Wine Launcher 1.5.3 arriva cun supportu per Gamepads, miglioramenti è ancu di più

Ricentimenti a publicazione di a nova versione di Wine Launcher 1.5.3 hè stata annunziata, chì hè un'applicazione chì avemu digià parlatu quì nantu à u blog è da tandu parechje versioni sò state lanciate è in questa nova occasione chì tornemu à seguità l'applicazione, truvemu chì hè dighjà in sta nova versione 1.5.3 .

È hè chì in questa nova versione, parechji aspetti chì aviamu digià cummentatu à l'epica sò stati migliurati è per esempiu di i novi cambiamenti chì pudemu truvà hè chì a surtita forzata di Wine hè stata implementata, è ancu miglioramenti di i driver Mesa, OpenGL, supportu di gamepad, è assai di più.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù Wine Launcher, devenu sapè chì, cum'è u so nome implica, hè un lanciatore di vini chì hè orientatu à i video games. Wine Launcher hè un prughjettu chì se avete pruvatu PlayOnLinux, Lutris è / o Crossover averete subitu a sensazione chì site cù una applicazione chì piglia qualcosa di ognuna.

Stu prugettu Hè carattarizatu da esse sviluppatu cum'è cuntainer per i ghjochi Windows basatu annantu à Wine.

Trà e caratteristiche di u prugettu spiccanu u stilu mudernu di l'iniziatore, u isolamentu è indipendenza di u sistema, in più di furnisce ogni ghjocu cù Vinu è Prefissu separatamente, chì assicura chì u ghjocu ùn falli micca quandu aghjurnate Wine nantu à u sistema è funziunerà sempre.

Principali nutizie di Wine Launcher 1.5.3

In sta nova versione di l'applicazione di i cambiamenti i più impurtanti chì spiccanu, a pudemu truvà A cessazione forzata di u vinu hè stata implementata prima di sorte di l'applicazione. A ragione di l'integrazione di questa uscita forzata hè di corregge i casi in cui u prucessu di u Vinu pende cum'è un zombie dopu avè finitu u ghjocu.

Un altru cambiamentu chì hè statu fattu hè quellu aghjustatu paràmetru TABLE_GL_VERSION_OVERRIDE, chì permette di evità alcuni errori di cunduttore Mesa chì impediscenu u lanciamentu di ghjochi OpenGL, in più di a pagina di diagnostica mostra avà a surtita di a versione OpenGL supportata da l'adattatore video.

D'altra parte, ancu u supportu aghjuntu per i gamepad hè messu in risaltu, cù quale hè ancu implementata una funzione chì permette di ghjucà ghjochi chì ùn sò micca cumpatibili cù un gamepad. Da e caratteristiche di implementazione, hci sò vari schemi per ogni gamepad è parametri separati per ogni ghjocu. L'API Gamepads HTML5 hè stata ancu migrata in node-gamepad, questu hà eliminatu a necessità di pressà i buttoni gamepad per inizializà in WL.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:

  • Ripositoriu aghjuntu "Proton TKG: Gardotd426"
  • Hè aghjuntu u repositoriu "Wine GE"
  • Aggiuntu repositoriu "Cumpilazioni di vinu per Star Citizen: gort818"
  • Hè aghjuntu u repositoriu "Wine builds per Star Citizen: snatella"
  • MangoHud hè statu aghjurnatu à a versione 0.6.5.
  • Aggiunta integrazione Steam Proton per Proton 6.3 è sopra per travaglià.

Infine, sè site interessatu à sapè ne di più pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà Wine Launcher in Ubuntu è derivati?

Questa applicazione ùn hà micca compilatu pacchetti per ogni distribuzione, ma piuttostu un solu pacchettu hè generalmente distribuitu À quale duvemu solu dà permessi di esecuzione per pudè lancialu, cun quale in pratica in guasi ogni distribuzione Linux u pacchettu hè funziunale.

L'unica dipendenza chì richiede hè di avè installatu Wine. Per uttene u pacchettu, basta à ottene u pacchettu più recente (pudemu ottene questu da u ligame seguente).

O da u terminal scrivendu:

wget https://github.com/hitman249/wine-launcher/releases/download/v1.5.3/start

Demu permessi è eseguemu cù:

chmod +x ./start && ./start

Per aghjunghje un ghjocu, basta cliccà nantu à "aghjunghje un novu ghjocu" è a finestra chì seguita si aprirà induve metteremu informazioni nantu à u ghjocu:

  • Cognome
  • Versión
  • descrizzione (opzionale)
  • Percorsu di ghjocu
  • nome di lanciatore
  • argumenti per u lanciatore (opzionale)
  • Aghjunghje una icona (taglia)
  • E alcune opzioni addiziunali

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.