Icone di u Desktop torneranu in GNOME 3.30

Gnome 3.30

U sviluppu di a nova versione di Gnome cuntinua è in questa nova occasione eU sviluppatore di Gnome Carlos Soriano hà fattu una dichjarazione in cui svela una nova funzione chì si pò truvà in a nova versione di Gnome 3.30

In questu annunziu ci fate sapè l'icone nantu à u scrittore torneranu in a nova versione di Gnome 3.30 chì hè solu à qualchì settimana da esse ufficialmente liberatu.

Cum'è sapete a maiò parte di e distribuzioni Linux utilizanu icone di scrivania è li useranu per l'anni à vene.

È micca solu Linux, ma ancu altri sistemi operativi cum'è Microsoft utilizanu icone di scrittore, cum'è Apple usa icone di scrittore in MacOS è ancu implementatu una nova funzione in a prossima versione di MacOS Mojave 10.14, per aiutà l'utilizatori à mantene e vostre icone organizate.

Ancu se, cum'è menzionatu, sta caratteristica di l'icone desktop hè presente in a maiò parte di i sistemi. A principiu di questu annu,s I sviluppatori GNOME anu decisu di sguassà in u gestore di file Nautilus (gestore di file predefinitu in Gnome) a capacità di manipulà icone nantu à u desktop.

Sta caratteristica hè stata rimossa partendu da a liberazione di Gnome 3.28.

ma avà e cose sò girate è i sviluppatori di Gnome anu prumessu di vultà à u più prestu pussibule attraversu una nova applicazione in forma di una estensione GNOME di Shell à sta caratteristica.

In questu modu, per quelli utilizatori chì si sentenu cunfortu cù l'eliminazione di questu, ponu semplicemente disattivà sta estensione.

D'altra parte, cum'è u sviluppatore GNOME Carlos Soriano hà cummentatu, chì in Gnome 3.30, l'utenti chì volenu torna sta funzione puderanu godelu.

L'icone nantu à u desktop Gnome seranu riattivate

À pocu settimane da esce a nova versione stabile di Gnome 3.30, e nutizie è e caratteristiche chì ponu esse truvate in sta nova versione cumincianu à esse cunnisciute.

Con l'icone chì seranu torna nantu à u desktop, ma micca solu questu, ma pare ancu chì sò più grandi chì mai, grazia à l'integrazione cù u gestore di file Nautilus per tutte l'operazioni, U supportu Wayland migliora ancu è sopratuttu u supportu per più monitor.

À l'integrazione, Carlos Soriano hà dettu:

"Per Fedora è RHEL avemu avutu una opzione chjamata desktop classicu, induve l'icone di u desktop è alcune estensioni di shell sò stati attivati.

Hè utile per portà l'utilizatori una opzione chì funziona megliu di ciò chì avemu avutu cù Nautilus, è ancu un pocu di u tempu ch'e aghju passatu à Red Hat travagliendu à furnisce questu ".

Icone Gnome 3.30

Argumenta dinò chì u portu GTK4 di u gestore di schedari hè guasi prontu;

«A bona nutizia hè chì tuttu què paga!

U portu Nautilus gtk4 hè oramai guasgi prontu, avemu subitu un hackfest cù sviluppatori GTK + per pianificà di mette i novi insights in Nautilus, u travagliu nantu à a ricerca è l'operazioni affidabili di file hè avà liberu di cuntinuà, è chì avia messu un quadru di prova chì cunsulida stu sforzu.

A cumunità di cullaburatori hà ancu travagliatu cum'è di solitu, è i risultati sò chjaru in a dichjarazione 3,30 Nautilus ".

 

Benintesa, a nova implementazione di icone nantu à u scrittore GNOME permetterà à l'utilizatori di prufittà di l'operazioni standard di fugliale, Inclusi i fugliali aperti, i fugliali chì ponu esse eseguiti da u scrittore, trascinate è lasciate riorganizà l'icone senza rimpiazzà i fugliali aperti in un emulatore di terminale, tagliate è cupiate i fugliali, aghjunghjenu accurtatoghji, oltre à annullà è rifà l'operazione di u fugliale.

Scaricate Nautilus 3.30

Se ùn pudete micca aspittà a liberazione di Gnome 3.30, pudete uttene a versione preliminare di Nautilus 3.30 cù a quale pudete uttene sta funzione è parechje altre chì sò incluse in sta nova versione di Gnome.

Basta à scaricà u fugliale Flatpak da sta lea è installalla cù u gestore di u software Gnome.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Mario Anaya dijo

    Sò un animale di abitudine è ùn pudendu mette icone, accurtatoghji o cumu si chjamanu in Ubuntu hè unu di i principali svantaghji chì vecu in stu SO.
    I motivi per chì a facenu ùn la sò micca è ùn mi importa micca di investigà o capisce.
    Cum'è utilizatore, vogliu comodità è rapidità per accede à i mo fugliali è prugrammi, è avà devu circà trà menu è ùn sò micca chì altru fà.
    Dite di mè chì sò à l'antica o ciò chì vulete, ma vogliu rapidità in ciò chì facciu è ùn aghju micca da girà per qualcosa chì usu ogni ghjornu.
    Hè per rende Linux più amichevule trà altre cose ... È precisu chì vengu da u mondu Windows induve icone è accurtatoghji sò à l'ordine di u ghjornu nantu à u desktop Windows. È chì u rende amichevule.
    Speru solu chì riparanu questu u più prestu pussibule.