Ultime nutizie nantu à Ubuntu Cinnamon: pudemu digià pruvà u vostru tema è prestu u sistema operatore

Ubuntu Cinnamon, cusì serà

Ghjovi scorsu, Canonical hà publicatu Eoan Ermine, a versione d'ottobre 2019 di u so sistema operativu è di tutti i so sapori ufficiali. In totale, cù Ubuntu, ci sò 8 sapori dispunibili chì sò l'Ubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Xubuntu, Ubuntu MATE, Ubuntu Budgie, Ubuntu Studio è Ubuntu Kylin. Ma in u futuru mediu termine parleremu di nove, postu chì ci hè dighjà un prugettu in corsu per quessa Ubuntu Cannella diventa sapore ufficiale.

À a fine di settembre, u capu di u prugettu attualmente cunnisciutu cum'è Ubuntu Cinnamon Remix ci hà dettu ch'ellu liberaria una versione di prova prima chì Eoan Ermine sia statu ufficiale. Ùn sò micca ghjunti à l'ora, ma qualchì ora fà ci anu dettu chì sta versione hè guasi pronta è chì seremu in gradu di pruvà la prestu. D'altra parte, chì hè sò digià dispunibili sò i pacchetti tema-kimmo-gtk y kimmo-icona-tema chì facenu parte di u tema chì Ubuntu Cinnamon usa avà.

Articulu ligatu:
Ubuntu Cinnamon, futuru gustu ufficiale, a megliu cumpetizione per Linux Mint

U tema Ubuntu Cinnamon pò esse pruvatu

Tema Ubuntu Cinnamon

Ora pudete pruvà kimmo-gtk-theme è kimmo-icon-theme in casa, installendu da u nostru instabile PPA in https://launchpad.net/~ubuntucinnamonremix/+archive/ubuntu/unstable! Se vulete esse un geek, pudete ancu ottene nantu à u nostru github, chì hè sempre https://github.com/ubuntucinnamonremix. Assicuratevi di fà à 19.10 Eoan!

Per aghjunghje u repositoriu (instabile), duvemu apre un terminal è scrive u seguitu:

sudo add-apt-repository ppa:ubuntucinnamonremix/unstable
sudo apt-get update

Più tardi pudemu installà i pacchetti, unu per u tema è unu per l'icone, cù questu altru cumandamentu:

sudo apt install kimmo-gtk-theme kimmo-icon-theme

Pudemu selezziunalli utilizendu strumenti cum'è GNOME Retouching.

Messaghju amministrativu da @ItzSwirlz: Rilasciaremu prestu a nostra prima versione di prova, per avè qualchì attenzione (in un bonu modu), postu chì avemu bisognu d'aiutu da TU per assicurassi chì a nostra distribuzione è app funzionanu è chì pudete darci foto è cuntribuisce à noi. Più infurmazione prestu.

Per u mumentu data di uscita esatta scunnisciuta da a prima versione di prova di Ubuntu Cinnamon (Remix), ma duverebbe ghjunghje in i prossimi ghjorni. Quandu vene u mumentu, duvemu tene à mente chì si tratterà di una versione di prova pensata per pudè avè un primu cuntattu, ma micca per installallu nantu à l'attrezzatura di produzione. U megliu, cum'è noi prima di pruvà altre distribuzioni, hè chì l'installemu in VirtualBox, cuminciamu l'imaghjina in GNOME Boxes o creanu una installazione pendrive per eseguisce in una Sessione Live. Avete a voglia di fà la avà?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.