Linux Lite 2.2, una versione migliurata per urdinatori cù poche risorse

LinuxLite 2.2Un pocu più di un annu fà vi parlavamu in questu blog nantu à una distribuzione assai interessante per l'urdinatori cù poche risorse chì era basata annantu à Ubuntu LTS. A distribuzione hè stata chjamata linux lite y Qualchì settimana fà pudemu vede u lanciamentu di una versione nova è migliurata, Linux Lite 2.2.

Questa nova versione di una di e distribuzioni più interessanti per e squadre cù poche risorse porta parechje novità cume l'inclusione di Steam. Ancu Linux Lite 2.2 cuntene più software cum'è Mozilla Firefox, Libreoffice, Gparted, Xfce 4.10, Wisker Menu è Mozilla Thunderbird.

Linux Lite 2.2 hè sempre basatu annantu à una versione LTS di Ubuntu, in questu casu Ubuntu 14.04.01, l'ultima versione stabile cù longu supportu Ubuntu. Cuntinueghja à aduprà i repositori ufficiali di Ubuntu, ma cum'è parechje altre distribuzioni, Linux Lite 2.2 hà u so propiu centru o almenu persunalizatu. Linux Lite 2.2 eredita assai di e cose belle di Ubuntu LTS cume u supportu UEFI è di sicuru e versioni per 32 è 64 bit qualcosa chì poche distribuzioni per urdinatori cù poche risorse anu.

Linux Lite 2.2 hà Steam integratu per l'intrattenimentu

Un annu fà i requisiti hardware di Linux Lite eranu abbastanza modesti, ma era perchè era basatu annantu à Ubuntu 12.04, tuttavia dopu aduprà Ubuntu 14.04.01, i requisiti di Linux Lite sò aumentati, essendu più faciule ch'è un computer chì utilizza Linux Lite pò sustene Steam ma più difficiule per travaglià bè nantu à un urdinatore cù qualchì annu è hardware limitatu. Hè ancu interessante postu chì tuttu què principia à significà chì avemu superatu u hardware di basa di sistemi cum'è Windows XP è sarete d'accordu cun mè chì questu significa un grande passu in u mondu di l'informatica persunale.

Personalmente pensu chì ci sò distribuzioni più interessanti per e squadre modeste, ancu se a verità hè impurtante di sapè chì ci sò dighjà distribuzioni per e squadre cù poche risorse chì gestiscenu bè o ponu trattà u sughjettu di i ghjochi video. Speremu chì a prossima versione di Linu Lite migliurà i risultati di Linux Lite 2.2, ùn sò micca faciuli ma ùn hè mancu un travagliu impussibule.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   leillo1975 dijo

    Da u mo puntu di vista, è per l'usi chì li dò, per mè, questa hè a megliu distribuzione per e squadre cù uni pochi d'anni. Unisce perfettamente velocità è leggerezza cù un'interfaccia pulita è funzionale. L'aghju adupratu dapoi più o menu un annu è mezu in i vechji urdinatori chì gestiscu è ùn aghju micca avutu prublemi maiò, è ciò chì hè megliu, a ghjente ùn hà ancu prutestatu.

  2.   Joaquin Garcia dijo

    Salutu Leillo, ti ringraziu per avè lettu è lasciate u vostru cummentariu. In realtà a mo critica hè più per a versione chè per a distribuzione. Pensu chì aduprà Steam è / o altri metudi di divertimentu hà da fà cresce e specifiche. A propositu, chì versione aduprate?

  3.   leillo1975 dijo

    Aghju installatu parechji in l'ultimi mesi, ma a maiò parte sò 2.1. In quantu à Steam, induve l'aghju da aduprà, a mi pigliu