LibreOffice 7.0 hè quì è quessi sò i so cambiamenti più impurtanti

Fondazione Documentale svelata pocu fà u lanciamentu di a nova versione di a pupulare suite uffiziale "LibreOffice 7.0». In preparazione per sta versione, 74% di i cambiamenti sò stati fatti da gestiunarii di prughjetti, cum'è Collabora, Red Hat, è CIB, è 26% di i cambiamenti sò stati cuntribuiti da sviluppatori indipendenti.

Per a parte i cambiamenti più impurtanti, sustegnu per ODF 1.3 introduttu, cum'è ancu ancu assai miglioramenti di compatibilità cù i formati Microsoft Office, miglioramenti à i plugins KDE, è assai di più.

Novità in LibreOffice 7.0

Di i cambiamenti principali chì sò presentati in sta nova versione, unu di elli hè u introduzione di u furmatu OpenDocument 1.3 in quale novi funziunalità sò aghjuntu per assicurà a sicurezza di i ducumenti, cum'è a firma digitale di un documentu, a crittografia di u cuntenutu cù e chiavi OpenPGP è altre cose.

Un altru cambiamentu impurtante hè el supportu per a resa di testu, curve è immagini cù a libreria Skia 2D è accelerate l'output cù l'API grafica Vulkan.

Ùn pudemu ancu ignurà miglioramenti per supportà i formati DOCX, XLSX è PPTX da questu aghjuntu supportu per salvà documenti DOCX in modi nativi di MS Office 2013/2016/2019, invece di u modu di cumpatibilità cù MS Office 2007.

dinù a portabilità hè stata migliurata cù e diverse versioni di MS Office, postu chì a capacità di salvà i fugliali XLSX cù nomi di tavule chì supera i 31 caratteri, è ancu i cuntrolli di casella, hè stata messa in opera.

In questa nova versione di LibreOffice i plugins VCL kf5 (KDE 5) è Qt5, chì permettenu l'usu di scatule di dialogu, buttoni, cunfini di finestra è widget nativi di KDE è Qt, supportanu a scala di l'interfaccia in schermi cù alta densità Pixel ( HiDPI).

Aggiunte nuove gallerie di forme chì l'utente pò edità è cuncepisce facilmente. Per esempiu, nuove frecce, schemi, pittogrammi, simboli, forme, elementi di rete, è diagrammi di flussu sò dispunibili.

Un novu tema d'icona Sukapura hè statu prupostu per seguità e linee guida visive di macOS. Stu tema serà attivatu per difettu per e nove installazioni di LibreOffice nantu à a piattaforma macOS.

Aghjurnatu u tema predeterminatu di l'icona Colibre nantu à a piattaforma Windows. L'icone sò state riprogettate per adattassi à u novu stile di MS Office 365.

In quantu à u miglioramenti introdotti per e diverse applicazioni di a suite:

  • In Impress L'interfaccia di splash screen è a cunsula di presentazione sò stati riprogettati è una tooltip hè stata aghjunta à u dialogu per rinuminà e pagine in Draw and Slides chì cunsiglia micca di specificà un nome esistente o viotu.
  • In Scrittore hà aghjustatu a capacità di aduprà numeri allineati in elenchi numerati è numeri di pagine, vale à dì chì sò di listessa larghezza, cù l'aggiunta di un zeru prima di a cifra in numeri corti. I marcatori selezziunati sò avà direttamente messi in risaltu in u testu, più a capacità di bluccà i marcatori è i campi da esse mudificati hè stata aghjunta ancu.
  • Calc Include ancu parechje ottimizzazioni di prestazione: velocità di apertura più rapida per i file XLSX cun un gran numeru di immagini, prestazioni di ricerca megliu cù u Filtru Auto, è menu tempu per ripurtà i cambiamenti.

Finalmente sè vulete sapè ne di più, pudete verificà i dettagli in u seguente ligame.

Cume installà Libre Office 7.0 in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè ottene da stu mumentu èsta nova aghjurnamentu, pudemu fà u seguitu.

