ag
Avidemux hè unu di i più famosi editori video in l'ecosistema di u Software Libreria, postu chì ùn ci hè micca solu una versione per Ubuntu o per Gnu / Linux ma ci hè ancu una versione per Windows è un'altra per Mac, ci sò ancu per altre piattaforme. Ma sò interessatu à a versione Ubuntu. Oghje ci hè Avidemux versione 2.6.5, l'ultimu chì avemu da parlà è discute cumu installallu in u nostru Ubuntu.
Chì face Avidemux?
Avidemux hè una editore video, assai caratteristicu è praticu in quantu à a curta edizione video. Per corta edizione video vogliu dì di fà cumpetenze cume taglià clip, inserisce immagini, codificà, salvà in un altru furmatu, ecc ... Compiti chì ùn significanu micca spostà assai risorse, ma questu ùn hè micca l'unicu ciò chì sà cumu fà bè. Avidemux. Un'altra caratteristica interessante hè u so supportu per i script, un elementu chì pò esse adupratu per automatizà operazioni ripetitive.
Cosa hè novu in Avidemux 2.6.5?
Trà i novi miglioramenti di Avidemux ci hè un megliu sviluppu è aghjurnamentu di u furmatu H264 (accelerazione di decodificazione, supportu à 10 bit per a decodifica, ecc ...). Ancu Avidemux sustene u Filtri OpenGL, à parechje tracce audio, à VDPAU è altri cambiamenti curiosi di stu lugiziale pupulare.
Cumu installà Avidemux 2.6.5?
Avà, Avidemux Hè in i repositori ufficiali di Ubuntu ma solu a versione precedente, versione 2.5, si trova. Allora se vulemu aduprà a nova versione, ciò chì duvemu fà hè installallu micca ufficialmente. Per quessa abbassemu u deb di a pagina GetDeb è l'installemu cliccendu doppiu annantu. Una volta chì u pacchettu hè stallatu, ciò chì duvemu fà hè di apre una cunsula è scrive:
sudo apt-get install avidemux2.6-qt
questu installerà l'ultima versione di Avidemux, pudete avè da risolve alcune dipendenze, postu chì a versione chì stallemu hè quella chì aduprà e bibliuteche Qt dapoi a versione di Biblioteche Gtk, pare chì dà prublemi.
Se, invece, ciò chì vulete hè di amparà à aduprà stu editore video o avete bisognu di un editore per fà alcuni filmi semplici, vi raccomandu di aduprà a versione di i repositori Ubuntu. Per fà questu, basta à andà Ubuntu Software Center, circà Avidemux, installate è vai. Solu per ditti un esempiu, hè quellu chì adupru per i video di u Canale Youtube Ubunlog, U cunnosci?
Più infurmazione - Repository GetDeb, Flowblade, un editore video simplice è putente
Fonte è Immagine - webupd8
Un cummentariu, lasciate u vostru
sudo apt-get install avidemux2.6-qt
Lettura di a lista di pacchetti ... Fattu
Crià l'arburu di dependenza
Leghjendu l'infurmazioni di statutu ... Fattu
E: U pacchettu avidemux2.6-qt ùn pò micca esse situatu
E: Impussibule di truvà un pacchettu aduprendu "*" cù "avidemux2.6-qt"
E: Impussibule di truvà un pacchettu cù spressione regulare "avidemux2.6-qt"
è prova:
sudo apt install avidemux
Lettura di a lista di pacchetti ... Fattu
Crià l'arburu di dependenza
Leghjendu l'infurmazioni di statutu ... Fattu
U pacchettu avidemux ùn hè micca dispunibile, ma qualchì altru riferimentu di pacchettu
à u. Questu pò significà chì u pacchettu hè mancante, obsoletu o solu
dispunibule da qualchì altra fonte
Mi pare chì semu senza avidemux in Ubuntu, un pocu passu in daretu.