Si vulete accede à un situ web bluccatu da u vostru fornitore, u vostru paese o u situ web stessu ùn accetta micca e visite da u vostru paese, lL'applicazione chì parleremu oghje pò interessà vi. lanterna hè un strumentu open source gratuitu per saltà a censura internet aduprata per a navigazione web informale.
Usendu Lanterna, l'utilizatori in i paesi chì anu accessu gratuitu à Internet ponu sparte a so larghezza di banda cù quelli in i paesi induve a rete hè parzialmente bluccata.
E cunnessioni di rete saranu sparse in più urdinatori in esecuzione di Lanterna, dunque ùn mette micca u stress eccessivu in una sola cunnessione o urdinatore. L'applicazione hè dispunibule per desktop (Linux, Windows, Mac) è Android.
Per sbloccà i siti, A lanterna dipende da i so servitori è da a larghezza di banda di l'utilizatori (cun cunnessioni à parechji utilizatori in listessu tempu) chì si trovanu in regioni senza censura, postu chì l'ultimi finiscenu per agisce cum'è punti d'accessu.
Secondu a Lanterna FAQ, u prugramma cifra tuttu u trafficu quandu unu di i so utilizatori accede à un situ bluccatu.
Hè impurtante menziunà què Lanterna ùn hè micca pensata per esse un strumentu di anonimatu. S'ellu hè ciò chì avete bisognu, duvete aduprà Tor invece.
Per parlà faciule, l'applicazione hè assai faciule da aduprà: basta installà è eseguisce. À l'iniziu, deve cambià automaticamente u proxy di u vostru sistema, permettendu à u vostru navigatore web di accede à i siti bluccati.
L'interfaccia d'utilizatore di u prugramma si compone di una bande / appindicatore è una interfaccia web.
Questa interfaccia permette l'accessu à alcune impostazioni, cume l'opzione per eseguisce l'applicazione à l'iniziu di u sistema, proxy tuttu u trafficu, attivà / disattivà statistiche d'usu anonimu è gestisce u proxy di u sistema.
Index
Cume installà Lantern in Ubuntu è derivati?
Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta applicazione nantu à i so sistemi, Puderanu fà cusì seguendu l'istruzzioni chì spartenu quì sottu.
A prima cosa chì avemu da fà hè andate à u situ ufficiale di l'applicazione, in chì in a parte suprana dritta videremu in u menu una sezione chì dice "Scaricà Gratuitu". Quì pudemu scaricà l'applicazione.
Questu hè digià imballatu in furmatu deb, cusì Pudemu eseguisce u scaricamentu cù l'aiutu di u cumandimu wget, femu questu aprendu un terminal cun Ctrl + Alt + T è in questu eseguemu u seguente:
wget https://getlantern.org/lantern-installer-64-bit.deb
Fattu u scaricamentu di u pacchettu deb Pudemu installallu nantu à u nostru sistema cù l'aiutu di u nostru gestore di pacchetti preferitu o da u terminal stessu esecutendu u cumandimu seguente in questu:
sudo dpkg -i https://getlantern.org/lantern-installer-64-bit.deb
In casu d'avè prublemi cù e dipendenze, li pudemu risolve esecutendu u cumandimu seguente in terminal.
sudo apt -f install
È basta, pudemu cumincià à aduprà sta applicazione in u nostru sistema.
Cume accede à i siti bluccati in regioni censurate cù a lanterna?
Dighjà fatta l'installazione, avemu da circà u lanciatore di lanterne in u nostru menù di applicazione per lanciallu.
Fattu questu Un indicatore si aprirà in a bandiera di u sistema (icona Lanterna) è guasgi immediatamente una nova pagina web si aprirà in u nostru navigatore web.
Quest'ultima hè l'interfaccia grafica di l'applicazione chì corre lucalmente.
- Quì vedemu 4 sezzioni, a prima di e quali indica u servitore à u quale simu cunnessi.
- U secondu ci dice u numeru di richieste chì avemu fattu (quanti siti web)
- U terzu hè publicità chì hè stata bluccata da l'applicazione.
- È infine l'ultimu hè quellu chì ci invita à esse utilizatori pro paghendu una quantità per gode di un serviziu Premium per un annu.
In a sinistra superiore vedemu un menu (quellu cù i trè bars) quì puderemu fà alcuni aggiustamenti, cume se vulemu chì l'applicazione sia lanciata à l'iniziu di u sistema, se vulemu mandà statistiche d'usu è infine a lingua di l'applicazione.
Se sapete di qualsiasi altru serviziu VPN chì pudemu aduprà in Ubuntu o derivati, ùn esitate micca à spartelu cun noi in i cumenti.
Sianu the first to comment