Prima duvemu prima disinstallà a versione precedente se l'avemu, Questu hè per evità prublemi successivi, per questu duvemu aprire un terminal è eseguisce u seguente:

sudo apt-get remove --purge libreoffice*
sudo apt-get clean
sudo apt-get autoremove

Per scaricà u novu pacchettu LibreOffice 7.0, avemu da eseguisce u cumandimu seguitu:

wget http://download.documentfoundation.org/libreoffice/stable/7.0.0/deb/x86_64/LibreOffice_7.0.0_Linux_x86-64_deb.tar.gz

Fattu u scaricamentu ora pudemu estrarre u cuntenutu di u fugliale scaricatu cù:

tar xvfz LibreOffice_7.0.0_Linux_x86-64_deb.tar.gz

Intremu u repertoriu creatu:

cd LibreOffice_7.0.0_Linux_x86-64_deb/DEBS/

È infine stallemu i pacchetti chì si trovanu in stu cartulare cù u cumandimu seguitu:

sudo dpkg -i *.deb

Avà Scaricamu u pacchettu di traduzzione spagnola cù:

cd ..
cd ..
wget http://download.documentfoundation.org/libreoffice/stable/7.0.0/deb/x86_64/LibreOffice_7.0.0_Linux_x86-64_deb_langpack_es.tar.gz

È procedemu à scumpressà è installà i pacchetti resultanti:

tar xvfz LibreOffice_7.0.0_Linux_x86-64_deb_langpack_es.tar.gz
cd LibreOffice_7.0_Linux_x86-64_deb_langpack_es/DEBS/
sudo dpkg -i *.deb

Infine, In casu d'avè un prublema cù e dipendenze, pudemu eseguisce u cumandimu seguente:

sudo apt-get -f install

Cume installà LibreOffice cù SNAP?

Avemu dinò l'opzione di installà da snap, u solu inconveniente di l'installazione per questu metudu hè chì a versione attuale ùn hè micca stata aggiornata in Snap, allora duverete aspettà uni pochi di ghjorni per chì questu sia risoltu.

U cumandamentu da installà hè:

sudo snap install libreoffice --channel=stable

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Alexander Mirror dijo

    Aghju pruvatu sta prucedura per installà Libreoffice 7.0, ma dopu avè scumpressatu indica chì u repertoriu ùn esiste micca, mi pudete aiutà?
    alf @ alf-Vostro-3700: ~ $ cd LibreOffice_7.0.0_Linux_x86-64_deb / DEBS /
    bash: cd: LibreOffice_7.0.0_Linux_x86-64_deb / DEBS /: U schedariu o u cartulare ùn esiste micca
    alf @ alf-Vostro-3700: ~ $ cd LibreOffice_7.0.0_Linux_x86-64_deb / DEBS /
    bash: cd: LibreOffice_7.0.0_Linux_x86-64_deb / DEBS /: U schedariu o u cartulare ùn esiste micca
    alf @ alf-Vostro-3700: ~ $ cd LibreOffice_7.0.0_Linux_x86-64_deb / DEBS /

    1.    Leo dijo

      Aghju fattu tutti i passi eccettu questu. L'aghju risoltu scaricendu da a pagina di l'uffiziu gratuitu è ​​in u cartulare di scaricamentu l'aghju scumpressatu è dopu entre in quellu cartulare è entre in quellu chì dice DEBS. Una volta quì cù un cliccu ghjustu aprite un terminal è pudete tornà à induve u tutoriale era induve u sudo cumandamentu dpkg -i * .deb hè.

    2.    Andres Bravu dijo

      Salutu Alejandro Espejo, aghju avutu u listessu prublema è a suluzione hè data da u listessu terminal, se fighjate a decompressione di u fugliale, u face cù l'estensione LibreOffice_7.0.0.3_Linux_x86-64_deb_langpack_es / DEBS / libreoffice7.0-es_7.0.0.3 .3. 64-XNUMX_amdXNUMX.deb
      Cusì per chì l'installazione sia riesciuta, duvete seguità i cumandamenti chì dite ma aghjunghjite solu u nome currispundente.
      Esempiu per accede à u repertoriu seria: cd LibreOffice_7.0.0.3_Linux_x86-64_deb_langpack_es / DEBS /

      Speru chì vi serve, avete una bella ghjurnata, addiu.