LibreOffice 6.2.6 avà dispunibule è diventa a versione raccomandata per e squadre di produzione

LibreOffice 6.2.6Pocu più di una settimana fà, The Document Foundation tirau LibreOffice 6.3. Questa era a versione più aggiornata, ma una chì ùn hà ancu ricevutu alcun aggiornamentu di manutenzione, allora a cumpagnia raccomandava sempre a serie 6.1 per e squadre di produzione. Oghje anu publicatu LibreOffice 6.2.6, una versione dighjà assai lucidata chì a sucietà chì sviluppa a famosa suite d'uffiziu raccomanda dighjà di esse aduprata in attrezzature di produzione.

LibreOffice 6.2.6 vene cinque settimane dopu a v6.2.5 di a suite di uffizii di The Document Foundation, è si face soprattuttu per risolve i bug. Frà e riparazioni, i patch sò stati ancu inclusi per risolve i difetti di sicurezza, chì, assemi à altri patch per migliurà e prestazioni, anu purtatu l'azienda à raccomandà sta versione per aduprà in squadre di travagliu. Ramintemu chì a versione raccomandata hè di solitu una più vechja di l'ultima versione da liberà, ma hè ancu quella chì offre menu prublemi.

Aghjurnà à LibreOffice 6.2.6 per migliurà a sicurità

A Fundazione Documentale dice chì si tratta "a sesta versione minore di a famiglia LibreOffice 6.2, destinata à l'utilizatori in ambienti di produzzione. Tutti l'utenti di LibreOffice 6.1.x è 6.2.x devenu aghjurnà immediatamente per migliurà a sicurità, postu chì u lugiziale include tramindui patch di sicurità è qualchì riparazione di l'ultimi mesi".

La a prossima versione serà dighjà una v6.2.7 di l'office suite chì hè prevista in circa dui mesi, à a mità d'ottobre. Serà liberatu per pulisce ulteriormente u lugiziale è serà l'ultimu aggiornamentu di sta serie. Dopu questu, a serie 6.2 continuerà à esse supportata finu à u 30 di nuvembre, ma ùn riceverà più patch, sia per risolve bug o per risolve difetti di sicurezza. Nanzu à questu, a serie 6.3 hè prevista per avè ottinutu u livellu ottimale di affidabilità è hè raccomandata da The Document Foundation per l'attrezzatura di produzione ancu.

Pudemu scaricà LibreOffice 6.2.6 per Windows, macOS è Linux da sta lea. Quelli di noi chì utilizamu a versione inclusa per difettu in a nostra distribuzione Linux duveranu ancu aspettà uni pochi di ghjorni per ch'ellu sia caricatu in i repositori ufficiali.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Nacho dijo

    Hè solu fantasticu. Ùn hà nunda da invidia à Microsoft Office per u travagliu di rutina. 4 anni fà aghju lasciatu Windows è aghju cuminciatu à aduprà LibreOffice (l'aghju dighjà adupratu in Windows) è sò assai cuntentu.