa chì qualchì altra parte di "kde-workspace" deve esse eseguita. KWin hè una applicazione autonoma dipende solu da alcune bibliuteche è moduli KDE, ùn ci vole micca à lancià Plasma, nè e preferenze di u sistema nè alcuna altra applicazione furnita da a cumunità KDE », si pò leghje in a voce di Gräßlin.
"Cusì l'installazione di KWin richiede l'installazione di parechje applicazioni in più, ma tuttu ciò chì facenu hè occupà un pocu di spaziu nant'à u vostru discu duru", continua, "U pacchettu" kde-window-manager "pesa solu 10 MB in Debian [... ] Capiscu chì alcune persone si preoccupanu dipendenze è pensu chì hè impurtante, ancu se micca tantu in un mondu induve un film hà bisognu di più spaziu di almacenamentu. Eppuru, ci primuremu di e dipendenze è stemu travagliendu à rompe a catena trà elle in u quadru di u sforzu per dividisce i nostri quadri in moduli ".
Quandu u cunsumazione di memoria, Martin Gräßlin dice chì KWin ùn hè micca chì sia troppu aggressivu, è ancu se occupa assai di più cà i gestiunarii di finestra minimalisti, offre ancu assai più funziunalità. «In fine di contu, possu ricumandà solu à pruvà à KWin è micca di scartallu solu perchè vene da KDE è stallerà alcune dipendenze. Duvete valutallu per e caratteristiche chì furnisce è vulete usà, è micca per un numeru aleatoriu in u vostru discu duru o in u vostru usu di memoria », frase.
Più infurmazione - Martin Gräßlin arrabiatu chì Ubuntu 14.04 ùn includerà micca Mir / XMir
Fonte - Blog di Martin
Sianu the first to comment