Lollypop, un altru lettore audio per Ubuntu è derivati

circa lollypop

In u prossimu articulu daremu un ochju à un lettore di musica leggeru, mudernu è di cuncepimentu chjamatu Lollypop. Hè cuncepitu per travaglià in modu efficiente in l'ambiente di desktop GNOME.

Oghje ci sò assai lettori di musica dispunibuli. Suppongo chì tutti averanu installatu u so lettore preferitu, ma ùn ci hè nunda di male per pruvà qualcosa di diversu. Lollypop hè un lettore audio mudernu è veloceBen cuncepitu, hè gratuitu è ​​funziona cù guasi tutte e distribuzioni Linux è FreeBSD.

Dicenu da a so pagina GitHub chì si tratta di un lettore di musica mudernu in u quale à u primu sguardu pudete vede ciò chì vi pò offre. Una caratteristica da mette in evidenza nantu à sta applicazione hè chì hè basatu nantu à GTK3. Lollypop hè statu custruitu per prufittà pienu di e caratteristiche di queste biblioteche. Face un eccellente usu di a barra di intestazione in GTK3. Questu permette à a barra di prugressu è a canzone chì ghjucanu à esse bè piattati. Inoltre, l'applicazione hà incorporatu supportu per ghjucà da alcune fonti in linea cum'è YouTube è Spotify, in più di e radiu Internet.

Questa applicazione si integra ancu bè in u scrivania gnome. Mostra i cuntrolli in i posti previsti cum'è l'area di notificazione. In listessu tempu si concentra nantu à a cuncepimentu minimu è intuitivu ciò chì facilita l'installazione è l'iniziu. Stu prugramma hà tutte e funzioni chì l'utente puderebbe aspittà da un lettore musicale. Alcuni di elli seranu navigà è cercà in a raccolta di file musicali di l'utente, in bio di artisti internet è in ricerca di testi, oltre à cercà automaticamente coperture per a nostra musica.

Caratteristiche generali di u lettore Lollypop

Questa applicazione mette à dispusizione di l'utenti dui temi, unu chjaru è un scuru. Face un bellu travagliu in termini d'urganizazione è di navigazione. Puderemu scuprite a nostra cullezzione di musica da artista, album è titulu. Ci permetterà di vede tutti l'album dispunibili in una longa lista. Cliccà nantu à unu di elli vi mostrarà una finestra pop-up in u fondu di u schermu. Serà induve puderete vede un elencu di tutte e canzone in quellu album. Un'altra opzione interessanti hè chì permette di selezziunà cumu urdinà l'album è selezziunate ancu a dimensione di a copertina di l'album.

L'opzione Coda funziona cum'è una playlist temporanea. Pudete aghjunghje canzoni à una fila è poi riordine o caccià canzoni à u vostru piacimentu. Per una navigazione più comoda, u prugramma ci permetterà di cunfigurallu in vista à pienu schermu.

Un'altra bella caratteristica di u prugramma hè chì permette di integrà radio online. Questu prugramma ci permetterà di ottene una biografia di l'artista o testi di canzone da u web. A so navigazione hè assai intuitiva, ci permetterà di navigà in a nostra collezione per generi / artisti è attraversu e copertine di l'album.

spotify statistiche da Lollypop

Supporta furmati audio cumuni: mp3, mp4, ogg è flac. U prugramma ci darà supportu per HiDPI è Tunein. Ci derà ancu cù un scaricatore di copertina automatica da Last.fm, Itunes è Spotify chjamatu Cover art downloader. L'applicazione ci permetterà sincronizà a nostra musica cù telefoni Android è qualsiasi dispositivu MTP. Ci permetterà ancu di ghjucà musica da u Web.

Pudemu stabilisce u modu di festa è lasciemu chì Lollypop sceglie a musica per noi.

Installa Lollypop in Ubuntu

Lollypop micca truvatu in i repositori ufficiali di Ubuntu è derivati. Hà u so propiu repositoriu ufficiale cù pacchetti dispunibuli per e diverse versioni di Ubuntu. Per fà l'installazione, basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive i cumandamenti seguenti.

sudo add-apt-repository ppa:gnumdk/lollypop && sudo apt update && sudo apt install lollypop

Disinstalla Lollypop da Ubuntu

Se avete digià pruvatu u prugramma, è ùn ti piace micca. Pudete sbarrazzassi di ellu è di u so repositoriu facilmente. Apertura un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivite u script seguente in questu.

sudo add-apt-repository -r ppa:gnumdk/lollypop && sudo apt remove lollypop

Se site interessatu à seguità u sviluppu di stu prughjettu o à sapè di più nantu à e caratteristiche di sta applicazione da a so home page GitHub.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Maikel dijo

    Mi dà u seguente Ùn pò micca aghjunghje l'errore PPA: 'ppa: ~ gnumdk / ubuntu / lollypop'.
    ERRORE: L'utilizatore o a squadra '~ gnumdk' ùn esiste micca.
    Usu u proxy in a mo cunnessione internet, puderia sapè?