L'aghjurnamenti automatichi di u neon di KDE seranu facultativi, è più cose chì u prugettu prevede

L'aghjurnamenti automatichi di u neon KDE seranu facultativi

Uni pochi ghjorni fà vi avanzemu una novità chì vene da quì à pocu KDE neon- Aggiornamenti offline in stile Windows. Hè un cambiamentu interessante, ma se Microsoft ci hà amparatu qualcosa, hè quantu pò esse eccitante qualcosa: vulete riavvià rapidamente per qualchì ragione è a squadra vi forza à aspettà. Per questa ragione, u prugettu KDE ci permetterà di decide se aduprà sti tippi d'aghjurnamenti o micca.

Hè a prima nuvità mintuvata da Nate Graham in u so nota settimanale nantu à i cambiamenti chì venenu à u scrittore KDE. Cum'è mintuvatu da "Pointieststick", ci era dighjà una linea di cummanda per disattivà l'opzione, ma avà ne anu inclusu un'altra cù una GUI (interfaccia d'utilizatore) cù a quale duveremu solu verificà o deselezziunà una casella. Questu serà dispunibule per l'utilizatori di neon di KDE da Plasma 5.22.

Altre funziunalità novi chì venenu à KDE

  • U widget di menu glubale include avà un campu di ricerca chì pò esse adupratu per localizà rapidamente l'elementi di menu (Plasma 5.22).
  • Discover hà guadagnatu a capacità d'aghjurnà distros chì utilizanu rpm-ostree, cum'è Fedora Silverblue è Fedora Kionite (Plasma 5.22).
  • In a sessione Plasma Wayland, a pruiezione di u screnu anderà avà in modu "Ùn disturbà" per difettu, ancu se questu pò esse annullatu (Plasma 5.22).
  • I valori di scansione di screnu ponu esse avà impostati in a sessione Plasma Wayland (Plasma 5.22).

Correzioni di bug è migliuramenti di prestazione

  • A velocità, a reattività è l'usu di memoria di Gwenview sò state assai migliorate quandu si carica è si naviga in grandi viste di rete, in particulare per i fugliali situati in i lochi di rete (Gwenview 20.08).
  • L'introduzione di a password in l'applet di rete ùn provoca più a riorganizazione di a lista di rete mentre scrivite è qualchì volta invia a password à a rete sbagliata (Plasma 5.21.5).
  • A nova applicazione Plasma System Monitor ùn si blocca più quandu un novu stile di visualizazione hè sceltu per qualsiasi di i sensori (Plasma 5.21.5).
  • L'inviu di fugliali à i dispositivi Bluetooth da Dolphin funziona avà di novu (Plasma 5.21.5).
  • Scopre torna à visualizà l'aggiornamenti di firmware per dispositivi eleggibili (Plasma 5.21.5).
  • Avà hè pussibule specificà un gruppu d'utilizatori per VPN OpenConnect (Plasma 5.21.5).
  • I nomi lunghi nantu à a pagina Utenti di e Preferenze di Sistema ùn si superanu più (Plasma 5.21.5).
  • Arregulatu unu di i modi chì KWin pò schjattà quandu si usa un sistema multi-GPU (Plasma 5.22).
  • In a sessione di Plasma Wayland, KWin ùn si blocca più qualchì volta quandu mostra e miniature di u Task Manager o finisce una sessione di registrazione / casting di schermu (Plasma 5.22).
  • I tasti accentuati è morti travaglianu oramai in a sessione Plasma Wayland quandu a tastiera virtuale hè dispunibile (Plasma 5.22 cù Qt 5.15.3 plus patch KDE).
  • L'effettu Windows Attuale funziona avà in a sessione Plasma Wayland quandu hè attivatu da entrate raggruppate in u Task Manager (Plasma 5.22).
  • U novu sistema di monitorizazione SMART ùn avverte più erroneamente chì i dischi VirtualBox sò rotti quandu ùn sò micca, nè traccia u statutu di i dispositivi senza supportu SMART (Plasma 5.22)
  • Quandu si usa a nova funzione di avvio Systemd, i prucessi chì si crashanu quandu si disconnettenu o si cunnettanu ùn ponu più bluccà a riavviazione, o ùn riescenu micca à cunnettassi in circustanze induve altrimente principianu nurmalmente (Plasma 5.22).
  • E preferenze di u sistema ùn appendenu più qualchì volta quandu navigate da una pagina basata in QtQuick à un'altra (Frameworks 5.82).
  • Elencà l'articuli in tuttu u software KDE basatu in QtQuick ùn mostranu più un eccessivu imbottitura sinistra per e so icone (Frameworks 5.82)

Migliuramenti in l'interfaccia di l'utente

  • E firme digitali in Okular ùn sò più disegnate cun testu rossu di male aspettu (Okular 21.04).
  • Quandu si trascina un documentu in Okular cù u topu, u cursore s'involta orizontalmente quand'ellu ghjunghje à u bordu di u schermu, cume face digià verticalmente (Okular 21.08).
  • In sistemi cù implementazioni lenti PackageKit (cum'è distros basate in openSUSE), Discover rende avà a vista iniziale cun un pocu di più precisione mentre i metadati sò sempre in carica (Plasma 5.22).
  • In a nova applicazione di u Monitor di Sistema di Plasma, qualsiasi pagina cun un campu di ricerca si concentra avà nantu à quellu campu di ricerca per difettu quandu a pagina si carica, cusì pudete sempre cumincià immediatamente à scrive per cercà (Plasma 5.22).
  • U separatore di sezzioni per l'applet Bluetooth avà currisponde visualmente à quellu per l'applet Networks (Plasma 5.22).

Quandu vene tuttu què in KDE?

U Plasma 5.21.5 ghjunghjerà u 4 di Maghju y Attrezzatura KDE 21.04 a ferà u 22 d'aprile. KDE Frameworks 5.82 serà liberatu l'8 di Maghju è Plasma 5.22 ghjunghjerà l'8 di Ghjugnu. In quantu à KDE Gear 20.08, à u mumentu sapemu solu ch'elli ghjunghjenu in Aostu.

Per gode di tuttu què u più prestu pussibule duvemu aghjunghje u repositoriu Backports di KDE o aduprà un sistema operativu cù repositori speciali cum'è KDE neon o qualsiasi distribuzione chì u mudellu di sviluppu hè Rolling Release, ancu se l'ultime piglianu di solitu un pocu di più cà u sistema KDE.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)