A verità hè chì quandu leghje u nota informativa di u sviluppu di u kernel Linux sta settimana mi sentu identificatu. Ed hè chì Linus Torvalds, u babbu o a radica di i sistemi di pinguini, ùn hà cessatu di travaglià mancu u weekend di Pasqua. Eccu cumu l'hà spiegatu, chì pudete andà cù a famiglia, fà un viaghju è, ancu cusì, cuntinuà à travaglià nantu à i prughjetti chì avemu in manu (qualcosa chì aghju fattu ancu), in questu casu Linux 5.1.
Cum'è in altre occasioni, pare chì i pasti di Pasqua anu influenzatu u kernel Linux, dapoi Linux 5.1-rc6 hè torna più grande di l'usu. Torvalds era un pocu surpresu di vede a so dimensione, ma analizendu tuttu ciò ch'ellu avia capitu chì ùn era micca qualcosa di insolitu. Hè qualcosa chì hè accadutu ancu in rc6 di v4.18 è v5.0, l'ultime versioni dispunibili per i sistemi operativi di a famiglia Ubuntu.
Linux 5.1-rc6: torna più grande di u normale
Cunsidendu chì questu hè digià accadutu à ellu in versioni passate, Torvalds ùn hè micca preoccupatu. A persona rispunsevule per a crescita di dimensione sta volta hè legata à e richieste di estrazione di rete, chì occupa un terzu parre di i cambiamenti relativi à e rete, sia in i driver è in core.
D'altra parte è cum'è di solitu, hè ancu anu aghjurnatu altri cumpunenticum'è nvdimm, iio, gpu drivers, architetture è arnesi. Altri cambiamenti sò in leia cù i kernels mm è e currezzione di u sistema di fugliali. Senza cuntà a dimensione, Linux 5.1-rc6 hè tutale nurmale.
Linux 5.1 serà liberatu ufficialmente u 5 di maghju, a menu chì ùn trovanu micca una grande petra nantu à a strada, in quale casu serà ghjittata u 12 di u listessu mese. L'aghjurnamentu à l'ultima versione pò risolve i fiaschi di hardware chì stemu sperimentendu. A ferete u ghjornu di u so lanciamentu?
Sianu the first to comment