Ci hè dighjà parechje settimane di fila chì ùn ci hè micca surpresa in u sviluppu di u kernel Linux. Linus Torvalds, chì hè incaricatu di e versioni più impurtanti (a manutenzione o e versioni "puntuali" sò gestite da altri) dice chì Linux 5.2-rc3 hè praticamente a stessa dimensione cum'è v5.2rc2, allora pudemu dì chì hè nutizia chì ci hè calmu in una settimana sbagliata. A settimana curretta duverebbe esse stata una settimana passata induve Hè statu publicatu una nota cusì corta è simplice chì Torvalds hà prufittatu per mintuvà un avvenimentu spurtivu.
Cumu avemu lettu in u nota informativa currispondendu à a settimana di u 1 à u 7 di ghjugnu, a cosa normale hè chì u primu Candidatu di Rilasciu sia liberatu, si trovanu assai bug, sò curretti in u secondu è chì u terzu hè una settimana tranquilla. À u mumentu, pare chì Torvalds tocchi tutte e chjave ghjuste in u sviluppu di a serie 5.2 di u kernel Linux. O quellu o chì bug in sta versione sò chjuchi è / o difficiuli à truvà.
Linux 5.2-rc3 hè a listessa dimensione cum'è Linux 5.2-rc2
Nunda in particulare ùn spicca. Ié, u travagliu continuu di SPDX face un
tipu di risultatu in un cantu di fondu custante di lascia cummentariu
chì si pulisce se fighjate u patch stessu, ma ovviamente ùn hà alcun impattu annantu à u codice (fora di una cunversione buggy chì hè stata riparata, ma hà causatu un crash di build prima di què 😉 «
Attenti, Linus dice chì, ignurendu i cambiamenti in SPDX, ci sò assai picculi cambiamenti per risolve i bug, ma nunda di cui preoccupassi. Torvalds pensa chì a settimana prossima puderia esse più impegnativa, ma gode di u modu chì vanu e cose in u sviluppu Linux 5.2. È, deve esse dettu, pensu chì preferiscu ancu chì e cose sianu "noiosi", ciò chì pò traduce in tuttu chì sia perfettu quandu a versione finale hè liberata. Logicamente, tutta a calma di a quale parlanu sta settimana si pò trasfurmà in timpesta se i fiaschi apparsenu tandu. Speremu micca.
Sianu the first to comment