LibreOffice 6.3, digià in prova, abbanduneghja u supportu per e distribuzioni 32-bit

LibreOffice 6.3beta1

A Document Foundation hà annunziatu stu dopu meziornu u lanciamentu di a prima beta di LibreOffice 6.3. Disponibile per Linux, macOS è Windows, questu serà u terzu aghjurnamentu maiò in a serie 6 di a famosa suite d'uffiziu chì hè installata per difettu in Ubuntu è in parechji altri sistemi operativi Linux. U sviluppu di sta versione hà iniziatu di nuvembre di l'annu scorsu è serà liberatu ufficialmente à a mità di aostu di questu annu.

La lista di novi chì ghjunghjerà cù LibreOffice 6.3 hè longu, ma pensu chì unu di i più impurtanti hè quellu abbandunarà u supportu per i sistemi operativi Linux 32-bit. Questa ùn hè micca una bona nutizia per tutti quelli chì anu sempre un urdinatore limitatu à risorse chì gestisce Linux, perchè ùn riceverà più nuove funzionalità. Cuntinueranu à riceve aghjurnamenti di securità finu à chì si scoprinu novi vulnerabilità. Ciò chì ùn serà micca pussibule hè di installà v6.3.

LibreOffice 6.3 ghjunghjerà à a mità di aostu

Questa prima beta di LibreOffice 6.3 hè a seconda versione di prova di a serie 6.3, postu chì u primu hè statu l'Alfa lanciatu in Novembre. Ciò chì vene dopu hè una seconda beta in ghjugnu è trè Release Candiadates (RC) in lugliu. Se ùn ci hè nunda di surpresa, a Fine di a Vita (EOL) di sta versione ghjunghjerà cù a liberazione di LibreOffice 6.3.6.

A Fundazione Documentale a dice Questa versione di LibreOffice pò esse aduprata cun l'installazione esistente di u nostru sistema operativu. Se site interessatu à pruvà, pudete scaricà sta versione da u so scaricà pagina web. L'utilizatori Ubuntu o qualsiasi altru sistema operativu basatu in Debian ponu scaricà i so pacchetti DEB da sta lea.

Quandu u lanciu hè ufficiale, The Document Foundation ùn vi cunsigliemu LibreOffice 6.3 nantu à e squadre di travagliu, qualcosa chì di solitu ùn face micca finu à ch'elli ghjunghjenu à u quartu o quintu aggiornamentu di questu. Invece cunsigliaranu v6.2.4, Avà dispunibule, o v6.2.5 chì ùn hè ancu statu liberatu. Se pruvate a nova versione, ùn esitate micca à lascià e vostre sperienze in i cumenti.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.