Linux 6.7-rc4 arriva prima di ciò chì era previstu per via di i viaghji di Linus, ma pare normale

Linux 6.7-Rc4

U periodu di Natale si avvicina (hè digià principiatu, in teoria, in zoni cum'è i Stati Uniti), è u timing di parechje cose hà da esse affettatu. Cum'è u restu di noi, i sviluppatori rallentaranu durante stu mese di dicembre, è ci sò ancu persone chì anu impegni da cumpiendu, cum'è Linus Torvalds chì oghje. hà buttatu Linux 6.7-Rc4 uni pochi ore in anticipu perchè ellu viaghja. Cum'ellu dice, hè digià dumenica dopu meziornu in ogni locu.

L'email chì Torvalds hà mandatu hè più longu di u solitu per un quartu Candidatu di Liberazione, è una parte di questu hè stata aduprata per parlà di a versione di Linux chì ùn hà ancu principiatu u sviluppu. Cum'è previstu, tuttu sarà assai calmu in u sviluppu di Linux 6.7, ma i tempi pruvucarà qualcosa chì succede in 6.8. Ci hè prubabilmente ritardu in a so finestra di fusione, chì motivarà un sviluppu cù più ostaculi è prubabilmente cù una ottava RC. Ma andemu assai avanti e cose.

Linux 6.7 puderia ghjunghje u 31 di dicembre

*In ogni casu*, avà hè ancu uni pochi di settimane di distanza, è questu hè solu a versione rc4. E cose parenu andà bè per avà, cù un rc4 abbastanza chjucu - ancu s'ellu pò ancu esse perchè ùn sò micca u solu sviluppatore chì viaghja à e cunferenze ...

U shortlog attaccatu dà i dettagli, ma l'ultima settimana pare abbastanza normale, cù i cunduttori dominanti (drm è in particulare u latu AMD GPU chì si vede in u diffstat). Ma avemu un pocu di tuttu, cumprese l'arnesi, i filesystems (bcachefs appare, ma u rumore in altrò ancu) è u core networking. Alcune correzioni minori di l'architettura ancu.

A versione stabile di Linux 6.7 puderia ghjunghje u 31 di dicembre. L'utilizatori d'Ubuntu interessatu à stallà quandu u tempu venenu duveranu fà per sè stessu, per quale ricumandemu di utilizà I kernel di linea principale, un strumentu cù una interfaccia grafica chì permette di scaricà è stallà versioni "principali" di u kernel. Per quelli chì anu dubbitu, sti tipi di kernel sò l'uriginali, quelli sviluppati da Torvalds è mantinuti da a so squadra di cullaburatori, mentri chì Ubuntu usa hè una versione chì hè ancu mainline in prima, ma chì hè dopu mantenuta da Canonical da. applicà i patch necessarii. .

U sistema operatore Ubuntu in generale resterà in Linux 6.5 finu à l'aprili 2024, à quale puntu serà più prubabile à 6.8. L'ultima versione LTS hè ancu a più recente stabile, à u mumentu di a scrittura Linux 6.6.


Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.