Ghjovi scorsu, Canonical hà publicatu Eoan Ermine, a versione d'ottobre 2019 di u so sistema operativu è di tutti i so sapori ufficiali. In totale, cù Ubuntu, ci sò 8 sapori dispunibili chì sò l'Ubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Xubuntu, Ubuntu MATE, Ubuntu Budgie, Ubuntu Studio è Ubuntu Kylin. Ma in u futuru mediu termine parleremu di nove, postu chì ci hè dighjà un prugettu in corsu per quessa Ubuntu Cannella diventa sapore ufficiale.
À a fine di settembre, u capu di u prugettu attualmente cunnisciutu cum'è Ubuntu Cinnamon Remix ci hà dettu ch'ellu liberaria una versione di prova prima chì Eoan Ermine sia statu ufficiale. Ùn sò micca ghjunti à l'ora, ma qualchì ora fà ci anu dettu chì sta versione hè guasi pronta è chì seremu in gradu di pruvà la prestu. D'altra parte, chì hè sò digià dispunibili sò i pacchetti tema-kimmo-gtk y kimmo-icona-tema chì facenu parte di u tema chì Ubuntu Cinnamon usa avà.
U tema Ubuntu Cinnamon pò esse pruvatu
Pudete avà testà kimmo-gtk-theme è kimmo-icon-theme in casa, installendu da u nostru instabile PPA à https://t.co/7udiT9nAvu ! Se vulete esse un geek, pudete ancu ottene u nostru github, chì hè sempre, https://t.co/KNGltYtsHN . Assicuratevi di fà in 19.10 Eoan! pic.twitter.com/j9Roel8O4k
- Ubuntu Cinnamon Remix (@UbuntuCinnamon) October 19, 2019
Ora pudete pruvà kimmo-gtk-theme è kimmo-icon-theme in casa, installendu da u nostru instabile PPA in https://launchpad.net/~ubuntucinnamonremix/+archive/ubuntu/unstable! Se vulete esse un geek, pudete ancu ottene nantu à u nostru github, chì hè sempre https://github.com/ubuntucinnamonremix. Assicuratevi di fà à 19.10 Eoan!
Per aghjunghje u repositoriu (instabile), duvemu apre un terminal è scrive u seguitu:
sudo add-apt-repository ppa:ubuntucinnamonremix/unstable sudo apt-get update
Più tardi pudemu installà i pacchetti, unu per u tema è unu per l'icone, cù questu altru cumandamentu:
sudo apt install kimmo-gtk-theme kimmo-icon-theme
Pudemu selezziunalli utilizendu strumenti cum'è GNOME Retouching.
Missaghju amministrativu da @Corse_Matin :
Puderemu liberà a nostra prima prova di prova prestu, per attirà l'attenzione (in un bonu modu), postu chì avemu bisognu d'aiutu da VOI ragazzi per assicurassi chì a nostra distribuzione è e nostre applicazioni funzionanu è pudete darci foto è cuntribuisce à noi. Più infurmazione prestu.
- Ubuntu Cinnamon Remix (@UbuntuCinnamon) October 20, 2019
Messaghju amministrativu da @ItzSwirlz: Rilasciaremu prestu a nostra prima versione di prova, per avè qualchì attenzione (in un bonu modu), postu chì avemu bisognu d'aiutu da TU per assicurassi chì a nostra distribuzione è app funzionanu è chì pudete darci foto è cuntribuisce à noi. Più infurmazione prestu.
Per u mumentu data di uscita esatta scunnisciuta da a prima versione di prova di Ubuntu Cinnamon (Remix), ma duverebbe ghjunghje in i prossimi ghjorni. Quandu vene u mumentu, duvemu tene à mente chì si tratterà di una versione di prova pensata per pudè avè un primu cuntattu, ma micca per installallu nantu à l'attrezzatura di produzione. U megliu, cum'è noi prima di pruvà altre distribuzioni, hè chì l'installemu in VirtualBox, cuminciamu l'imaghjina in GNOME Boxes o creanu una installazione pendrive per eseguisce in una Sessione Live. Avete a voglia di fà la avà?